Pontoon: Update Dutch (nl) localization of ultimatekingdom

Co-authored-by: WebAdmin <webadmin@recorehosting.com>
This commit is contained in:
WebAdmin 2024-05-28 12:31:10 +00:00 committed by Translate
parent 6e8e98a3dc
commit 21df596408
2 changed files with 75 additions and 4 deletions

62
nl/combat.properties Normal file
View File

@ -0,0 +1,62 @@
# commands
combat_created={green}Je hebt {white}{combat.displayname} {green}aangemaakt
combat_deleted={green}Je hebt {white}{combat.displayname} {red}verwijderd
combat_displayname={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}displaynaam aangepast naar {white}{combat.displayname}
combat_duration={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}looptijd aangepast naar {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds}
combat_warningtime={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}waarschuwingstijd aangepast naar {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds}
combat_starttime={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} start op {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime|-}
combat_start={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} start op {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime|-}
combat_end={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} stopt over {white}{combat.duration.minutes} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds}
#combat_list={green}{combat.name}({white}{combat.displayname}){green} Teams: {white}{combat.totalteams}{green} \n Looptijd: {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds} \n{gold}------------------------------------------------
#combat_listhistoru={green}{combat.name}({white}{combat.displayname}){green}\n datum: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime \n{gold} ---------------------------------------
combat_ended={red}Combat {white}{combat.displayname}{red} ligt in het verleden,en kan niet aangepast worden
combat_isteammember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname}{red} zit al in een team van combat {white}{combat.name}
combat_list={green}Combat: {combat.name}({white}{combat.displayname}){green} datum: {white}{ldt,short,Europe/Paris#combat.starttime|-}
combat_listempty={red}Geen oorlogen gevonden
combat_description=Combat aanmaken
combat_extdescription=Met deze opdracht kan je een combat aanmaken. In deze combat maak je teams en in die teams kan je 1 of meerdere kingdoms zetten. Je geeft een tijdsduur op hoe lang een oorlog mag duren en eventueel een start datum en tijd.
combat_isinCombat={red}Sorry dat kan niet, {white}{combat.name} {red} is nu actief en kan niet aangepast worden
combat_isnotactive={red}Sorry dat kan niet, {white}{combat.name} {red} is niet begonnen
listcombat_description=Combat lijst
listcombat_extdescription=Laat een lijst met combats zien, Wil je meer informatie over een combat? gebruik dan /k info <combat-naam> voor uitgebreide informatie
combatteam_notMember={red}Kingdom {white}{kingdom.name}{red} zit niet in combat-team {white}{team.name} {red}van combat {white}{combat.name}
combatteam_addedmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name}
combatteam_removeddmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{green} {bold}verwijderd{reset}{green} van team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name}
combatteam_addedServer={green}Je hebt {white}{server.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan combat {white}{combat.name}
combatteam_removedServer={green}Je hebt {white}{server.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan combat {white}{combat.name}
combatteam_created={green}Je hebt voor {white}{combat.displayname} {green}team {white}{team.name}{green} aangemaakt
combatteam_deleted={green}Je hebt in {white}{combat.displayname} {green}team {white}{team.name}{red} verwijderd
# combat info
combat_info0={gold}-------------------------------------- "
combat_info1={green}Combat : {white}{combat.displayname} {green}Tegen: {white}{Alle Kingdoms,Teams#combat.allkingdoms} {green}Teams: {white}{combat.totalteams|-} \\n
combat_info2={green}Team namen: {white}{combat.teamnames|-} \\n
combat_info3={green}Starttijd: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime}
combat_info4={green}Tijdsduur: {white}{white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days}, {white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours}, {white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds} \\n
combat_info5={green} isRunning: {white} {yes,no#combat.isrunning} ,{green}hasSendWarning: {white}{yes,no#combat.sendwarning}
combat_info6=Status: {combat.status.name}
# combatteam info
combatteam_info0={gold}--------------------------------------
combatteam_info1={green}Team : {white}{team.displayname} {green} Leden: {white}{team.totalmembers} \\n
combatteam_info2={green}Leden: {white}{team.members|-} \\n
combatteam_info3={gold}--------------------------------------

View File

@ -6,7 +6,10 @@ wrong_world={red}Je zit niet in een kingdom wereld.
no_permission={red}Je mag deze opdracht niet uitvoeren. no_permission={red}Je mag deze opdracht niet uitvoeren.
your_not_ina_kingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een kingdom! your_not_ina_kingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een kingdom!
player_not_ina_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit niet in een kingdom! player_not_ina_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit niet in een kingdom!
senderNoKingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een kingdom
playerNoKingdom={red}Speler zit niet in een kingdom.
player_is_kingdommember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit al in kingdom {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname|--}! player_is_kingdommember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit al in kingdom {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname|--}!
player_is_ownmember={white}{kingdomplayer.displayname} {red} is al een lid van je kingdom.
same_kingdom={red}Dat kan niet, kingdoms zijn gelijk same_kingdom={red}Dat kan niet, kingdoms zijn gelijk
command_send={green}Opdracht verstuurd, command_send={green}Opdracht verstuurd,
delete_query={green}Klik om te verwijderen. delete_query={green}Klik om te verwijderen.
@ -56,6 +59,9 @@ teleport_Starting={green}Teleporteren start in {white}{seconden} {green}seconds,
teleport_abort={red}Teleport verzoek is afgebroken. teleport_abort={red}Teleport verzoek is afgebroken.
teleport_serveroffline={red}Server is niet gevonden of is offline teleport_serveroffline={red}Server is niet gevonden of is offline
# version # version
version_description=Plugin informatie version_description=Plugin informatie
version_name={green}{name} version_name={green}{name}
@ -89,6 +95,7 @@ kingdom_description=Instellen kingdom, zie: /k help kingdom
kingdom_extdescription=Met dit commando kan een een kingdom aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een kingdom te kunnen verwijderen of aan te maken kingdom_extdescription=Met dit commando kan een een kingdom aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een kingdom te kunnen verwijderen of aan te maken
kingdom_created= {green}Je hebt kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}aangemaakt. kingdom_created= {green}Je hebt kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}aangemaakt.
kingdom_exists={white}{kingom.name}{red} bestaat al. kingdom_exists={white}{kingom.name}{red} bestaat al.
kingdom_deleted={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}is verwijderd.
kingdom_delete_error={red}Error, kan kingdom niet verwijderen. kingdom_delete_error={red}Error, kan kingdom niet verwijderen.
kingdom_delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen. kingdom_delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen.
kingdom_delete_query={green}Verwijderen van kingdom. kingdom_delete_query={green}Verwijderen van kingdom.
@ -202,7 +209,7 @@ help_footer={white}Pagina {red}{page}
help_footerPage={white}Pagina {red}{current} {white}Volgende pagina {red}{next} help_footerPage={white}Pagina {red}{current} {white}Volgende pagina {red}{next}
help_pageNotFound={red}Pagina niet gevonden help_pageNotFound={red}Pagina niet gevonden
help_listing={green}/kingdom {white}{command} {green}{description}. help_listing={green}/kingdom {white}{command} {green}{description}.
help_fullListing={red}Geen help beschikbaar voor {white}{command} help_fullisting={red}Geen help beschikbaar voor {white}{command}
# list # list
list_description=Geeft alle beschikbare kingdoms weer list_description=Geeft alle beschikbare kingdoms weer
@ -325,7 +332,7 @@ info_notfound={red}Geen speler kingdom of provincie onder naam {white}{name} {re
# msg # msg
msg_description=Stuur DM naar een speler msg_description=Stuur DM naar een speler
info_longdescription=Met deze opdracht kan je een bericht sturen naar een andere speler. msg_extdescription=Met deze opdracht kan je een bericht sturen naar een andere speler.
msg_noreply={red}je hebt nog geen berichten ontvangen. msg_noreply={red}je hebt nog geen berichten ontvangen.
reply_description=Geef een reply op een DM reply_description=Geef een reply op een DM
@ -375,6 +382,7 @@ tp_extdescription=Teleporteer een speler naar spawn ,warp, travel, of server.
tphere_description=Teleporteer eigen leden naar je locatie tphere_description=Teleporteer eigen leden naar je locatie
tphere_extdescription=Met deze opdracht kan je alle leden van een kingdom naar je huidige locatie teleporteren, Spelers in mod-mode kunnen een kingdom kiezen om de leden te teleporteren.
tphere_telepoted={gold}Oh yeahh.. {green}Alle online leden komen om je heen te staan. Wat gezellig. tphere_telepoted={gold}Oh yeahh.. {green}Alle online leden komen om je heen te staan. Wat gezellig.
# channel # channel
@ -430,14 +438,14 @@ enemy_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een
# allies # allies
allies_description=Vijandige relaties allies_description=Vijandige relaties
allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
allies_isEnemy= {green}Je kingdom is al een vriend van {white}{kingdom.displayname}. allies_isFriendly= {green}Je kingdom is al een vriend van {white}{kingdom.displayname}.
allies_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden. allies_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
allies_senderMaxMember={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden. allies_senderMaxMember={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
# neutral # neutral
neutral_description=Neutrale relaties neutral_description=Neutrale relaties
neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
neutral_isEnemy= {green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname} neutral_isNeutral= {green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname}
neutral_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie neutral_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie
neutral_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}neutrale relaties. neutral_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}neutrale relaties.
@ -453,6 +461,7 @@ deny_neutralSender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {
deny_friendlySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek om vrienden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen deny_friendlySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek om vrienden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen
# setlevel # setlevel
setlevel_description=stel de level van een kingdom of speler in.
setkingdomlevel_isnow={green}Je kingdom is gepromoveerd tot {white}{kingdom.level.displayname}. setkingdomlevel_isnow={green}Je kingdom is gepromoveerd tot {white}{kingdom.level.displayname}.
setplayerLevel_isnow={green}Je bent gepromoveerd tot {white}{kingdomplayer.level.displayname}. setplayerLevel_isnow={green}Je bent gepromoveerd tot {white}{kingdomplayer.level.displayname}.