Update nl/commands.properties

This commit is contained in:
webadmin 2024-05-31 03:47:30 +02:00
parent e13fc06721
commit 1499cf8dca

View File

@ -1,5 +1,5 @@
# div
test_placeholder=[Text](color=rainbow)
test_placeholder=[Text](color=rainbow).
cmd_execute_only_ingame={red}Je kan dit commando alleen ingame uitvoeren.
cmd_not_found={red}Opdracht niet gevonden.
cmd_unknownUsage={red}Huh??, Wat bedoel je met {white}{value}.
@ -7,12 +7,12 @@ wrong_world={red}Je zit niet in een kingdom wereld.
no_permission={red}Je mag deze opdracht niet uitvoeren.
your_not_ina_kingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een kingdom!
player_not_ina_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit niet in een kingdom!
senderNoKingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een kingdom
senderNoKingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een kingdom.
playerNoKingdom={red}Speler zit niet in een kingdom.
player_is_kingdommember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is lid van kingdom {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname|--}!
player_is_ownmember={white}{kingdomplayer.displayname} {red} is al een lid van je kingdom.
same_kingdom={red}Dat kan niet, kingdoms zijn gelijk
command_send={green}Opdracht verstuurd,
same_kingdom={red}Dat kan niet, kingdoms zijn gelijk.
command_send={green}Opdracht verstuurd.
delete_query={green}Klik om te verwijderen.
delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen.
player_notFound={red}Speler niet gevonden.
@ -26,82 +26,82 @@ removed_player={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.displayname} {green}verwijde
dontplaywithownkingdom={red}Niet met je eigen kingdom klooien.
dontplaywithyoursself={red}Niet met jezelf spelen.
name_notfound={red}Helaas, {white}{name} {red}is niet gevonden.
name_exists={red}De naam {white}{name} {red}is al in gebruik
name_exists={red}De naam {white}{name} {red}is al in gebruik.
name_not_valid={red}Naam {white}{name} {red}mag niet gebruikt worden.
no_info={red}Geen informatie beschikbaar.
give_number=#geef getal
give_name=#geef naam
world_notOnline={red}Sorry, server {white}{clustername} {red}is niet online
give_number=#geef getal.
give_name=#geef naam.
world_notOnline={red}Sorry, server {white}{clustername} {red}is niet online.
callback_timeout={red}Deze link is verlopen, voer commando opnieuw uit.
invalid_arument={red}Ongeldige waarde.
reload_description=Herladen van config bestanden
playerisafk={red}Speler {kingdomplayer.displayname} is {white}AFK
reload_description=Herladen van config bestanden.
playerisafk={red}Speler {kingdomplayer.displayname} is {white}AFK.
# plugin
canceled={red}Afgebroken
exists={red}Naam is al in gebruik
locked={red}Kingdom is op slot
closed={red}Kingdom is gesloten
blocked={red}Kingdom is geblokkeerd
exists={red}Naam is al in gebruik.
locked={red}Kingdom is op slot.
closed={red}Kingdom is gesloten.
blocked={red}Kingdom is geblokkeerd.
ok={green}Yup, ok dan.
not_connected={red}Geen verbinding met de exchange server
timed_out={red}Error. Geen reactie gekregen van de exchange server
server_offline={red}Sorry, de server is offline
server_not_found={red}Server is niet gevonden
kingdom_not_found={red}Kingdom niet gevonden
permission_error={red}Niet de juiste rechten aanwezig
not_connected={red}Geen verbinding met de exchange server.
timed_out={red}Error. Geen reactie gekregen van de exchange server.
server_offline={red}Sorry, de server is offline.
server_not_found={red}Server is niet gevonden.
kingdom_not_found={red}Kingdom niet gevonden.
permission_error={red}Niet de juiste rechten aanwezig.
exception_error={red}Error in plugin, neem contact op met de schrijver van de plugin.
# teleport
teleport_target{green}=Je bent geteleporteert naar {white}{location}!
teleport_targettoserver={green}Je bent geteleporteert naar {white}{kingdomlocation.name}{green} op {white}{servername}{green}
teleport_targettoserver={green}Je bent geteleporteert naar {white}{kingdomlocation.name}{green} op {white}{servername}{green}.
teleport_sender={green}Speler {white}{kingdomplayer.name} {green}is geteleporteert naar {white}{location}!
teleport_Starting={green}Teleporteren start in {white}{seconden} {green}seconden, Niet bewegen, hou je adem in en en stik niet!
teleport_abort={red}Verzoek tot teleporteren is afgebroken.
teleport_serveroffline={red}Server is niet gevonden of is offline
teleport_serveroffline={red}Server is niet gevonden of is offline.
# version
version_description=Plugin informatie
version_name={green}{name}
version_info=versie informatie
version_number={green}Versie:{white} {version}
version_activePlayers={green}Active spelers: {white}{active_players}
version_check={green}Je loopt op {red}{number} {green}versies achter
version_buildnumber={green}Bouw nummer: {white}{build}
version_new={green}Er is een nieuwe versie van {white}UltimateKingdom {green}uit
version_description=Plugin informatie.
version_name={green}{name}.
version_info=versie informatie.
version_number={green}Versie:{white} {version}.
version_activePlayers={green}Active spelers: {white}{active_players} .
version_check={green}Je loopt op {red}{number} {green}versies achter.
version_buildnumber={green}Bouw nummer: {white}{build}.
version_new={green}Er is een nieuwe versie van {white}UltimateKingdom {green}uit.
# updatelanguage
updatelanguage_description=Update/herladen taalbestanden
updatelanguage_description=Update/herladen taalbestanden.
updatelanguage_extdescription=Met deze opdracht kan je de taalbestanden updaten van git en/of de bestanden herladen.
updatelanguage_update={green}Taalbestanden worden geupdate.
updatelanguage_failed={red}Error, Kan nieuwe vertalingen niet ophalen
updatelanguage_reload={green}Taalbestanden worden opnieuw ingelezen
updatelanguage_failed={red}Error, Kan nieuwe vertalingen niet ophalen.
updatelanguage_reload={green}Taalbestanden worden opnieuw ingelezen.
# memberlist
memberlist_description=kingdom ledenlijst
memberlist_description=kingdom ledenlijst.
memberlist_extdescription=Met deze opdracht krijg je een lijst van alle leden van een kingdom. De lijst is gestorteerd op het gewicht van de rank.
memberlist_header={gold}o-------{white}Ledenlijst gesorteerd op rank{gold}-------o
memberlist_footer={white}Pagina {green}{current}
memberlist_footerPage={white}Pagina {green}{current} {white}volgende pagina {green}{nextpage}
memberlist_fullList={green}Speler: {white}{player} / {gold}Rank: {rank.name}
memberlist_footer={white}Pagina {green}{current}.
memberlist_footerPage={white}Pagina {green}{current} {white}volgende pagina {green}{nextpage}.
memberlist_fullList={green}Speler: {white}{player} / {gold}Rank: {rank.name}.
# debug
debug_description=Test opdracht
debug_extdescription=Test opdrachten
debug_description=Test opdracht.
debug_extdescription=Test opdrachten.
# kingdom
kingdom_description=Instellen kingdom, zie: /k help kingdom
kingdom_extdescription=Met deze opdracht kan je een een kingdom aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een kingdom te kunnen verwijderen of aan te maken
kingdom_extdescription=Met deze opdracht kan je een een kingdom aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een kingdom te kunnen verwijderen of aan te maken.
kingdom_created={green}Je hebt kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}aangemaakt.
kingdom_exists={white}{kingom.name}{red} bestaat al.
kingdom_deleted={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}is verwijderd.
kingdom_delete_error={red}Error, kan kingdom niet verwijderen.
kingdom_delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen.
kingdom_delete_query={green}Verwijderen van kingdom.
kingdom_rename_confirm={green}{bold}Klik hier om hernoemen te bevestigen
kingdom_rename_confirm={green}{bold}Klik hier om hernoemen te bevestigen.
kingdom_renamed={green}Kingdom {white}{oldname} {green}is hernoemd naar {white}{kingdom.name}.
kingdom_rename_query=Hernoemen van kingdom.
kingdom_status={green}Kingdom heeft status: {white}{kingdom.status.toLowerCase()}
@ -110,19 +110,19 @@ kingdom_setdisplay={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green} displaynaam
kingdom_setprefixed={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green}de prefix ingesteld als {white}{kingdom.prefixedname}.
kingdom_setchatgroup={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green}de chat-groep {white}{kingdom.chatgroup} {green}ingesteld.
kingdom_unsetchatgroup={green}Je hebt van {white}{kingdom.displayname} {green}de chat-groep {white}{kingdom.chatgroup} {green}verwijderd.
kingdom_listprovinces={green}{kingdom.provinces}
kingdom_listprovinces={green}{kingdom.provinces}.
kingdom_listprovinces_empty=---
kingdom_kickall={red}Je kingdom is gesloten. Je bent niet meer lid van {white}{kingdom.displayname}
kingdom_kickall={red}Je kingdom is gesloten. Je bent niet meer lid van {white}{kingdom.displayname}.
kingdom_setfriendlyfireOn={green}Friendly-fire is voor {white}{kingdom.displayname} {green}aangezet.
kingdom_setfriendlyfireOff={green}Friendly-fire is voor {white}{kingdom.displayname} {red}uitgezet.
kingdom_setInviteOnlyOn={green}InviteOnly is voor {white}{kingdom.displayname} {green}aangezet.
kingdom_setInviteOnlyOff={green}InviteOnly is voor {white}{kingdom.displayname} {red}uitgezet.
kingdom_setmaxMembers={green}Maximum ledenaantal staat nu voor {white}{kingdom.displayname} {green}op {white}{kingdom.maxmembers}
kingdom_setmaxMembers={green}Maximum ledenaantal staat nu voor {white}{kingdom.displayname} {green}op {white}{kingdom.maxmembers}.
kingdom_setRankGroup={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gaat nu de rank-groep {white}{kingdom.rankgroup} {green}gebruiken.
# setrank
setrank_description=Stel rank in van speler
setrank_extdescription=Met deze opdracht kan je de rank van een speler instellen
setrank_description=Stel rank in van speler.
setrank_extdescription=Met deze opdracht kan je de rank van een speler instellen.
setrank_setsender={green}Je hebt de rank van {white}{kingdomplayer.name} {green}aangepast van {white}{oldrank.displayname} {green}naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}.
setrank_settarget={green}Je rank is aangepast naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}.
setrank_disabled={red}Rank {white}{rank} {red}is voor deze kingdom uitgeschakeld.
@ -131,28 +131,28 @@ setrank_PlayerRankToHigh={red}Een {white}{kingdomplayer.rank.displayname} {red}m
setrank_PlayerRankToLow={red}Een {white}{kingdomplayer.rank.displayname} {red}mag niet de rank {white}{rank.displayname} {red}uitgeven.
# set
set_description=Maak speler lid van kingdom
set_description=Maak speler lid van kingdom.
set_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler lid maken van een kingdom.
set_settarget={green}Je bent in kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gezet!
set_setsender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}in kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gezet!
# time
time_description=Aanpassen servertijd
time_extdescription=Met deze opdracht pas je de tijd aan van de time master-server. De master-server verzorgt de tijd synchronisatie andere kingdom servers
time_description=Aanpassen servertijd.
time_extdescription=Met deze opdracht pas je de tijd aan van de time master-server. De master-server verzorgt de tijd synchronisatie andere kingdom servers.
time_set={green}Tijdinstelling {white}{time} {green}is doorgestuurd naar de master server.
# join
join_description=Word lid van een kingdom.
join_extdescription=Met deze opdracht kan je lid worden van een kingdom. Als een de status uitnodiging-alleen heeft heb je een uitnodiging nodig om lid te kunnen worden. Ook kan een kingdom vol zitten of uitgeschakeld zijn door een beheerder, dan kan je geen lid worden van de betreffende kingdom.
join_cooldowntimer={red}Je mag pas over {white}{seconden} {red}seconden lid worden van een kingdom.
join_full=red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}is vol!
join_inviteOnly={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}is {white}invite-only!
join_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {green}is lid geworden van je kingdom!
join_full=red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}is vol!.
join_inviteOnly={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}is {white}invite-only!.
join_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {green}is lid geworden van je kingdom!.
join_success={green}Je bent lid geworden van {white}{kingdom.displayname}!
join_iskingdommember={red}Je zit al in een kingdom!
# setwarp
setwarp_description=Ga naar een warp
setwarp_description=Ga naar een warp.
setwarp_extdescription=Met deze opdracht kan je naar een warp van je kingdom teleporteren. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom naar een warp teleporteren.
setwarp_success={green}Je hebt warp {white}{warpname} {green}aangemaakt voor locatie {white}{location}.
setwarp_exists={red}Warp {white}{warpname} {red}bestaat al.
@ -162,7 +162,7 @@ setwarp_noKingdomRegion={red}Je zit niet in een kingdom regio.
setwarp_delete={green}Je hebt warp {white}{warpname} {green}verwijderd!
# warp
warp_description=Ga naar een warp
warp_description=Ga naar een warp.
warp_extdescription=Met deze opdracht kan je naar een warp van je kingdom teleporten. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom naar een warp teleporteren.
warp_list={green}Beschikbare warps: {white}{warplist}.
warp_teleportStarting={green}Teleporteren start in {white}{seconds} {green}seconden, niet bewegen!
@ -170,64 +170,64 @@ warp_teleported={green}Je bent geteleporteert naar {white}{warpname} {green}op l
warp_notExists={red}Warp {white}{warpname} {red}bestaat niet.
# settravel
settravel_description=Instellen travel locatie
settravel_description=Instellen travel locatie.
settravel_extdescription=Met deze opdracht kan je een locatie instellen waar een speler naar toe kan teleporteren. Deze locaties zijn door alle spelers te gebruiken.
settravel_add={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}toegevoegd.
settravel_remove={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}verwijderd.
# travel
travel_description=Ga naar een ingestelde locatie
travel_description=Ga naar een ingestelde locatie.
travel_extdescription=Een travel locatie is een globale locatie die door een server-beheerder is ingesteld. Deze locaties kunnen zich op verschilllende servers bevinden. Je wordt automatisch naar de juiste server gezet.
# settings
setting_description=Server instellingen
setting_extdescription=Hier kan je diverse instellingen aanpassen. Deze veranderingen van de instellingen worden doorgestuurt naar alle servers
setting_description=Server instellingen.
setting_extdescription=Hier kan je diverse instellingen aanpassen. Deze veranderingen van de instellingen worden doorgestuurt naar alle servers.
setting_set=We gaan de instelling doorsturen naar alle servers.
setting_location={green}Je hebt de {white}{name} {green}ingesteld op {white}{location}!
setting_unset={green}We gaan {white}{name} {green}verwijderen.
# speak
speak_description=Kies je taal
speak_extdescription=Met deze opdracht kan je een taal kiezen. Let op: Voor de meeste vertalingen is google translate gebruikt. Je kan meehelpen om de plugin te vertalen. zie https://translate.ultimatekingdom.nl
speak_isset={green}De taal is aangepast naar {white}Nederlands
speak_description=Kies je taal.
speak_extdescription=Met deze opdracht kan je een taal kiezen. Let op: Voor de meeste vertalingen is google translate gebruikt. Je kan meehelpen om de plugin te vertalen. zie https://translate.ultimatekingdom.nl.
speak_isset={green}De taal is aangepast naar {white}Nederlands.
# setslogan
setslogan_description=Instellen slagzin
setslogan_extdescription=Met deze opdracht kan je een slagzin voor een kingdom instellen.Je kan alleen de slagzin van je eigen kingdom instellen. Een speler in mod-mode kan van iedere kingdom de slagzin instellen.
setslogan_isset={green}De slagzin voor {white}{kingdom.displayname} {green}is : {slogan}
setslogan_isset={green}De slagzin voor {white}{kingdom.displayname} {green}is : {slogan}.
# install
install_description=setup rechten
install_done=Rechten zijn ingesteld
install_permsAddedToRanks=Rechten zijn aan de ranken toegevoegd
install_ranksRemovedfromLuckperms=Alle ranken zijn verwijderd
install_ranskAddedToLuckPerms=Rechten zijn aan de ranken toegevoegd
install_description=setup rechten.
install_done=Rechten zijn ingesteld.
install_permsAddedToRanks=Rechten zijn aan de ranken toegevoegd.
install_ranksRemovedfromLuckperms=Alle ranken zijn verwijderd.
install_ranskAddedToLuckPerms=Rechten zijn aan de ranken toegevoegd.
# help
help_description=voorbeeld: /k help help
help_description=voorbeeld: /k help help.
help_extdescription=Met /k help <opdracht> kan je meer informatie krijgen over een opdracht.
help_header={gold}o--------- {white}UltimateKingdom{gold}----------o
help_footer={white}Pagina {red}{page}
help_footerPage={white}Pagina {red}{current} {white}Volgende pagina {red}{next}
help_pageNotFound={red}Pagina niet gevonden
help_footer={white}Pagina {red}{page}.
help_footerPage={white}Pagina {red}{current} {white}Volgende pagina {red}{next}.
help_pageNotFound={red}Pagina niet gevonden.
help_listing={green}/kingdom {white}{command} {green}{description}.
help_fulllist={green}/kingdom {white}{command} {gold}({aliases}) {green}{description}
help_noHelp={red}Geen help beschikbaar voor {white}{command}
help_fulllist={green}/kingdom {white}{command} {gold}({aliases}) {green}{description}.
help_noHelp={red}Geen help beschikbaar voor {white}{command}.
# list
list_description=Geeft alle beschikbare kingdoms weer
list_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle kingdoms weer. Een kingdom met status verborgen is niet zichtbaar
list_description=Geeft alle beschikbare kingdoms weer.
list_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle kingdoms weer. Een kingdom met status verborgen is niet zichtbaar.
list_fulllist={white}Beschikbare kingdoms: {kingdomlist}.
#setmod
setmod_description=Activeer mod mode
setmod_extdescription=Met mod-mode on heeft een speler meer mogelijkheden met het uitvoeren van opdrachten. Met mod-mode uitgeschakeld werken de opdrachten hetzelfde als bij normale spelers
setmod_set={red}mod mode is niet actief
setmod_unset={green}Mod mode is actief
setmod_cannotAttack=Om te vechten, graag mode mode uitzetten met /k setmod enable
setmod_description=Activeer mod mode.
setmod_extdescription=Met mod-mode on heeft een speler meer mogelijkheden met het uitvoeren van opdrachten. Met mod-mode uitgeschakeld werken de opdrachten hetzelfde als bij normale spelers.
setmod_set={red}mod mode is niet actief.
setmod_unset={green}Mod mode is actief.
setmod_cannotAttack=Om te vechten, graag mode mode uitzetten met /k setmod enable.
#ranks
ranks_description=Rank info/instellen/info, zie /k help ranks
ranks_extdescription=Hier kan je een rank voor een kingdom uit of aan zetten en een maximum aantal spelers op een rank zetten
ranks_description=Rank info/instellen/info, zie /k help ranks.
ranks_extdescription=Hier kan je een rank voor een kingdom uit of aan zetten en een maximum aantal spelers op een rank zetten.
ranks_disable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rank {white}{rank.displayname} {green}uitgezet.
ranks_enable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rank {white}{rank.displayname} {green}aangezet.
ranks_isenabledfor={green}Voor {white}{kingdom.displayname} {green} staat {white}{rank.displayname}{green}aan.
@ -240,36 +240,36 @@ ranks_maxunset={green}Je hebt de maximumaantal voor rank {white}{rank.displaynam
ranks_maxset={green}Maximumaantal is ingesteld op {white}{number}.
# kick
kick_description=Kick een speler uit kingdom
kick_description=Kick een speler uit kingdom.
kick_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler uit je kingdom zetten. Spelers in mod-mode of met extra permissies hebben de mogelijkheid om uit iedere kingdom een speler te kicken. Deze opdracht werkt met offline-spelers en spelers die op een andere server zitten.
kick_target={green}Je bent uit {red}{kingdom.displayname} {green}gezet!
kick_sender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}uit {white}{kingdom.displayname} {green}gezet!
kick_weight={red}Je mag iemand met een hogere rank niet uit je kingdom zettten.
# relationinfo
relationinfo_description=Laat de relatie tussen twee kingdom's zien
relationinfo_alliesrelation={green}Deze twee kingdoms hebben een vriendschappelijke relatie
relationinfo_neutralRelation={white}Deze twee kingdoms hebben een neutrale relatie
relationinfo_enemyRelation={red}Deze twee kingdoms hebben een vijandige relatie
relationinfo_norelation={green}Deze twee kingdoms hebben geen relatie
relationinfo_description=Laat de relatie tussen twee kingdom's zien.
relationinfo_alliesrelation={green}Deze twee kingdoms hebben een vriendschappelijke relatie.
relationinfo_neutralRelation={white}Deze twee kingdoms hebben een neutrale relatie.
relationinfo_enemyRelation={red}Deze twee kingdoms hebben een vijandige relatie.
relationinfo_norelation={green}Deze twee kingdoms hebben geen relatie.
# isonline
isonline_description=Kijk of een speler online is
isonline_extdescription=Met deze opdracht kan je controleren of een speler online op de lokale server of een andere servers. Spelers die mod zijn of in vanish zitten zijn niet zichtbaar
isonline_extdescription=Met deze opdracht kan je controleren of een speler online op de lokale server of een andere servers. Spelers die mod zijn of in vanish zitten zijn niet zichtbaar.
isonline_playerFound={green}Speler {white}{kingdomplayer.name} {green}zit op {white}{kingdomplayer.server} {green}van {white}{kingdomplayer.cluster}.
isonline_notFound={red}Speler {white}{name} {red}is niet gevonden
isonline_notFound={red}Speler {white}{name} {red}is niet gevonden.
# setdynmap
setdynmap_description=Kingdom dynmap settings
setdynmap_extdescription=Met deze opdracht kan je per kingdom onder andere fill-color, stroke-color, fillopacity voor een kingdom instellen. Deze zijn dan zichtbaar op de Dynmap map
setdynmap_extdescription=Met deze opdracht kan je per kingdom onder andere fill-color, stroke-color, fillopacity voor een kingdom instellen. Deze zijn dan zichtbaar op de Dynmap map.
# listinvites
listinvites_description=Laat je uitnodigingen zien
listinvites_extdescription=Deze opdracht laat al je uitnodigingen zien die je hebt gekregen van de leiders van een kingdom. Met deze uitnodiging kan je lid worden van een kingdom waarvoor je een uitnodiging moet hebben om lid te kunnen worden..
listinvites_extdescription=Deze opdracht laat al je uitnodigingen zien die je hebt gekregen van de leiders van een kingdom. Met deze uitnodiging kan je lid worden van een kingdom waarvoor je een uitnodiging moet hebben om lid te kunnen worden.
listinvites_list={green}Uitnodigingen: {white}{list}.
# spawn
spawn_description=Ga naar de spawn
spawn_description=Ga naar de spawn.
spawn_extdescription=Met deze opdracht ga je naar de spawn van je kingdom. Spelers in mod-mode kunnen van alle kingdom's naar de spawn gaan.
spawn_notExists={red}De spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}is niet ingesteld!
@ -280,13 +280,13 @@ setspawn_unset={red}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}verwi
setspawn_set={green}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {green}aangepast naar {white}{location}
# listservers
listservers_description=Laat alle beschikbare kingdom servers zien
listservers_description=Laat alle beschikbare kingdom servers zien.
listservers_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle beschikbare servers en de aantal spelers die op een server zit.
# spy
spy_description=Spy op een chat
spy_description=Spy op een chat.
spy_extdescription=Met deze opdracht kan je meelezen met de chat van een kingdom.
spy_set={green}Je leest nu mee met kingdom {white}{kingdom.displayname}
spy_set={green}Je leest nu mee met kingdom {white}{kingdom.displayname}.
spy_unset={green}Je leest {white}{bold}niet{reset} meer mee met kingdom {white}{kingdom.displayname}.
spy_enableAll={green}Spy staat {white}{bold}aan{reset} {green}voor alle kingdoms.
spy_disableAll={green}Spy staat {white}{bold}uit{reset} {green}voor alle kingdoms.
@ -298,45 +298,45 @@ leave_success={green}Je hebt successvol {white}{kingdom.displayname} {green}verl
leave_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {red}heeft je kingdom verlaten!
# inventory
inventory_description=Open kingdom inventory
inventory_description=Open kingdom inventory.
inventory_extdescription=Met deze opdracht kan je de inventory van je kingdom openen. Je kan deze inventory op alle servers gebruiken, maar er mag maar 1 persoon tegelijk de inventory open hebben. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom de inventory inzien, en een inventory-close forceren. In de config.yml kan je aangeven welke items niet in de inventory geplaatst mogen worden.
openinv_forceclose={green}We gaan de inventory sluiten.
inv_cannotopen={red}De inventory is al geopend door {white}{kingdomplayer.displayname} {red}op server {white}{server}
inv_cannotopen={red}De inventory is al geopend door {white}{kingdomplayer.displayname} {red}op server {white}{server}.
# invite
invite_description=Speler uitnodigen voor je kingdom
invite_description=Speler uitnodigen voor je kingdom.
invite_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler voor je eigen kingdom uitnodigen om lid te worden.= De speler die je gaat uitnodigen mag niet in een andere kingdom zitten. Een speler in mod-mod kan voor iedere kingdom een uitnodiging naar een andere speler sturen.
invite_hasinvite={red}Speler {white}{kingdomplayer.name} {red}is al uitgenodigd.
invite_target={green}Je bent uitgenodigd voor kingdom {white}{kingdom.displayname}
invite_target={green}Je bent uitgenodigd voor kingdom {white}{kingdom.displayname}.
invite_sender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}uitgenodigd voor {white}{kingdom.displayname}!
# retract
retract_description=Intrekken uitnodiging
retract_description=Intrekken uitnodiging.
retract_extdescription=Met deze opdracht kan je een uitnodiging van een speler intrekken. Je kan alleen de uitnodiging van je eigen kingdom intrekken. Spelers in mod-mode kunnen bij een speler een uitnodiging van iedere kingdom intrekken
retract_hasnone={red}Speler heeft geen uitnodiging
retract_removed={green}Uitnodiging is verwijderd
retract_hasnone={red}Speler heeft geen uitnodiging.
retract_removed={green}Uitnodiging is verwijderd.
# serverspawn
serverspawn_description=Ga naar de spawn van een server
serverspawn_extdescription=Iedere server heeft een eigen spawn. Met deze opdracht kan je naar een spawn gaan van een server. Deze spawn kan worden ingesteld door een mod of beheerder
serverspawn_notfound={red}Sorry ,{white}{name} {red}is niet gevonden
serverspawn_description=Ga naar de spawn van een server.
serverspawn_extdescription=Iedere server heeft een eigen spawn. Met deze opdracht kan je naar een spawn gaan van een server. Deze spawn kan worden ingesteld door een mod of beheerder.
serverspawn_notfound={red}Sorry ,{white}{name} {red}is niet gevonden.
# setserverspawn
setserverspawn_description=Instellen server spawn
setserverspawn_description=Instellen server spawn.
setserverspawn_extdescription=Met deze opdracht kan je voor een server de spawn instellen zodat spelers makkelijk van server kunnnen verwisselen.
setserverspawn_added={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is verwijderd
setserverspawn_deleted={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is aangemaakt
setserverspawn_added={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is verwijderd.
setserverspawn_deleted={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is aangemaakt.
# info
info_description=Informatie provincie/kingdom/speler.
info_extdescription=Met deze opdracht kan je informatie opvragen over spelers,kingdoms en provincies
info_extdescription=Met deze opdracht kan je informatie opvragen over spelers,kingdoms en provincies.
info_notfound={red}Geen speler kingdom of provincie onder naam {white}{name} {red}gevonden.
# msg
msg_description=Stuur DM naar een speler
msg_description=Stuur DM naar een speler.
msg_extdescription=Met deze opdracht kan je een bericht sturen naar een andere speler.
msg_noreply={red}je hebt nog geen berichten ontvangen.
reply_description=Geef een reply op een DM
reply_description=Geef een reply op een DM.
# broadcast
broadcast_description=Verstuur een melding op alle servers.
@ -349,33 +349,33 @@ setchannel_extdescription=Met deze opdracht kan je een chat kanaal voor alle ser
setchannel_enable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu aan.
setchannel_disable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu uit.
setchannel_channelnotexist=Met deze opdracht kan een beheerder en/of mod een chat-kanaal uit en aan zetten. Deze instelling is geldig voor alle spelers op alle servers.
setchannel_sendlockedonChannel={red}Je mag alleen nog maar chatten op {channel.name}
setchannel_sendlockedonChannel={red}Je mag alleen nog maar chatten op {channel.name}.
setchannel_sendunlockedonChannel={green}Je mag weer gebruik maken van alle chat kanalen.
setchannel_lockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}is vast gezet op chat kanaal {white}{channel.name}
setchannel_unlockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}kan weer op alle kanalen chatten
setchannel_lockedonchannelstatus={white}{kingdomplayer.name} {green}heeft als locked channel: {white}{kingdomplayer.lockedchannel|geen}
setchannel_sendsetblockedchannel={red}Helaas, Kanaal {white}{channel.name}{red} is geblokeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
setchannel_setblockedchannel={green}Je hebt voor{white}{kingdomplayer.name} {green}Kanaal {white}{channel.name} {green} geblokeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
setchannel_blockedchannelstatus={green}{channel.name} {gold}-> {white}{white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
setchannel_lockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}is vast gezet op chat kanaal {white}{channel.name}.
setchannel_unlockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}kan weer op alle kanalen chatten.
setchannel_lockedonchannelstatus={white}{kingdomplayer.name} {green}heeft als locked channel: {white}{kingdomplayer.lockedchannel|geen}.
setchannel_sendsetblockedchannel={red}Helaas, Kanaal {white}{channel.name}{red} is geblokeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}.
setchannel_setblockedchannel={green}Je hebt voor{white}{kingdomplayer.name} {green}Kanaal {white}{channel.name} {green} geblokeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}.
setchannel_blockedchannelstatus={green}{channel.name} {gold}-> {white}{white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}.
setchannel_unblockedchannel={green}Je hebt voor {white}{kingdomplayer.name}{green} kanaal {white}{channel.name}{green} ge-deblokeerd.
setchannel_sendunblockedchannel={green}Chat kanaal {white}{channel.name}{green} is ge-deblokeerd.
setchannel_channelisblocked={red}Kanaal {white}{channel.name} {red}is {bold}geblokeerd{reset}{red} tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
# visitspawn
visitspawn_description=Ga naar de spawn van een andere kingdom
visitspawn_description=Ga naar de spawn van een andere kingdom.
visitspawn_extdescription=Met deze opracht kan je naar de spawn van een andere kingdom gaan. Je eigen kingdom moet wel toestemming krijgen van de andere kingdom.
visitspawn_noaccess={red}Je kingdom heeft geen toesteming om naar deze spawn te gaan.
# setvisitor
setvisitor_description=Geef een kingdom toegang tot je spawn.
setvisitor_extdescription=Met deze opdracht kan je de leden van een andere kingdom toegang geven/intrekken met de opdrach visitspawn naar je spawn te gaan.
setvisitor_isdenied={green}kingdom {red}{kingdom.displayname} {green}heeft {red}geen {green}toegang tot je spawn
setvisitor_isallowed={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}heeft toegang tot je spawn
setvisitor_visitorslist={green}Toegang verleend aan :{white}{list}
setvisitor_query={green}Verwijderen van bezoeker
setvisitor_isdenied={green}kingdom {red}{kingdom.displayname} {green}heeft {red}geen {green}toegang tot je spawn.
setvisitor_isallowed={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}heeft toegang tot je spawn.
setvisitor_visitorslist={green}Toegang verleend aan :{white}{list} .
setvisitor_query={green}Verwijderen van bezoeker.
# tp
tp_description=Teleporteer speler naar een locatie
tp_description=Teleporteer speler naar een locatie.
tp_extdescription=Teleporteer een speler naar spawn ,warp, travel, of server.
@ -384,10 +384,10 @@ tphere_extdescription=Met deze opdracht kan je alle leden van een kingdom naar j
tphere_telepoted={gold}Oh yeahh.. {green}Alle online leden komen om je heen te staan. Wat gezellig.
# channel
channel_description=Kanaal instellingen
channel_description=Kanaal instellingen.
channel_extdescription=Met deze opdracht kan je eigen kanaal instellingen beheren zoals een kanaal als standaard kanaal instellen of een kanaal uitschakelen.
channel_reset={green}Je kanaal instellingen zijn gereset.
channel_list={green}Beschikbare kanalen: {white}{listing}
channel_list={green}Beschikbare kanalen: {white}{listing}.
channel_channelNotExist={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}bestaat niet!
channel_isDisabled={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}is door een beheerder uit gezet!
channel_set={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}is aangezet!
@ -396,64 +396,64 @@ channel_setDefault={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}is als stan
channel_alwaysEnabled={red}Je kan kanaal {white}{channel.displayname} {red}niet uitzetten.
channel_notactive={red}Chat kanaal {white}{channel.displayname} {red}is door een admin uitgezet
channel_nokingdom={red}Voor kanaal {white}{channel.displayname} {red}moet je in een kingdom zitten.
channel_nogroupset={red}Je kingdom heeft geen chat-groep ingesteld
channel_wwronggroepchatlocation={red}Je kingdom mag op deze locatie de chat niet gebruiken
channel_nogroupset={red}Je kingdom heeft geen chat-groep ingesteld.
channel_wwronggroepchatlocation={red}Je kingdom mag op deze locatie de chat niet gebruiken.
channel_nopermission={red}Je hebt niet de juiste rechten voor kanaal {white}{channel.displayname}.
channel_activechannel={red}Je hebt kanaal {white}{channel.displayname} {red}uit staan.
channel_cooldowntimer=red}Je mag pas over {white}{timer} {red}seconden weer chatten
channel_statusOn={white}kanaal staat: {green}aan
channel_statusOff={white}kanaal staat: {red}uit
channel_cooldowntimer=red}Je mag pas over {white}{timer} {red}seconden weer chatten.
channel_statusOn={white}kanaal staat: {green}aan.
channel_statusOff={white}kanaal staat: {red}uit.
# gui
open_description=Kies je kingdom via een gui en wordt lid
open_extdescription=Met deze opdracht kan je een gui openen waar je op een makkelijke manier informatie van kingdoms kan bekijken . Als je op een kingdom klikt dan wordt je er lid van. Spelers die in een kingdom zitten zien deze opdracht niet. Een speler in mod-mode ziet deze opdracht wel en kan de gui openen.
# region
region_description=Region instellingen
region_description=Region instellingen.
region_extdescription=Met deze opdracht kan je worldguard regions instellen/koppelen/verwijderen
region_notEnabled={red}Gebruik van regions staat in de config uit.
region_notFound={red}Regio {white}{name} {red}is niet gevonden.
region_exists={red}Regio {white}{regio} {red}is al in gebruik
region_exists={red}Regio {white}{regio} {red}is al in gebruik.
region_added={green}Regio {white}{region.name} {green}van kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}is aangemaakt.
region_removed={green}Regio {white}{region.name} {green}is verwijderd
region_list={green}Regio's: {white}{regionlist}
region_listallformat={gold}{region.kingdom.name} -> {green}{region.name}({white}{region.displayname}{green}, )
region_listformat={green}{region.name}{white}({region.displayname}){green}
region_setdisplayname={green}Je hebt {white}{region.displayname} {green} als displaynaam ingesteld voor {white}{region.name}
region_notyourkingdomregion={red}Dat is niet een regio van je kingdom
region_removed={green}Regio {white}{region.name} {green}is verwijderd.
region_list={green}Regio's: {white}{regionlist}.
region_listallformat={gold}{region.kingdom.name} -> {green}{region.name}({white}{region.displayname}{green}.
region_listformat={green}{region.name}{white}({region.displayname}){green}.
region_setdisplayname={green}Je hebt {white}{region.displayname} {green} als displaynaam ingesteld voor {white}{region.name}.
region_notyourkingdomregion={red}Dat is niet een regio van je kingdom.
# region
sync_description=Synchroniseer data met exchange server
sync_extdescription=Met deze opdracht kan je data syncrhoniseren exchange server. Deze syncronisatie gaat automatisch en is instelbaar in de config
sync_description=Synchroniseer data met exchange server.
sync_extdescription=Met deze opdracht kan je data syncrhoniseren exchange server. Deze syncronisatie gaat automatisch en is instelbaar in de config.
# enemy
enemy_description=Vijandige relaties
enemy_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vijandig. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
enemy_isEnemy={green}Je kingdom is al een vijand van {white}{kingdom.displayname}
enemy_description=Vijandige relaties.
enemy_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vijandig. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet.
enemy_isEnemy={green}Je kingdom is al een vijand van {white}{kingdom.displayname}.
enemy_success={red}{bold}let op, {reset}{green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {red}{underline}vijanden.
enemy_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}vijandelijke relaties.
# allies
allies_description=Vriendschappelijke relaties
allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
allies_description=Vriendschappelijke relaties.
allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet.
allies_isFriendly={green}Je kingdom is al een vriend van {white}{kingdom.displayname}.
allies_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
allies_senderMaxMember={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
# neutral
neutral_description=Neutrale relaties
neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
neutral_isNeutral={green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname}
neutral_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie
neutral_description=Neutrale relaties.
neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet.
neutral_isNeutral={green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname}.
neutral_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie.
neutral_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}neutrale relaties.
# accept
accept_description=Accepteren van een relatie.
accept_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom accepteren
accept_description=Accepteren van een relatie..
accept_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom accepteren.
# deny
deny_description=Afwijzen van een relatie
deny_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom afwijzen
deny_description=Afwijzen van een relatie.
deny_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom afwijzen.
deny_enemySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een vijanden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen.
deny_neutralSender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een neutrale relatie met{white}{target.displayname} {red}afgewezen.
deny_friendlySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek om vrienden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen
@ -466,7 +466,7 @@ setplayerLevel_isnow={green}Je bent gepromoveerd tot {white}{kingdomplayer.level
# request
request_exists={red}Er loopt al een verzoek naar {white}{kingdom.displayname}.
request_send={green}Je relatieverzoek is verstuurd naar alle leden van kingdom {white}{target.displayname}.
request_senddenied={green}Afwijzing wordt doorgegeven
request_senddenied={green}Afwijzing wordt doorgegeven.
request_denied={red}Relatieverzoek van {white}{sender.displayname} {red}is afgewezen.
request_accepted={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden met je kingdom worden om. Vind je dat goed?
request_expired=Relatieverzoek naar {white}{kingdom.displayname} {red}is verlopen.
@ -478,28 +478,27 @@ request_notFound={red}Geen verzoek voor {white}{kingdom.displayname} {red}gevond
request_modnotFound={red}Geen verzoek voor {white}{target.displayname} en {sender.displayname} {red}gevonden.
# province
province_description=Provincie instellingen
province_extdescription=Een provincie is een gebied die beheerd wordt door een afgezant van de Koning. Dit kan bijv een hertog of graaf zijn. Ook kan het een kleine stad zijn. Je kan levels koppelen met bijv graafschap->dorp->stad
province_created={green}Je hebt provincie {white}{province.displayname} {green}aangemaakt
province_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de placeholder ingesteld op {white}{province.placeholder}
province_setdisplayname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de display naam ingesteld op {white}{province.displayname}
province_setprefixedname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de prefixed naam ingesteld op {white}{province.prefixedname}
province_setmaxmembers={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de maximum aantal leden ingesteld op {white}{province.maxmembers}
province_description=Provincie instellingen.
province_extdescription=Een provincie is een gebied die beheerd wordt door een afgezant van de Koning. Dit kan bijv een hertog of graaf zijn. Ook kan het een kleine stad zijn. Je kan levels koppelen met bijv graafschap->dorp->stad.
province_created={green}Je hebt provincie {white}{province.displayname} {green}aangemaakt.
province_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de placeholder ingesteld op {white}{province.placeholder}.
province_setprefixedname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de prefixed naam ingesteld op {white}{province.prefixedname}.
province_setmaxmembers={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de maximum aantal leden ingesteld op {white}{province.maxmembers}.
province_deleted={green}Je hebt provincie {white}{province.displayName} {green}verwijderd.
province_create_confirm={green}{bold}Klik hier om aanmaken te bevestigen
province_create_query={green}Aanmaken provincie
province_create_confirm={green}{bold}Klik hier om aanmaken te bevestigen.
province_create_query={green}Aanmaken provincie.
province_kickweight={red}Je mag iemand met een hogere rank niet uit je provincie zetten.
province_levelISnow={green}Je provincie is gepromoveerd tot {white}{province.level.name}
province_isfull={white}Provincie {province.displayname} {red}is vol
province_isnowmember={green}Je bent lid geworden van {province.displayname}
province_setmember={green}Je bent lid gemaakt van {white}{province.displayname}
province_set={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.displayname} {green}in {white}{province.displayname} {green}gezet
province_isamember={red}Dat kan niet, je bent al lid van provincie {white}{kingdomplayer.province.displayname}
province_levelISnow={green}Je provincie is gepromoveerd tot {white}{province.level.name}.
province_isfull={white}Provincie {province.displayname} {red}is vol.
province_isnowmember={green}Je bent lid geworden van {province.displayname}.
province_setmember={green}Je bent lid gemaakt van {white}{province.displayname}.
province_set={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.displayname} {green}in {white}{province.displayname} {green}gezet.
province_isamember={red}Dat kan niet, je bent al lid van provincie {white}{kingdomplayer.province.displayname}.
province_isnotmember={red}Je bent niet lid van een provincie.
province_notAmember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is niet lid van een provincie.
province_removedasmember={red}Je bent verwijderd uit {white}{province.displayname}.
province_removedmember={red}{kingdomplayer.displayname} is verwijderd uit {white}{province.displayname}.
province_notyourkingdom={white}{province.displayname} {red}hoort bij kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}en jij zit in kingdom {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname}
province_notyourkingdom={white}{province.displayname} {red}hoort bij kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}en jij zit in kingdom {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname}.