From 7df2ed235187e8f5908d1a992f34e5934f1ac05a Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Weblate Admin Date: Sat, 1 Jun 2024 21:22:07 +0000 Subject: [PATCH] Translated using Weblate (Dutch) Currently translated at 100.0% (383 of 383 strings) Translation: ultimatekingdom/commands Translate-URL: http://weblate.ultimatekingdom.nl/projects/ultimatekingdom/commands/nl/ --- nl/commands.properties | 12 ++++++------ 1 file changed, 6 insertions(+), 6 deletions(-) diff --git a/nl/commands.properties b/nl/commands.properties index dd3ec47..5725cd6 100644 --- a/nl/commands.properties +++ b/nl/commands.properties @@ -95,7 +95,7 @@ debug_extdescription=Test opdrachten. # kingdom kingdom_description=Instellen kingdom, zie: /k help kingdom kingdom_extdescription=Met deze opdracht kan je een een kingdom aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een kingdom te kunnen verwijderen of aan te maken. -kingdom_created= {green}Je hebt kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}aangemaakt. +kingdom_created={green}Je hebt kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}aangemaakt. kingdom_exists={white}{kingom.name}{red} bestaat al. kingdom_deleted={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}is verwijderd. kingdom_delete_error={red}Error, kan kingdom niet verwijderen. @@ -137,7 +137,7 @@ set_settarget={green}Je bent in kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}geze set_setsender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}in kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gezet! # time -time_description=Aanpassen servertijd. +time_description=Aanpassen server tijd. time_extdescription=Met deze opdracht pas je de tijd aan van de time master-server. De master-server verzorgt de tijd synchronisatie andere kingdom servers. time_set={green}Tijdinstelling {white}{time} {green}is doorgestuurd naar de master server. @@ -429,21 +429,21 @@ sync_extdescription=Met deze opdracht kan je data syncrhoniseren exchange server # enemy enemy_description=Vijandige relaties. enemy_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vijandig. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet. -enemy_isEnemy= {green}Je kingdom is al een vijand van {white}{kingdom.displayname}. +enemy_isEnemy={green}Je kingdom is al een vijand van {white}{kingdom.displayname}. enemy_success={red}{bold}let op, {reset}{green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {red}{underline}vijanden. enemy_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}vijandelijke relaties. # allies allies_description=Vriendschappelijke relaties. allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet. -allies_isFriendly= {green}Je kingdom is al een vriend van {white}{kingdom.displayname}. +allies_isFriendly={green}Je kingdom is al een vriend van {white}{kingdom.displayname}. allies_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden. allies_senderMaxMember={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden. # neutral neutral_description=Neutrale relaties. neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet. -neutral_isNeutral= {green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname}. +neutral_isNeutral={green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname}. neutral_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie. neutral_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}neutrale relaties. @@ -470,7 +470,6 @@ request_senddenied={green}Afwijzing wordt doorgegeven. request_denied={red}Relatieverzoek van {white}{sender.displayname} {red}is afgewezen. request_accepted={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden met je kingdom worden om. Vind je dat goed? request_expired=Relatieverzoek naar {white}{kingdom.displayname} {red}is verlopen. - request_sendNeutralTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil een koele relatie met je kingdom hebben.Vind je dat ok?? request_sendEnemyTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green} wil een vijand zijn van je kingdom en met je vechten. Vind je dat goed? request_sendalliesTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden met je kingdom worden om. Vind je dat goed? @@ -505,3 +504,4 @@ province_notyourkingdom={white}{province.displayname} {red}hoort bij kingdom {wh +