This commit is contained in:
root 2024-05-24 15:29:39 +02:00
parent 8fa5cf7e6c
commit cde82a2b9e
5 changed files with 0 additions and 795 deletions

View File

@ -1,134 +0,0 @@
# div
cmd_execute_only_ingame={red}Jo kinne dit kommando allinich yn it spultsje útfiere.
cmd_not_found={red}Opdracht net fûn.
cmd_unknownUsage={red}Huh??, Wat bedoele jo mei {white}{value}.
wrong_world={red}Jo binne net yn in keninkryk wrâld.
no_permission={red}Jo meie dit kommando net útfiere.
your_not_ina_kingdom={red}Jo binne {white}net {red}yn in keninkryk!
player_not_ina_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is net yn in keninkryk!
same_kingdom={red}Dat is net mooglik, keninkriken binne gelyk
command_send={green}Oarder ferstjoerd,
delete_query={green}Klik om te wiskjen.
# plugin
# teleport
teleport_target{green}Je bent geteleporteert naar {white}{location}!
# version
# updatelanguage
updatelanguage_reload-{green}Taalbestanden worden opnieuw ingelezen
# memberlist
# debug
# kingdom
# setrank
# set
# time
# join
# setwarp
# warp
# settravel
# travel
# settings
# speak
# setslogan
# install
# help
# list
#setmod
#ranks
# kick
# relationinfo
# isonline
# setdynmap
# listinvites
# spawn
# setspawn
# listservers
# spy
# leave
# inventory
# invite
# retract
# serverspawn
# setserverspawn
# info
# msg
# broadcast
# setchannel
# visitspawn
# setvisitor
visitspawn_extdescription
# setvisitor
# tp
# channel
# gui
# region
# region
# enemy
# allies
# neutral
# accept
# deny
# setlevel
# request
# province

View File

@ -1,491 +0,0 @@
# div
cmd_execute_only_ingame={red}Je kan dit commando alleen ingame uitvoeren.
cmd_not_found={red}Opdracht niet gevonden.
cmd_unknownUsage={red}Huh??, Wat bedoel je met {white}{value}.
wrong_world={red}Je zit niet in een kingdom wereld.
no_permission={red}Je mag deze opdracht niet uitvoeren.
your_not_ina_kingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een kingdom!
player_not_ina_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit niet in een kingdom!
player_is_kingdommember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit al in kingdom {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname|--}!
same_kingdom={red}Dat kan niet, kingdoms zijn gelijk
command_send={green}Opdracht verstuurd,
delete_query={green}Klik om te verwijderen.
delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen.
player_notFound={red}Speler niet gevonden.
your_not_aPlayer={red}Je bent geen speler.
only_positive_numbers={red}Alleen positive getallen.
none={white}geen.
done={green}klaar.
not_your_kingdom={red}Je bent geen lid van {white}{kingdom.displayname}.
not_member_of_your_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit niet in je kingdom.
removed_player={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.displayname} {green}verwijderd
dontplaywithownkingdom={red}Niet met je eigen kingdom klooien.
dontplaywithyoursself={red}Niet met jezelf spelen.
name_notfound={red}Helaas, {white}{name} {red}is niet gevonden.
name_exists={red}De naam {white}{name} {red}is al in gebruik
name_not_valid={red}naam {white}{name} {red}mag niet gebruikt worden.
no_info={red}Geen informatie beschikbaar.
give_number=#geef getal
give_name=#geef naam
world_notOnline={red}sorry, server {white}{clustername} {red}is niet online
callback_timeout={red}Deze link is verlopen, voer commando opnieuw uit.
invalid_arument={red}Ongeldige waarde.
reload_description=herladen van config bestanden
playerisafk={red}Speler {kingdomplayer.displayname} is {white}AFK
# plugin
canceled={red}Afgebroken
exists={red}Naam is al in gebruik
locked={red}Kingdom is op slot
closed={red}Kingdom is gesloten
blocked={red}Kingdom is geblokeerd
ok={green}Yup, ok dan.
not_connected={red}Geen verbinding met de exchange server
timed_out={red}Error...geen reactie gekregen van de exchange server
server_offline={red}Sorry, de server is offline
server_not_found={red}Server is niet gevonden
kingdom_not_found={red}Kingdom niet gevonden
permission_error={red}Niet de juiste rechten aanwezig
exception_error={red}Aaaggggg.. Error in plugin, neem contact op met de schrijver van de plugin...
# teleport
teleport_target{green}Je bent geteleporteert naar {white}{location}!
teleport_targettoserver={green}Je bent geteleporteert naar {white}{location}{green} op {white}{servername}{green}
teleport_sender={green}Speler {white}{kingdomplayer.name} {green}is geteleporteert naar {white}{location}!
teleport_Starting={green}Teleporteren start in {white}{seconden} {green}seconds, Niet bewegen, hou je adem in en en stik niet!
teleport_abort={red}Teleport verzoek is afgebroken.
teleport_serveroffline={red}Server is niet gevonden of is offline
# version
version_name={green}{name}
version_info=versie informatie
version_number={green}Versie:{white} {version}
version_activePlayers={green}Active spelers: {white}{active_players}
version_check={green}Je loopt op {red}{number} {green}versies achter
version_buildnumber={green}Build-number: {white}{build}
version_new={green}Er is een nieuwe versie van {white}UltimateKingdom {green}uit
# updatelanguage
updatelanguage_description=Update/herladen taalbestanden
updatelanguage_extdescription=Met deze opdracht kan je de taalbestanden updaten van git en/of de bestanden herladen.
updatelanguage_update={green}Taalbestanden worden ge-update.
updatelanguage_reload-{green}Taalbestanden worden opnieuw ingelezen
# memberlist
memberlist_description=kingdom ledenlijst
memberlist_extdescription=Met deze opdracht krijg je een lijst van alle leden van een kingdom. De lijst is gestorteerd op het gewicht van de rank.
memberlist_header={gold}o-------{white}Ledenlijst gesorteerd op rank{gold}-------o
memberlist_footer={white}Pagina {green}{current}
memberlist_footerPage={white}Pagina {green}{current} {white}volgende pagina {green}{nextpage}
memberlist_fullList={green}Speler: {white}{player} / {gold}Rank: {rank.name}
# debug
debug_description=Test opdracht
debug_extdescription=Test opdrachten
# kingdom
kingdom_description=Instellen kingdom, zie: /k help kingdom
kingdom_extdescription=Met dit commando kan een een kingdom aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een kingdom te kunnen verwijderen of aan te maken
kingdom_created= {green}Je hebt kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}aangemaakt.
kingdom_exists={white}{kingom.name}{red} bestaat al.
kingdom_delete_error={red}Error, kan kingdom niet verwijderen.
kingdom_delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen.
kingdom_delete_query={green}Verwijderen van kingdom.
kingdom_rename_confirm={green}{bold}Klik hier om hernoemen te bevestigen
kingdom_renamed={green}Kingdom {white}{oldname} {green}is hernoemd naar {white}{kingdom.name}.
kingdom_rename_query=Hernoemen van kingdom.
kingdom_status={green}Kingdom heeft status: {white}{kingdom.status.toLowerCase()}
kingdom_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green} placeholder {white}{kingdom.placeholder} ingesteld.
kingdom_setdisplay={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green} displaynaam {white}{kingdom.displayname}{green} ingesteld.
kingdom_setprefixed={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green}de prefix ingesteld als {white}{kingdom.prefixedname}.
kingdom_setchatgroup={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green}de chat-groep {white}{kingdom.chatgroup} {green}ingesteld.
kingdom_unsetchatgroup={green}Je hebt van {white}{kingdom.displayname} {green}de chat-groep {white}{kingdom.chatgroup} {green}verwijderd.
kingdom_listprovinces={green}{kingdom.provinces}
kingdom_listprovinces_empty=---
kingdom_kickall={red}Je kingdom is gesloten. Je bent niet meer lid van {white}{kingdom.displayname}
kingdom_setfriendlyfireOn={green}Friendly-fire is voor {white}{kingdom.displayname} {green}aangezet.
kingdom_setfriendlyfireOff={green}Friendly-fire is voor {white}{kingdom.displayname} {red}uitgezet.
kingdom_setInviteOnlyOn={green}InviteOnly is voor {white}{kingdom.displayname} {green}aangezet.
kingdom_setInviteOnlyOff={green}InviteOnly is voor {white}{kingdom.displayname} {red}uitgezet.
kingdom_setmaxMembers={green}Maximum ledenaantal staat nu voor {white}{kingdom.displayname} {green}op {white}{kingdom.maxmembers}
kingdom_setRankGroup={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gaat nu de rank-groep {white}{kingdom.rankgroup} {green}gebruiken.
# setrank
setrank_description=Stel rank in van speler
setrank_extdescription=Met dit commando kan je een speler lid maken van een kingdom.
setrank_setsender={green}Je hebt de rank van {white}{kingdomplayer.name} {green}aangepast van {white}{oldrank.displayname} {green}naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}.
setrank_settarget={green}Je rank is aangepast naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}.
setrank_disabled={red}Rank {white}{rank} {red}is voor deze kingdom uitgeschakeld.
setrank_isMax={red}Maximum aantal van {white}{max} {red}is voor {white}{rank.displayname} {red}bereikt.
setrank_PlayerRankToHigh={red|Een {white}{kingdomplayer.rank.displayname} {red}mag de rank van een {white}{rank.displayname} {red}niet aanpassen.
setrank_PlayerRankToLow={red}Een {white}{kingdomplayer.rank.displayname} {red}mag niet de rank {white}{rank.displayname} {red}uitgeven.
# set
set_description=Maak speler lid van kingdom
setrank_extdescription=Met dit commando kan je een speler lid maken van een kingdom.
set_settarget={green}Je bent in kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gezet!
set_setsender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}in kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gezet!
# time
time_description=Aanpassen servertijd
time_extdescription=Met deze opdracht pas je de tijd aan van de time master-server. De master-server verzorgt de tijd synchronisatie andere kingdom servers
time_set={green}Tijdinstelling {white}{time} {green}is doorgestuurd naar de master server.
# join
join_description=Word lid van een kingdom.
join_extdescription=Met deze opdracht kan je lid worden van een kingdom. Als een de status uitnodiging-alleen heeft heb je een uitnodiging nodig om lid te kunnen worden. Ook kan een kingdom vol zitten of uitgeschakeld zijn door een beheerder, dan kan je geen lid worden van de betreffende kingdom.
join_cooldowntimer={red}Je mag pas over {white}{seconden} {red}seconden lid worden van een kingdom.
join_full=red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}is vol!
join_inviteOnly={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}is {white}invite-only!
join_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {green}is lid geworden van je kingdom!
join_success={green}Je bent lid geworden van {white}{kingdom.displayname}!
join_iskingdommember={red}Je zit al in een kingdom!
# setwarp
setwarp_description=Ga naar een warp
setwarp_extdescription=Met deze opdracht kan je naar een warp van je kingdom teleporten. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom naar een warp teleporteren.
setwarp_success={green}Je hebt warp {white}{warpname} {green}aangemaakt voor locatie {white}{location}.
setwarp_exists={red}Warp {white}{warpname} {red}bestaat al.
setwarp_NoMoreWarps={red}Je mag niet meer dan {white}{maxwarp} {red}warps aanmaken.
setwarp_wrongRegion={red}Je mag geen warp in de regio van {white}{kingdom.displayname} {red}aanmaken.
setwarp_noKingdomRegion={red}Je zit niet in een kingdom regio.
setwarp_delete={green}Je hebt warp {white}{warpname} {green}verwijderd!
# warp
setwarp_description=Ga naar een warp
setwarp_extdescription=Met deze opdracht kan je naar een warp van je kingdom teleporten. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom naar een warp teleporteren.
warp_list={green}Beschikbare warps: {white}{warplist}.
warp_teleportStarting={green}Teleporteren start in {white}{seconds} {green}seconden, niet bewegen!
warp_teleported={green}Je bent geteleporteert naar {white}{warpname} {green}op locatie {white}{location}!
# settravel
settravel_description=Instellen travel locatie
settravel_extdescription=Met deze opdracht kan je een locatie instellen waar een speler naar toe kan teleporteren. Deze locaties zijn door alle spelers te gebruiken.
settravel_add={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}toegevoegd.
settravel_remove={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}verwijderd.
# travel
travel_description=Ga naar een ingestelde locatie
travel_extdescription=Een travel locatie is een globale locatie die door een server-beheerder is ingesteld. Deze locaties kunnen zich op verschilllende servers bevinden. Je wordt automatisch naar de juiste server gezet.
# settings
setting_description=Server instellingen
setting_extdescription=Hier kan je diverse instellingen aanpassen. Deze veranderingen van de instellingen worden doorgestuurt naar alle servers
setting_set=We gaan de instelling doorsturen naar alle servers.
setting_location={green}Je hebt de {white}{name} {green}ingesteld op {white}{location}!
setting_unset={green}We gaan {white}{name} {green}verwijderen.
# speak
speak_description=Kies je taal
speak_extdescription=Met deze opdracht kan je een taal kiezen. Let op: Voor de meeste vertalingen is google translate gebruikt. Je kan meehelpen om de plugin te vertalen. zie https://translate.ultimatekingdom.nl
speak_isset={green}De taal is aangepast naar {white}Nederlands
# setslogan
setslogan_description=Instellen slagzin
setslogan_extdescription=Met deze opdracht kan je de slagzin van een kingdom instellen.Je kan alleen de slagzin van je eigen kingdom instellen. Een speler in mod-mode kan van iedere kingdom de slagzin instellen.
setslogan_isset={green}De slagzin voor {white}{kingdom.displayname} {green}is : {slogan}
# install
install_description=setup rechten
install_done=Rechten zijn ingesteld
install_permsAddedToRanks=Rechten zijn aan de ranken toegevoegd
install_ranksRemovedfromLuckperms=Alle ranken zijn verwijerd
install_ranskAddedToLuckPerms=Rechten zijn aan de ranken toegevoegd
# help
help_description=voorbeeld: /k help help
help_extdescription=Met /k help <opdracht> kan je meer informatie krijgen over een opdracht.
help_header={gold}o--------- {white}UltimateKingdom{gold}----------o
help_footer={white}Pagina {red}{page}
help_footerPage={white}Pagina {red}{current} {white}Volgende pagina {red}{next}
help_pageNotFound={red}Pagina niet gevonden
help_listing={green}/kingdom {white}{command} {green}{description}.
help_fullListing={red}Geen help beschikbaar voor {white}{command}
# list
list_description=Geeft alle beschikbare kingdoms weer
list_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle kingdoms weer. Een kingdom met status verborgen is niet zichtbaar
list_fulllist={white}Beschikbare kingdoms: {kingdomlist}.
#setmod
setmod_description=Activeer mod mode
setmod_extdescription=Met mod-mode on heeft een speler meer mogelijkheden met het uitvoeren van opdrachten. Met mod-mode uitgeschakeld werken de opdrachten hetzelfde als bij normale spelers
setmod_set={red}mod mode is niet actief
setmod_unset={green}Mod mode is actief
setmod_cannotAttack=Om te vechten, graag mode mode uitzetten met /k setmod enable
#ranks
ranks_description=Rank info/instellen/info, zie /k help ranks
ranks_extdescription=Hier kan je een rank voor een kingdom uit of aan zetten en een maximum aantal spelers op een rank zetten
ranks_disable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rank {white}{rank.displayname} {green}uitgezet.
ranks_enable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rank {white}{rank.displayname} {green}aangezet.
ranks_isenabledfor={green}Voor {white}{kingdom.displayname} {green} staat {white}{rank.displayname}{green}aan.
ranks_isdisabledfor={green}Voor {white}{kingdom.displayname} {green} staat {white}{rank.displayname} {red}uit.
ranks_notfound={green}Geen instelling voor deze rank gevonden.
ranks_isdisabled={green}Rank {white}{rank.displayname} {green}is {red}uitgeschakeld.
ranks_maxinfo={green}Rank {white}{rank.displayname} {green}aantal: {white}{number}.
ranks_nomaxset={green}Er is geen maximumaantal ingesteld voor {white}{rank.displayname}.
ranks_maxunset={green}Je hebt de maximumaantal voor rank {white}{rank.displayname} uitgeschakeld.
ranks_maxset={green}Maximumaantal is ingesteld op {white}{number}.
# kick
kick_description=Kick een speler uit kingdom
kick_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler uit je kingdom zetten. Spelers in mod-mode of met extra permissies hebben de mogelijkheid om uit iedere kingdom een speler te kicken. Deze opdracht werkt met offline-spelers en spelers die op een andere server zitten.
kick_target={green}Je bent uit {red}{kingdom.displayname} {green}gezet!
kick_sender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}uit {white}{kingdom.displayname} {green}gezet!
kick_weight={red}Je mag iemand met een hogere rank niet uit je kingdom zettten.
# relationinfo
relationinfo_description=Laat de relatie tussen twee kingdom's zien
relationinfo_alliesrelation={green}Deze twee kingdoms hebben een vriendschappelijke relatie
relationinfo_neutralRelation={white}Deze twee kingdoms hebben een neutrale relatie
relationinfo_enemyRelation={red}Deze twee kingdoms hebben een vijandige relatie
relationinfo_norelation={green}Deze twee kingdoms hebben geen relatie
# isonline
isonline_description=Kijk of een speler online
isonline_extdescription=Met deze opdracht kan je controleren of een speler online op de lokale server of een andere servers. Spelers die mod zijn of in vanish zitten zijn niet zichtbaar
isonline_playerFound={green}Speler {white}{kingdomplayer.name} {green}zit op {white}{kingdomplayer.server} {green}van {white}{kingdomplayer.cluster}.
isonline_notFound={red}Speler {white}{name} {red}is niet gevonden
# setdynmap
setdynmap_description=Kingdom dynmap settings
setdynmap_extdescription=Met dit commando kan je per kingdom onder andere fill-color, stroke-color, fillopacity voor een kingdom instellen. Deze zijn dan zichtbaar op de Dynmap map
# listinvites
listinvites_description=Laat je uitnodigingen zien
listinvites_extdescription=Deze opdracht laat al je uitnodigingen zien die je hebt gekregen van de leiders van een kingdom. Met deze uitnodiging kan je lid worden van een kingdom waarvoor je een uitnodiging moet hebben om lid te kunnen worden..
listinvites_list={green}Uitnodigingen: {white}{list}.
# spawn
spawn_description=Ga naar de spawn
spawn_extdescription=Met deze opdracht ga je naar de spawn van je kingdom. Spelers in mod-mode kunnen van alle kingdom's naar de spawn gaan.
spawn_notExists={red}De spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}is niet ingesteld!
# setspawn
setspawn_description=Instellen kingdom spawn.
setspawn_extdescription=Hier deze opdracht kan je de spawn van een kingdom instellen. Een speler in mod-mode kan van iedere kingdom de spawn instellen.
setspawn_unset={red}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}verwijderd!
setspawn_set={green}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {green}aangepast naar {white}{location}
# listservers
listservers_description=Laat alle beschikbare kingdom servers zien
listservers_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle beschikbare servers en de aantal spelers die op een server zit.
# spy
spy_description=Spy op een chat
spy_extdescription=Met deze opdracht kan je meelezen met de chat van een kingdom.
spy_set={green}Je leest nu mee met kingdom {white}{kingdom.displayname}
spy_unset={green}Je leest {white}{bold}niet{reset} meer mee met kingdom {white}{kingdom.displayname}.
spy_enableAll={green}Spy staat {white}{bold}aan{reset} {green}voor alle kingdoms.
spy_disableAll={green}Spy staat {white}{bold}uit{reset} {green}voor alle kingdoms.
# leave
leave_description=Verlaat een kingdom.
leave_extdescription=Gebruik deze opdracht als je een kingdom wil verlaten. Let op:Na het verlaten van een kingdom kan er een cooldown actief zijn waardoor je niet gelijk lid kan worden van een andere kingdom.
leave_success={green}Je hebt successvol {white}{kingdom.displayname} {green}verlaten!
leave_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {red}heeft je kingdom verlaten!
# inventory
inventory_description=Open kingdom inventory
inventory_extdescription=Met deze opdracht kan je de inventory van je kingdom openen. Je kan deze inventory op alle servers gebruiken, maar er mag maar 1 persoon tegelijk de inventory open hebben. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom de inventory inzien, en een inventory-close forceren. In de config.yml kan je aangeven welke items niet in de inventory geplaatst mogen worden.
openinv_forceclose={green}We gaan de inventory sluiten.
inv_cannotopen={red}De inventory is al geopend door {white}{kingdomplayer.displayname} {red}op server {white}{server}
# invite
invite_description=Speler uitnodigen voor je kingdom
invite_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler voor je eigen kingdom uitnodigen om lid te worden.= De speler die je gaat uitnodigen mag niet in een andere kingdom zitten. Een speler in mod-mod kan voor iedere kingdom een uitnodiging naar een andere speler sturen.
invite_hasinvite={red}Speler {white}{kingdomplayer.name} {red}is al uitgenodigd.
invite_target={green}Je bent uitgenodigd voor kingdom {white}{kingdom.displayname}
invite_sender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}uitgenodigd voor {white}{kingdom.displayname}!
# retract
retract_description=Intrekken uitnodiging
retract_extdescription=Met deze opdracht kan je een uitnodiging van een speler intrekken. Je kan alleen de uitnodiging van je eigen kingdom intrekken. Spelers in mod-mode kunnen bij een speler een uitnodiging van iedere kingdom intrekken
retract_hasnone={red}Speler heeft geen uitnodiging
retract_removed={green}Uitnodiging is verwijderd
# serverspawn
serverspawn_description=Ga naar de spawn van een server
serverspawn_extdescription=Iedere server heeft een eigen spawn. Met deze opdracht kan je naar een spawn gaan van een server. Deze spawn kan worden ingesteld door een mod of beheerder
serverspawn_notfound={red}Sorry ,{white}{name} {red}is niet gevonden
# setserverspawn
setserverspawn_description=Instellen server spawn
setserverspawn_extdescription=Met deze opdracht kan je voor een server de spawn instellen zodat spelers makkelijk van server kunnnen verwisselen.
setserverspawn_added={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is verwijderd
setserverspawn_deleted={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is aangemaakt
# info
info_description=Informatie provincie/kingdom/speler.
info_extdescription=Met dit commando kan je informatie opvragen over spelers,kingdoms en provincies
info_notfound={red}Geen speler kingdom of provincie onder naam {white}{name} {red}gevonden.
# msg
msg_description=Stuur DM naar een speler
info_longdescription=Met deze opdracht kan je een bericht sturen naar een andere speler.
msg_noreply={red}je hebt nog geen berichten ontvangen.
reply_description=Geef een reply op een DM
# broadcast
broadcast_description=Verstuur een melding op alle servers.
broadcast_extdescription=Met dit commando kan je een mededeling sturen die op alle servers wordt weergegeven. In de language file kan je eventueel de formaat aanpassen.
broadcast_format={red}{bold}[Mededeling] ->>> {white}{message}
# setchannel
setchannel_description=Channel beheer (Mod)
setchannel_extdescription=Met deze opdracht kan je een chat kanaal voor alle servers uitzetten of voor een speler een kanaal (tijdelijk) blokkkeren. Ook kan je een speler vast zetten op een kanaal.
setchannel_enable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu aan.
setchannel_disable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu uit.
setchannel_channelnotexist=Met deze opdracht kan een beheerder en/of mod een chat-kanaal uit en aan zetten. Deze instelling is geldig voor alle spelers op alle servers.
setchannel_sendlockedonChannel={red}Je mag alleen nog maar chatten op {channel.name}
setchannel_sendunlockedonChannel={green}Je mag weer gebruik maken van alle chat kanalen.
setchannel_lockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}is vast gezet op chat kanaal {white}{channel.name}
setchannel_unlockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}kan weer op alle kanalen chatten
setchannel_lockedonchannelstatus={white}{kingdomplayer.name} {green}heeft als locked channel: {white}{kingdomplayer.lockedchannel|geen}
setchannel_sendsetblockedchannel={red}Helaas, Kanaal {white}{channel.name}{red} is geblokeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
setchannel_setblockedchannel={green}Je hebt voor{white}{kingdomplayer.name} {green}Kanaal {white}{channel.name} {green} geblokeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
setchannel_blockedchannelstatus={green}{channel.name} {gold}-> {white}{white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
setchannel_unblockedchannel={green}Je hebt voor {white}{kingdomplayer.name}{green} kanaal {white}{channel.name}{green} ge-deblokeerd.
setchannel_sendunblockedchannel={green}Chat kanaal {white}{channel.name}{green} is ge-deblokeerd.
setchannel_channelisblocked={red}Kanaal {white}{channel.name} {red}is {bold}geblokeerd{reset}{red} tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
# visitspawn
visitspawn_description=Ga naar de spawn van een andere kingdom
visitspawn_extdescription=Met deze opracht kan je naar de spawn van een andere kingdom gaan. Je eigen kingdom moet wel toestemming krijgen van de andere kingdom.
visitspawn_noaccess={red}Je kingdom heeft geen toesteming om naar deze spawn te gaan.
# setvisitor
visitspawn_description=Ga naar de spawn van een andere kingdom
visitspawn_extdescription
# setvisitor
setvisitor_description=Geef een kingdom toegang tot je spawn.
setvisitor_extdescription=Met deze opdracht kan je de leden van een andere kingdom toegang geven/intrekken met de opdrach visitspawn naar je spawn te gaan.
setvisitor_isdenied={green}kingdom {red}{kingdom.displayname} {green}heeft {red}geen {green}toegang tot je spawn
setvisitor_isallowed={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}heeft toegang tot je spawn
setvisitor_visitorslist={green}Toegang verleend aan :{white}{list}
setvisitor_query={green}Verwijderen van bezoeker
# tp
tp_description=Teleporteer speler naar een locatie
tp_extdescription=Teleporteer een speler naar spawn ,warp, travel, of server.
tphere_telepoted={gold}Oh yeahh.. {green}Alle online leden komen om je heen te staan. Wat gezellig.
# channel
channel_description=Teleporteer speler naar een locatie
channel_extdescription=Met deze opdracht kan je eigen kanaal instellingen beheren zoals een kanaal als standaard kanaal instellen of een kanaal uitschakelen.
channel_reset={green}Je kanaal instellingen zijn gereset.
channel_list={green}Beschikbare kanalen: {white}{listing}
channel_channelNotExist={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}bestaat niet!
channel_isDisabled={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}is door een beheerder uit gezet!
channel_set={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}is aangezet!
channel_unSet={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}is uitgezet!
channel_setDefault={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}is als standaard ingesteld.
channel_alwaysEnabled={red}Je kan kanaal {white}{channel.displayname} {red}niet uitzetten.
channel_notactive={red}Chat kanaal {white}{channel.displayname} {red}is door een admin uitgezet
channel_nokingdom={red}Voor kanaal {white}{channel.displayname} {red}moet je in een kingdom zitten.
channel_nogroupset={red}Je kingdom heeft geen chat-groep ingesteld
channel_wwronggroepchatlocation={red}Je kingdom mag op deze locatie de chat niet gebruiken
channel_nopermission={red}Je hebt niet de juiste rechten voor kanaal {white}{channel.displayname}.
channel_activechannel={red}Je hebt kanaal {white}{channel.displayname} {red}uit staan.
channel_cooldowntimer=red}Je mag pas over {white}{timer} {red}seconden weer chatten
channel_statusOn={white}kanaal staat: {green}aan
channel_statusOff={white}kanaal staat: {red}uit
# gui
open_description=Kies je kingdom via een gui en wordt lid
open_extdescription=Met deze opdracht kan je een gui openen waar je op een makkelijke manier informatie van kingdoms kan bekijken . Als je op een kingdom klikt dan wordt je er lid van. Spelers die in een kingdom zitten zien deze opdracht niet. Een speler in mod-mode ziet deze opdracht wel en kan de gui openen.
# region
region_description=Region instellingen
region_extdescription=Met deze opdracht kan je worldguard regions instellen/koppelen/verwijderen
region_notEnabled={red}Gebruik van regions staat in de config uit.
region_notFound={red}Regio {white}{name} {red}is niet gevonden.
region_exists={red}Regio {white}{regio} {red}is al in gebruik
region_added={green}Regio {white}{region.name} {green}van kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}is aangemaakt.
region_removed={green}Regio {white}{region.name} {green}is verwijderd
region_list={green}Regio's: {white}{regionlist}
region_listallformat={gold}{region.kingdom.name} -> {green}{region.name}({white}{region.displayname}{green}, )
region_listformat={green}{region.name}{white}({region.displayname}){green}
region_setdisplayname={green}Je hebt {white}{region.displayname} {green} als displaynaam ingesteld voor {white}{region.name}
region_notyourkingdomregion={red}Dat is niet een regio van je kingdom
# region
sync_description=Synchroniseer data met exchange server
sync_extdescription=Met deze opdracht kan je data syncrhoniseren exchange server. Deze syncronisatie gaat automatisch en is instelbaar in de config
# enemy
enemy_description=Vijandige relaties
enemy_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vijandig. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
enemy_isEnemy= {green}Je kingdom is al een vijand van {white}{kingdom.displayname}
enemy_success={red}{bold}let op, {reset}{green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {red}{underline}vijanden.
enemy_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}vijandelijke relaties.
# allies
allies_description=Vijandige relaties
allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
allies_isEnemy= {green}Je kingdom is al een vriend van {white}{kingdom.displayname}.
allies_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
allies_senderMaxMember={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
# neutral
neutral_description=Neutrale relaties
neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
neutral_isEnemy= {green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname}
neutral_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie
neutral_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}neutrale relaties.
# accept
accept_description=Accepteren van een relatie.
accept_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom accepteren
# deny
deny_description=Afwijzen van een relatie
deny_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom afwijzen
deny_enemySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een vijanden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen.
deny_neutralSender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een neutrale relatie met{white}{target.displayname} {red}afgewezen.
deny_friendlySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek om vrienden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen
# setlevel
setkingdomlevel_isnow={green}Je kingdom is gepromoveerd tot {white}{kingdom.level.displayname}.
setplayerLevel_isnow={green}Je bent gepromoveerd tot {white}{kingdomplayer.level.displayname}.
# request
request_exists={red}Er loopt al een verzoek naar {white}{kingdom.displayname}.
request_send={green}Je relatieverzoek is verstuurd naar alle leden van kingdom {white}{target.displayname}.
request_senddenied={green}Afwijzing wordt doorgegeven
request_denied={red}Relatieverzoek van {white}{sender.displayname} {red}is afgewezen.
request_accepted={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden met je kingdom worden om. Vind je dat goed?
request_expired={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil een koele relatie met je kingdom hebben.Vind je dat ok??
request_accept={green}Tik {white}/k accept {sender.displayname} {green}of klik om te accepteren.
request_notFound={red}Geen verzoek voor {white}{kingdom.displayname} {red}gevonden.
request_modnotFound={red}Geen verzoek voor {white}{target.displayname} en {sender.displayname} {red}gevonden.
# province
province_description=Provincie instellingen
province_extdescription=Een provincie is een gebied die beheerd wordt door een afgezant van de Koning. Dit kan bijv een hertog of graaf zijn. Ook kan het een kleine stad zijn. Je kan levels koppelen met bijv graafschap->dorp->stad
province_created={green}Je hebt provincie {white}{province.displayname} {green}aangemaakt
province_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de placeholder ingesteld op {white}{province.placeholder}
province_setdisplayname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de displaynaam ingesteld op {white}{province.displayname}
province_setprefixedname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de prefixed ingesteld op {white}{province.prefixedname}
province_setmaxmembers={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de maximum aantal leden ingesteld op {white}{province.maxmembers}
province_deleted={green}Je hebt provincie {white}{province.displayName} {green}verwijderd.
province_create_confirm={green}{bold}Klik hier om aanmaken te bevestigen
province_create_query={green}Aanmaken provincie
province_kickweight={red}Je mag iemand met een hogere rank niet uit je provincie zettten.
province_levelISnow={green}Je provincie is gepromoveerd tot {white}{province.level.name}
province_isfull={white}Provincie {province.displayname} {red}is vol
province_isnowmember={green}Je bent lid geworden van {province.displayname}
province_setmember={green}Je bent lid gemaakt van {white}{province.displayname}
province_set={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.displayname} {green}in {white}{province.displayname} {green}gezet
province_isamember={red}Dat kan niet, je bent al lid van provincie {white}{kingdomplayer.province.displayname}
province_isnotmember={red}Je bent niet lid van een provincie.
province_notAmember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is niet lid van een provincie.
province_removedasmember={red}Je bent verwijderd uit {white}{province.displayname}.
province_removedmember={red}{kingdomplayer.displayname} is verwijderd uit {white}{province.displayname}.
province_notyourkingdom={white}{province.displayname} {red}hoort bij kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}en jij zit in kingdom {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname}

View File

@ -1,56 +0,0 @@
# commands
combat_created={green}Je hebt {white}{combat.displayname} {green}aangemaakt
combat_deleted={green}Je hebt {white}{combat.displayname} {red}verwijderd
combat_displayname={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}displaynaam aangepast naar {white}{combat.displayname}
combat_duration={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}looptijd aangepast naar {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds}
combat_warningtime={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}waarschuwingstijd aangepast naar {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds}
combat_starttime={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} start op {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime|-}
combat_start={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} start op {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime|-}
combat_end={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} stopt over {white}{combat.duration.minutes} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds}
#combat_list={green}{combat.name}({white}{combat.displayname}){green} Teams: {white}{combat.totalteams}{green} \n Looptijd: {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds} \n{gold}------------------------------------------------
#combat_listhistoru={green}{combat.name}({white}{combat.displayname}){green}\n datum: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime \n{gold} ---------------------------------------
combat_ended={red}Combat {white}{combat.displayname}{red} ligt in het verleden,en kan niet aangepast worden
combat_isteammember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname}{red} zit al in een team van combat {white}{combat.name}
combat_list={green}Combat: {combat.name}({white}{combat.displayname}){green} datum: {white}{ldt,short,Europe/Paris#combat.starttime|-}
combat_listempty={red}Geen oorlogen gevonden
combat_description=Combat aanmaken
combat_extdescription=Met deze opdracht kan je een combat aanmaken. In deze combat maak je teams en in die teams kan je 1 of meerdere kingdoms zetten. Je geeft een tijdsduur op hoe lang een oorlog mag duren en eventueel een start datum en tijd.
combat_ended={red}Combat {white}{combat.displayname}{red} ligt in het verleden,en kan niet aangepast worden
combat_isteammember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname}{red} zit al in een team van combat {white}{combat.name}
combat_isinCombat={red}Sorry dat kan niet, {white}{combat.name} {red} is nu actief en kan niet aangepast worden
combat_isnotactive={red}Sorry dat kan niet, {white}{combat.name} {red} is niet begonnen
listcombat_description=Combat lijst
listcombat_extdescription=Laat een lijst met combats zien, Wil je meer informatie over een combat? gebruik dan /k info <combat-naam> voor uitgebreide informatie
combatteam_notMember={red}Kingdom {white}{kingdom.name}{red} zit niet in combat-team {white}{team.name} {red}van combat {white}{combat.name}
combatteam_addedmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name}
combatteam_removeddmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{green} {bold}verwijderd{reset}{green} van team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name}
combatteam_addedServer={green}Je hebt {white}{server.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan combat {white}{combat.name}
combatteam_removedServer={green}Je hebt {white}{server.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan combat {white}{combat.name}
combatteam_created={green}Je hebt voor {white}{combat.displayname} {green}team {white}{team.name}{green} aangemaakt
combatteam_deleted={green}Je hebt in {white}{combat.displayname} {green}team {white}{team.name}{red} verwijderd
combatteam_notMember={red}Kingdom {white}{kingdom.name}{red} zit niet in combat-team {white}{team.name} {red}van combat {white}{combat.name}
combatteam_addedmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name}
combatteam_removeddmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{green} {bold}verwijderd{reset}{green} van team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name}
# combat info
combat_info0={gold}-------------------------------------- "
combat_info1={green}Combat : {white}{combat.displayname} {green}Tegen: {white}{Alle Kingdoms,Teams#combat.allkingdoms} {green}Teams: {white}{combat.totalteams|-} \\n
combat_info2={green}Team namen: {white}{combat.teamnames|-} \\n
combat_info3={green}Starttijd: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime}
combat_info4={green}Tijdsduur: {white}{white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days}, {white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours}, {white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds} \\n
combat_info5={green} isRunning: {white} {yes,no#combat.isrunning} ,{green}hasSendWarning: {white}{yes,no#combat.sendwarning}
combat_info6=Status: {combat.status.name}
# combatteam info
combatteam_info0={gold}--------------------------------------
combatteam_info1={green}Team : {white}{team.displayname} {green} Leden: {white}{team.totalmembers} \\n
combatteam_info2={green}Leden: {white}{team.members|-} \\n
combatteam_info3={gold}--------------------------------------

View File

@ -1,43 +0,0 @@
# join/leave
join_message={white}{kingdomplayer.kingdom.prefixedname|&c[NoKingdom]}{white}{kingdomplayer.rank.prefixedname|}{white}{kingdomplayer.prefixedname} {green}is op de server gekomen!
leave_message={white}{kingdomplayer.kingdom.prefixedname|&c[NoKingdom]}{kingdomplayer.rank.prefixedname|}{white}{kingdomplayer.prefixedname} {green}heeft de server verlaten!
playerjoin_message={white}{kingdomplayer.displayname}, {green}Leuk dat je er weer bent!
playerleave_message={white}{kingdomplayer.displayname},{green}tot de volgende keer!
playerjoin_vanish= {red}Let op je zit in {bold}{gold}vanish
# gui
gui_lore0={gold}------------------------------------
gui_lore1={green}Level({white}{kingdom.level.name|-}{green}){white}, {green}Status({white}{kingdom.status.toLowerCase()}{green}){white} \\n
gui_lore2={green}Uitnodiging({white}{yes,no#kingdom.inviteonly}{green}){white}, {green}EigenVuur({white}{yes,no#kingdom.friendlyfire}{green}) \\n
gui_lore3={green}Online({white}{kingdom.totalonlinemembers}{green}){white},{green} Offline({white}{kingdom.totalofflinemembers}{green}) {white},{green} Maximaal({white}{kingdom.maxmembers}{green}){white}, {green} Vrienden({white}{kingdom.totalallies}{green}){white}, {red}Vijanden({white}{kingdom.totalenemies}{red}) \\n
gui_lore4={green}gemaakt op: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY GGGG,Europe/Amsterdam#kingdom.createdon}
# player_info
player_info0={gold}----------------------------------------------
player_info1={green}Player {white}{kingdomplayer.displayname} {green}Level({white}{kingdomplayer.level.name|-}{green}){white}, {green}Province({white}{kingdomplayer.province.name|-}{green}) \\n
player_info2={green}Leader({white}{yes,no#kingdomplayer.isking}{green}){white}, {green}Kingdom({white}{kingdomplayer.kingdom.name|-}{green}){white}, {green}Rank({white}{kingdomplayer.rank.name|-}{green}) \\n
player_info3={green}Mayor({white}{yes,no#kingdomplayer.afk}{green}){white}, {green}MayorOf({white}{kingdomplayer.mayorprovinces|-}{green}){white} \\n
player_info4 {green}Mayor({white}{yes,no#kingdomplayer.afk}{green}){white}, {green}MayorOf({white}{kingdomplayer.mayorprovinces|-}{green}){white} \\n
player_info5={green}Afk({white}{yes,no#kingdomplayer.afk}{green}){white}, {green}Online({white}{yes,no#kingdomplayer.online}{green}){white}, {green}Localy_Online({white}{yes,no#kingdomplayer.onlinelocal}{green}){white} \\n
player_info6={green}aangemaakt op: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY GGGG\, HH:mm:ss\, QQQQ\, VV ,Europe/Amsterdam#kingdomplayer.createdon} \\n
# kingdom_info
kingdom_info0={gold}----------------------------------------
kingdom_info1={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green} - {kingdom.slogan} \\n
kingdom_info2={green}Level({white}{kingdom.level.name|-}{green}){white}, {green}Status({white}{kingdom.status.toLowerCase()}{green}){white}, {green} Provincies({kingdom.provinces|-}{green}) \\n
kingdom_info3={green}Invite only({white}{yes,no#kingdom.inviteonly}{green}){white}, {green}Eigen-vuur({white}{yes,no#kingdom.friendlyfire}{green}) \\n
kingdom_info4={green}Online({white}{kingdom.totalonlinemembers}{green}){white},{green} Offline({white}{kingdom.totalofflinemembers}{green}) {white},{green} Max({white}{kingdom.maxmembers}{green}){white}, {green} Vrienden({white}{kingdom.totalallies}{green}){white}, {red}Vijanden({white}{kingdom.totalenemies}{red}) \\n
kingdom_info5={green}Spawn-toegang({white}{kingdom.spawnvisitors|-}{green}) \\n
kingdom_info6={green}aangemaakt op: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY GGGG HH:mm:ss ,Europe/Amsterdam#kingdom.createdon} \\n
#kingdom_info7={green}Geplande combats: {kingdom.totalscheduledcombats} {green} {kingdom.scheduledcombats|-}
# province_info
province_info0={gold}---------------------------------------------------------
province_info1={green} provincie: {white}{province.displayname} \\n
province_info2={province.prefixedlevel} \\n
# actionbar
actionbar_row0={green}Kingdom: {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname|&c-}
actionbar_row1={green}Rank: {white}{kingdomplayer.rank.displayname|&c-}
actionbar_row2={green}Regio: {white}{kingdomplayer.region.displayname|&c-}

View File

@ -1,71 +0,0 @@
# damage/death
death_fall={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is te pletter gevallen
death_poision={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is dood gegaan door een giftige stof
death_fire={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen tijdens het fikkie stoken, speel dus niet met vuur
death_lava={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat hij ging zwemmen in lava.
death_magic={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een heks dood getoverd
death_contact={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een aanraking dood gegaan.
death_thorns={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is geprikt door een doorn en slaapt nu voor eeuwig
death_melting={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gesmolten tot een hoopje prut.
death_suicide={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zichzelf wat aangedaan...dit is niet goed hoor, hij had hulp moeten zoeken
death_drowning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is verzopen omdat hij niet kan zwemmen
death_firetick={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zich verbrand en is daardoor overleden
death_lightning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door de bliksem geraakt. Dat is een prikkelende ervaring hoor.
death_starvation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door honger dood gegaan, Trouwens, wat eten wij vandaag?
death_suffocation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gestikt omdat hij vergat adem te halen.
death_fallingblock={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat een blok op zijn hoofd kreeg. Moet je ook maar een veiligheidshelm dragen bruh.
death_explosion={green}Boem, Knal, Kedeng ... en nu is die dood. {white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit weer met vuurwerk te spelen.
death_byplayer={white}{kingdomplayerkiller.displayname} {green}heeft met {white}[{weapon}{white}] {red}{kingdomplayervictim.displayname} {green}helemaal kapot gemaakt en ook nog vermoord.
death_byzombie={white}{kingdomplayer.displayname} {green}is helemaal kapot en doodgeslagen door een {white}{zombie} {green}en dat deed heel erg pijn bruh.
# regions
region_entertitletext={green}------> {bold}in
region_entersubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname}
region_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit
region_leavingsubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname}
province_entertitletext={green}------> {bold}in
province_entersubtitletext={green}{province.displayname} - {region.displayname}
province_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit
province_leavingsubtitletext=green}{province.displayname} - {region.displayname}
regionlistener_enterPvpregion_title={green}------> {bold}in
regionlistener_enterPvpregion={red}Pvp {green}regio
regionlistener_enterNonPvpregion_title={green}------> {bold}in
regionlistener_enterNonPvpregion={green}Non-Pvp regio
regionlistener_leaveNonPvpregion_title={red}<------ {bold}Uit
regionlistener_leaveNonPvpregion={green}Non-PVP regio
regionlistener_leavePvpregion_title={red}<------ {bold}uit
regionlistener_leavePvpregion={red}Pvp {green}regio
regionlistener_enterFriendlyFireRegion_title={green}------> {bold}in
regionlistener_enterFriendlyFireRegion=regionlistener_enterFriendlyFireRegion
regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion_title={green}------> {bold}in
regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion={red}Non-Friendlyfire
regionlistener_leaveFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit
regionlistener_leaveFriendlyFireRegion={green}FriendlyFire regio"
regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit
regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion={Red}Non-FriendlyFire
# Pretty fly for a
flylistener_cannotFlyHere={white}oh..{red}Je mag hier niet vliegen, wist je dat niet?
flylistener_enterRegionTitle={green}------> {bold}in
flylistener_enterRegion={green}No-Fly-Zone"
flylistener_leaveRegionTitle={red}<------ {bold}out
flylistener_leftFlyRegon={green}No-Fly-Zone
flylistener_safeLanding={green}Je staat veilig op de grond.
flylistener_locationNotSave={red}Je mag hier niet landen.
flyListener_teleportNearestSaveLocation={green}Je bent naar de dichtstbijzijnde veilige locatie geteleporteerd.
fishlistener_cannotFish={white}oh....{red}Je mag hier niet vissen hoor, wist je dat niet?"