Pontoon: Update Dutch (nl) localization of ultimatekingdom

Co-authored-by: WebAdmin <webadmin@recorehosting.com>
This commit is contained in:
WebAdmin 2024-05-31 09:00:11 +00:00 committed by Translate
parent 3dc6a262cd
commit 40582bd479

View File

@ -95,7 +95,7 @@ debug_extdescription=Test opdrachten.
# kingdom # kingdom
kingdom_description=Instellen kingdom, zie: /k help kingdom kingdom_description=Instellen kingdom, zie: /k help kingdom
kingdom_extdescription=Met deze opdracht kan je een een kingdom aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een kingdom te kunnen verwijderen of aan te maken. kingdom_extdescription=Met deze opdracht kan je een een kingdom aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een kingdom te kunnen verwijderen of aan te maken.
kingdom_created={green}Je hebt kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}aangemaakt. kingdom_created= {green}Je hebt kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}aangemaakt.
kingdom_exists={white}{kingom.name}{red} bestaat al. kingdom_exists={white}{kingom.name}{red} bestaat al.
kingdom_deleted={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}is verwijderd. kingdom_deleted={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}is verwijderd.
kingdom_delete_error={red}Error, kan kingdom niet verwijderen. kingdom_delete_error={red}Error, kan kingdom niet verwijderen.
@ -429,21 +429,21 @@ sync_extdescription=Met deze opdracht kan je data syncrhoniseren exchange server
# enemy # enemy
enemy_description=Vijandige relaties. enemy_description=Vijandige relaties.
enemy_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vijandig. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet. enemy_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vijandig. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet.
enemy_isEnemy={green}Je kingdom is al een vijand van {white}{kingdom.displayname}. enemy_isEnemy= {green}Je kingdom is al een vijand van {white}{kingdom.displayname}.
enemy_success={red}{bold}let op, {reset}{green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {red}{underline}vijanden. enemy_success={red}{bold}let op, {reset}{green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {red}{underline}vijanden.
enemy_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}vijandelijke relaties. enemy_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}vijandelijke relaties.
# allies # allies
allies_description=Vriendschappelijke relaties. allies_description=Vriendschappelijke relaties.
allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet. allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet.
allies_isFriendly={green}Je kingdom is al een vriend van {white}{kingdom.displayname}. allies_isFriendly= {green}Je kingdom is al een vriend van {white}{kingdom.displayname}.
allies_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden. allies_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
allies_senderMaxMember={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden. allies_senderMaxMember={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
# neutral # neutral
neutral_description=Neutrale relaties. neutral_description=Neutrale relaties.
neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet. neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet.
neutral_isNeutral={green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname}. neutral_isNeutral= {green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname}.
neutral_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie. neutral_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie.
neutral_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}neutrale relaties. neutral_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}neutrale relaties.
@ -470,6 +470,7 @@ request_senddenied={green}Afwijzing wordt doorgegeven.
request_denied={red}Relatieverzoek van {white}{sender.displayname} {red}is afgewezen. request_denied={red}Relatieverzoek van {white}{sender.displayname} {red}is afgewezen.
request_accepted={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden met je kingdom worden om. Vind je dat goed? request_accepted={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden met je kingdom worden om. Vind je dat goed?
request_expired=Relatieverzoek naar {white}{kingdom.displayname} {red}is verlopen. request_expired=Relatieverzoek naar {white}{kingdom.displayname} {red}is verlopen.
request_sendNeutralTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil een koele relatie met je kingdom hebben.Vind je dat ok?? request_sendNeutralTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil een koele relatie met je kingdom hebben.Vind je dat ok??
request_sendEnemyTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green} wil een vijand zijn van je kingdom en met je vechten. Vind je dat goed? request_sendEnemyTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green} wil een vijand zijn van je kingdom en met je vechten. Vind je dat goed?
request_sendalliesTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden met je kingdom worden om. Vind je dat goed? request_sendalliesTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden met je kingdom worden om. Vind je dat goed?
@ -482,6 +483,7 @@ province_description=Provincie instellingen.
province_extdescription=Een provincie is een gebied die beheerd wordt door een afgezant van de Koning. Dit kan bijv een hertog of graaf zijn. Ook kan het een kleine stad zijn. Je kan levels koppelen met bijv graafschap->dorp->stad. province_extdescription=Een provincie is een gebied die beheerd wordt door een afgezant van de Koning. Dit kan bijv een hertog of graaf zijn. Ook kan het een kleine stad zijn. Je kan levels koppelen met bijv graafschap->dorp->stad.
province_created={green}Je hebt provincie {white}{province.displayname} {green}aangemaakt. province_created={green}Je hebt provincie {white}{province.displayname} {green}aangemaakt.
province_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de placeholder ingesteld op {white}{province.placeholder}. province_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de placeholder ingesteld op {white}{province.placeholder}.
province_setdisplayname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de display naam ingesteld op {white}{province.displayname}.
province_setprefixedname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de prefixed naam ingesteld op {white}{province.prefixedname}. province_setprefixedname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de prefixed naam ingesteld op {white}{province.prefixedname}.
province_setmaxmembers={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de maximum aantal leden ingesteld op {white}{province.maxmembers}. province_setmaxmembers={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de maximum aantal leden ingesteld op {white}{province.maxmembers}.
province_deleted={green}Je hebt provincie {white}{province.displayName} {green}verwijderd. province_deleted={green}Je hebt provincie {white}{province.displayName} {green}verwijderd.
@ -503,4 +505,3 @@ province_notyourkingdom={white}{province.displayname} {red}hoort bij kingdom {wh