kingdom_extdescription=Met deze opdracht kan je een kingdom aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een kingdom te kunnen verwijderen of aan te maken
setrank_setsender={green}Je hebt de rank van {white}{kingdomplayer.name} {green}aangepast van {white}{oldrank.displayname} {green}naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}.
setrank_settarget={green}Je rank is aangepast naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}.
setrank_disabled={red}Rank {white}{rank} {red}is voor deze kingdom uitgeschakeld.
setrank_isMax={red}Maximum aantal van {white}{max} {red}is voor {white}{rank.displayname} {red}bereikt.
time_extdescription=Met deze opdracht pas je de tijd aan van de time master-server. De master-server verzorgt de tijd synchronisatie andere kingdom servers
time_set={green}Tijdinstelling {white}{time} {green}is doorgestuurd naar de master server.
# join
join_description=Word lid van een kingdom.
join_extdescription=Met deze opdracht kan je lid worden van een kingdom. Als een de status uitnodiging-alleen heeft heb je een uitnodiging nodig om lid te kunnen worden. Ook kan een kingdom vol zitten of uitgeschakeld zijn door een beheerder, dan kan je geen lid worden van de betreffende kingdom.
join_cooldowntimer={red}Je mag pas over {white}{seconden} {red}seconden lid worden van een kingdom.
join_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {green}is lid geworden van je kingdom!
join_success={green}Je bent lid geworden van {white}{kingdom.displayname}!
join_iskingdommember={red}Je zit al in een kingdom!
# setwarp
setwarp_description=Ga naar een warp
setwarp_extdescription=Met deze opdracht kan je naar een warp van je kingdom teleporten. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom naar een warp teleporteren.
setwarp_success={green}Je hebt warp {white}{warpname} {green}aangemaakt voor locatie {white}{location}.
warp_extdescription=Met deze opdracht kan je naar een warp van je kingdom teleporten. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom naar een warp teleporteren.
settravel_extdescription=Met deze opdracht kan je een locatie instellen waar een speler naar toe kan teleporteren. Deze locaties zijn door alle spelers te gebruiken.
settravel_add={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}toegevoegd.
settravel_remove={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}verwijderd.
# travel
travel_description=Ga naar een ingestelde locatie
travel_extdescription=Een travel locatie is een globale locatie die door een server-beheerder is ingesteld. Deze locaties kunnen zich op verschilllende servers bevinden. Je wordt automatisch naar de juiste server gezet.
# settings
setting_description=Server instellingen
setting_extdescription=Hier kan je diverse instellingen aanpassen. Deze veranderingen van de instellingen worden doorgestuurt naar alle servers
setting_set=We gaan de instelling doorsturen naar alle servers.
setting_location={green}Je hebt de {white}{name} {green}ingesteld op {white}{location}!
setting_unset={green}We gaan {white}{name} {green}verwijderen.
# speak
speak_description=Kies je taal
speak_extdescription=Met deze opdracht kan je een taal kiezen. Let op: Voor de meeste vertalingen is google translate gebruikt. Je kan meehelpen om de plugin te vertalen. zie https://translate.ultimatekingdom.nl
speak_isset={green}De taal is aangepast naar {white}Nederlands
setslogan_extdescription=Met deze opdracht kan je een slagzin voor een kingdom instellen.Je kan alleen de slagzin van je eigen kingdom instellen. Een speler in mod-mode kan van iedere kingdom de slagzin instellen.
setmod_extdescription=Met mod-mode on heeft een speler meer mogelijkheden met het uitvoeren van opdrachten. Met mod-mode uitgeschakeld werken de opdrachten hetzelfde als bij normale spelers
setmod_set={red}mod mode is niet actief
setmod_unset={green}Mod mode is actief
setmod_cannotAttack=Om te vechten, graag mode mode uitzetten met /k setmod enable
#ranks
ranks_description=Rank info/instellen/info, zie /k help ranks
ranks_extdescription=Hier kan je een rank voor een kingdom uit of aan zetten en een maximum aantal spelers op een rank zetten
ranks_disable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rank {white}{rank.displayname} {green}uitgezet.
ranks_enable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rank {white}{rank.displayname} {green}aangezet.
ranks_isenabledfor={green}Voor {white}{kingdom.displayname} {green} staat {white}{rank.displayname}{green}aan.
ranks_isdisabledfor={green}Voor {white}{kingdom.displayname} {green} staat {white}{rank.displayname} {red}uit.
ranks_notfound={green}Geen instelling voor deze rank gevonden.
ranks_nomaxset={green}Er is geen maximumaantal ingesteld voor {white}{rank.displayname}.
ranks_maxunset={green}Je hebt de maximumaantal voor rank {white}{rank.displayname} uitgeschakeld.
ranks_maxset={green}Maximumaantal is ingesteld op {white}{number}.
# kick
kick_description=Kick een speler uit kingdom
kick_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler uit je kingdom zetten. Spelers in mod-mode of met extra permissies hebben de mogelijkheid om uit iedere kingdom een speler te kicken. Deze opdracht werkt met offline-spelers en spelers die op een andere server zitten.
kick_target={green}Je bent uit {red}{kingdom.displayname} {green}gezet!
isonline_extdescription=Met deze opdracht kan je controleren of een speler online op de lokale server of een andere servers. Spelers die mod zijn of in vanish zitten zijn niet zichtbaar
isonline_playerFound={green}Speler {white}{kingdomplayer.name} {green}zit op {white}{kingdomplayer.server} {green}van {white}{kingdomplayer.cluster}.
isonline_notFound={red}Speler {white}{name} {red}is niet gevonden
setdynmap_extdescription=Met deze opdracht kan je per kingdom onder andere fill-color, stroke-color, fillopacity voor een kingdom instellen. Deze zijn dan zichtbaar op de Dynmap map
listinvites_description=Laat je uitnodigingen zien
listinvites_extdescription=Deze opdracht laat al je uitnodigingen zien die je hebt gekregen van de leiders van een kingdom. Met deze uitnodiging kan je lid worden van een kingdom waarvoor je een uitnodiging moet hebben om lid te kunnen worden..
spawn_extdescription=Met deze opdracht ga je naar de spawn van je kingdom. Spelers in mod-mode kunnen van alle kingdom's naar de spawn gaan.
spawn_notExists={red}De spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}is niet ingesteld!
# setspawn
setspawn_description=Instellen kingdom spawn.
setspawn_extdescription=Hier deze opdracht kan je de spawn van een kingdom instellen. Een speler in mod-mode kan van iedere kingdom de spawn instellen.
setspawn_unset={red}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}verwijderd!
setspawn_set={green}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {green}aangepast naar {white}{location}
# listservers
listservers_description=Laat alle beschikbare kingdom servers zien
listservers_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle beschikbare servers en de aantal spelers die op een server zit.
# spy
spy_description=Spy op een chat
spy_extdescription=Met deze opdracht kan je meelezen met de chat van een kingdom.
spy_set={green}Je leest nu mee met kingdom {white}{kingdom.displayname}
spy_unset={green}Je leest {white}{bold}niet{reset} meer mee met kingdom {white}{kingdom.displayname}.
spy_enableAll={green}Spy staat {white}{bold}aan{reset} {green}voor alle kingdoms.
spy_disableAll={green}Spy staat {white}{bold}uit{reset} {green}voor alle kingdoms.
# leave
leave_description=Verlaat een kingdom.
leave_extdescription=Gebruik deze opdracht als je een kingdom wil verlaten. Let op:Na het verlaten van een kingdom kan er een cooldown actief zijn waardoor je niet gelijk lid kan worden van een andere kingdom.
leave_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {red}heeft je kingdom verlaten!
# inventory
inventory_description=Open kingdom inventory
inventory_extdescription=Met deze opdracht kan je de inventory van je kingdom openen. Je kan deze inventory op alle servers gebruiken, maar er mag maar 1 persoon tegelijk de inventory open hebben. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom de inventory inzien, en een inventory-close forceren. In de config.yml kan je aangeven welke items niet in de inventory geplaatst mogen worden.
openinv_forceclose={green}We gaan de inventory sluiten.
inv_cannotopen={red}De inventory is al geopend door {white}{kingdomplayer.displayname} {red}op server {white}{server}
# invite
invite_description=Speler uitnodigen voor je kingdom
invite_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler voor je eigen kingdom uitnodigen om lid te worden.= De speler die je gaat uitnodigen mag niet in een andere kingdom zitten. Een speler in mod-mod kan voor iedere kingdom een uitnodiging naar een andere speler sturen.
invite_hasinvite={red}Speler {white}{kingdomplayer.name} {red}is al uitgenodigd.
invite_target={green}Je bent uitgenodigd voor kingdom {white}{kingdom.displayname}
invite_sender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}uitgenodigd voor {white}{kingdom.displayname}!
# retract
retract_description=Intrekken uitnodiging
retract_extdescription=Met deze opdracht kan je een uitnodiging van een speler intrekken. Je kan alleen de uitnodiging van je eigen kingdom intrekken. Spelers in mod-mode kunnen bij een speler een uitnodiging van iedere kingdom intrekken
retract_hasnone={red}Speler heeft geen uitnodiging
retract_removed={green}Uitnodiging is verwijderd
# serverspawn
serverspawn_description=Ga naar de spawn van een server
serverspawn_extdescription=Iedere server heeft een eigen spawn. Met deze opdracht kan je naar een spawn gaan van een server. Deze spawn kan worden ingesteld door een mod of beheerder
serverspawn_notfound={red}Sorry ,{white}{name} {red}is niet gevonden
# setserverspawn
setserverspawn_description=Instellen server spawn
setserverspawn_extdescription=Met deze opdracht kan je voor een server de spawn instellen zodat spelers makkelijk van server kunnnen verwisselen.
setserverspawn_added={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is verwijderd
setserverspawn_deleted={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is aangemaakt
broadcast_extdescription=Met deze opdracht kan je een mededeling sturen die op alle servers wordt weergegeven. In de language file kan je eventueel de formaat aanpassen.
setchannel_extdescription=Met deze opdracht kan je een chat kanaal voor alle servers uitzetten of voor een speler een kanaal (tijdelijk) blokkkeren. Ook kan je een speler vast zetten op een kanaal.
setchannel_enable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu aan.
setchannel_disable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu uit.
setchannel_channelnotexist=Met deze opdracht kan een beheerder en/of mod een chat-kanaal uit en aan zetten. Deze instelling is geldig voor alle spelers op alle servers.
setchannel_sendlockedonChannel={red}Je mag alleen nog maar chatten op {channel.name}
setchannel_sendunlockedonChannel={green}Je mag weer gebruik maken van alle chat kanalen.
setchannel_lockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}is vast gezet op chat kanaal {white}{channel.name}
setchannel_unlockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}kan weer op alle kanalen chatten
setchannel_lockedonchannelstatus={white}{kingdomplayer.name} {green}heeft als locked channel: {white}{kingdomplayer.lockedchannel|geen}
setchannel_sendsetblockedchannel={red}Helaas, Kanaal {white}{channel.name}{red} is geblokeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
visitspawn_description=Ga naar de spawn van een andere kingdom
visitspawn_extdescription=Met deze opracht kan je naar de spawn van een andere kingdom gaan. Je eigen kingdom moet wel toestemming krijgen van de andere kingdom.
visitspawn_noaccess={red}Je kingdom heeft geen toesteming om naar deze spawn te gaan.
setvisitor_description=Geef een kingdom toegang tot je spawn.
setvisitor_extdescription=Met deze opdracht kan je de leden van een andere kingdom toegang geven/intrekken met de opdrach visitspawn naar je spawn te gaan.
setvisitor_isdenied={green}kingdom {red}{kingdom.displayname} {green}heeft {red}geen {green}toegang tot je spawn
setvisitor_isallowed={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}heeft toegang tot je spawn
setvisitor_visitorslist={green}Toegang verleend aan :{white}{list}
setvisitor_query={green}Verwijderen van bezoeker
# tp
tp_description=Teleporteer speler naar een locatie
tp_extdescription=Teleporteer een speler naar spawn ,warp, travel, of server.
tphere_extdescription=Met deze opdracht kan je alle leden van een kingdom naar je huidige locatie teleporteren, Spelers in mod-mode kunnen een kingdom kiezen om de leden te teleporteren.
channel_extdescription=Met deze opdracht kan je eigen kanaal instellingen beheren zoals een kanaal als standaard kanaal instellen of een kanaal uitschakelen.
channel_reset={green}Je kanaal instellingen zijn gereset.
channel_cooldowntimer=red}Je mag pas over {white}{timer} {red}seconden weer chatten
channel_statusOn={white}kanaal staat: {green}aan
channel_statusOff={white}kanaal staat: {red}uit
# gui
open_description=Kies je kingdom via een gui en wordt lid
open_extdescription=Met deze opdracht kan je een gui openen waar je op een makkelijke manier informatie van kingdoms kan bekijken . Als je op een kingdom klikt dan wordt je er lid van. Spelers die in een kingdom zitten zien deze opdracht niet. Een speler in mod-mode ziet deze opdracht wel en kan de gui openen.
# region
region_description=Region instellingen
region_extdescription=Met deze opdracht kan je worldguard regions instellen/koppelen/verwijderen
region_notEnabled={red}Gebruik van regions staat in de config uit.
region_notFound={red}Regio {white}{name} {red}is niet gevonden.
region_exists={red}Regio {white}{regio} {red}is al in gebruik
sync_description=Synchroniseer data met exchange server
sync_extdescription=Met deze opdracht kan je data syncrhoniseren exchange server. Deze syncronisatie gaat automatisch en is instelbaar in de config
# enemy
enemy_description=Vijandige relaties
enemy_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vijandig. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
enemy_isEnemy={green}Je kingdom is al een vijand van {white}{kingdom.displayname}
enemy_success={red}{bold}let op, {reset}{green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {red}{underline}vijanden.
enemy_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}vijandelijke relaties.
allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
allies_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
allies_senderMaxMember={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
# neutral
neutral_description=Neutrale relaties
neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
neutral_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie
neutral_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}neutrale relaties.
# accept
accept_description=Accepteren van een relatie.
accept_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom accepteren
# deny
deny_description=Afwijzen van een relatie
deny_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom afwijzen
deny_enemySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een vijanden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen.
deny_neutralSender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een neutrale relatie met{white}{target.displayname} {red}afgewezen.
deny_friendlySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek om vrienden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen
request_accept={green}Tik {white}/k accept {sender.displayname} {green}of klik om te accepteren.
request_notFound={red}Geen verzoek voor {white}{kingdom.displayname} {red}gevonden.
request_modnotFound={red}Geen verzoek voor {white}{target.displayname} en {sender.displayname} {red}gevonden.
# province
province_description=Provincie instellingen
province_extdescription=Een provincie is een gebied die beheerd wordt door een afgezant van de Koning. Dit kan bijv een hertog of graaf zijn. Ook kan het een kleine stad zijn. Je kan levels koppelen met bijv graafschap->dorp->stad
province_created={green}Je hebt provincie {white}{province.displayname} {green}aangemaakt
province_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de placeholder ingesteld op {white}{province.placeholder}
province_setdisplayname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de displaynaam ingesteld op {white}{province.displayname}
province_setprefixedname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de prefixed ingesteld op {white}{province.prefixedname}
province_setmaxmembers={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de maximum aantal leden ingesteld op {white}{province.maxmembers}
province_deleted={green}Je hebt provincie {white}{province.displayName} {green}verwijderd.
province_create_confirm={green}{bold}Klik hier om aanmaken te bevestigen
province_create_query={green}Aanmaken provincie
province_kickweight={red}Je mag iemand met een hogere rank niet uit je provincie zettten.
province_levelISnow={green}Je provincie is gepromoveerd tot {white}{province.level.name}