update
This commit is contained in:
parent
8fa5cf7e6c
commit
cde82a2b9e
|
@ -1,134 +0,0 @@
|
||||||
# div
|
|
||||||
cmd_execute_only_ingame={red}Jo kinne dit kommando allinich yn it spultsje útfiere.
|
|
||||||
cmd_not_found={red}Opdracht net fûn.
|
|
||||||
cmd_unknownUsage={red}Huh??, Wat bedoele jo mei {white}{value}.
|
|
||||||
wrong_world={red}Jo binne net yn in keninkryk wrâld.
|
|
||||||
no_permission={red}Jo meie dit kommando net útfiere.
|
|
||||||
your_not_ina_kingdom={red}Jo binne {white}net {red}yn in keninkryk!
|
|
||||||
player_not_ina_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is net yn in keninkryk!
|
|
||||||
same_kingdom={red}Dat is net mooglik, keninkriken binne gelyk
|
|
||||||
command_send={green}Oarder ferstjoerd,
|
|
||||||
delete_query={green}Klik om te wiskjen.
|
|
||||||
|
|
||||||
# plugin
|
|
||||||
|
|
||||||
# teleport
|
|
||||||
teleport_target{green}Je bent geteleporteert naar {white}{location}!
|
|
||||||
|
|
||||||
# version
|
|
||||||
|
|
||||||
# updatelanguage
|
|
||||||
updatelanguage_reload-{green}Taalbestanden worden opnieuw ingelezen
|
|
||||||
|
|
||||||
# memberlist
|
|
||||||
|
|
||||||
# debug
|
|
||||||
|
|
||||||
# kingdom
|
|
||||||
|
|
||||||
# setrank
|
|
||||||
|
|
||||||
# set
|
|
||||||
|
|
||||||
# time
|
|
||||||
|
|
||||||
# join
|
|
||||||
|
|
||||||
# setwarp
|
|
||||||
|
|
||||||
# warp
|
|
||||||
|
|
||||||
# settravel
|
|
||||||
|
|
||||||
# travel
|
|
||||||
|
|
||||||
# settings
|
|
||||||
|
|
||||||
# speak
|
|
||||||
|
|
||||||
# setslogan
|
|
||||||
|
|
||||||
# install
|
|
||||||
|
|
||||||
# help
|
|
||||||
|
|
||||||
# list
|
|
||||||
|
|
||||||
#setmod
|
|
||||||
|
|
||||||
#ranks
|
|
||||||
|
|
||||||
# kick
|
|
||||||
|
|
||||||
# relationinfo
|
|
||||||
|
|
||||||
# isonline
|
|
||||||
|
|
||||||
# setdynmap
|
|
||||||
|
|
||||||
# listinvites
|
|
||||||
|
|
||||||
# spawn
|
|
||||||
|
|
||||||
# setspawn
|
|
||||||
|
|
||||||
# listservers
|
|
||||||
|
|
||||||
# spy
|
|
||||||
|
|
||||||
# leave
|
|
||||||
|
|
||||||
# inventory
|
|
||||||
|
|
||||||
# invite
|
|
||||||
|
|
||||||
# retract
|
|
||||||
|
|
||||||
# serverspawn
|
|
||||||
|
|
||||||
# setserverspawn
|
|
||||||
|
|
||||||
# info
|
|
||||||
|
|
||||||
# msg
|
|
||||||
|
|
||||||
# broadcast
|
|
||||||
|
|
||||||
# setchannel
|
|
||||||
|
|
||||||
# visitspawn
|
|
||||||
|
|
||||||
# setvisitor
|
|
||||||
visitspawn_extdescription
|
|
||||||
|
|
||||||
# setvisitor
|
|
||||||
|
|
||||||
# tp
|
|
||||||
|
|
||||||
# channel
|
|
||||||
|
|
||||||
# gui
|
|
||||||
|
|
||||||
# region
|
|
||||||
|
|
||||||
# region
|
|
||||||
|
|
||||||
# enemy
|
|
||||||
|
|
||||||
# allies
|
|
||||||
|
|
||||||
# neutral
|
|
||||||
|
|
||||||
# accept
|
|
||||||
|
|
||||||
# deny
|
|
||||||
|
|
||||||
# setlevel
|
|
||||||
|
|
||||||
# request
|
|
||||||
|
|
||||||
# province
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
|
@ -1,491 +0,0 @@
|
||||||
# div
|
|
||||||
cmd_execute_only_ingame={red}Je kan dit commando alleen ingame uitvoeren.
|
|
||||||
cmd_not_found={red}Opdracht niet gevonden.
|
|
||||||
cmd_unknownUsage={red}Huh??, Wat bedoel je met {white}{value}.
|
|
||||||
wrong_world={red}Je zit niet in een kingdom wereld.
|
|
||||||
no_permission={red}Je mag deze opdracht niet uitvoeren.
|
|
||||||
your_not_ina_kingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een kingdom!
|
|
||||||
player_not_ina_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit niet in een kingdom!
|
|
||||||
player_is_kingdommember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit al in kingdom {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname|--}!
|
|
||||||
same_kingdom={red}Dat kan niet, kingdoms zijn gelijk
|
|
||||||
command_send={green}Opdracht verstuurd,
|
|
||||||
delete_query={green}Klik om te verwijderen.
|
|
||||||
delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen.
|
|
||||||
player_notFound={red}Speler niet gevonden.
|
|
||||||
your_not_aPlayer={red}Je bent geen speler.
|
|
||||||
only_positive_numbers={red}Alleen positive getallen.
|
|
||||||
none={white}geen.
|
|
||||||
done={green}klaar.
|
|
||||||
not_your_kingdom={red}Je bent geen lid van {white}{kingdom.displayname}.
|
|
||||||
not_member_of_your_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit niet in je kingdom.
|
|
||||||
removed_player={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.displayname} {green}verwijderd
|
|
||||||
dontplaywithownkingdom={red}Niet met je eigen kingdom klooien.
|
|
||||||
dontplaywithyoursself={red}Niet met jezelf spelen.
|
|
||||||
name_notfound={red}Helaas, {white}{name} {red}is niet gevonden.
|
|
||||||
name_exists={red}De naam {white}{name} {red}is al in gebruik
|
|
||||||
name_not_valid={red}naam {white}{name} {red}mag niet gebruikt worden.
|
|
||||||
no_info={red}Geen informatie beschikbaar.
|
|
||||||
give_number=#geef getal
|
|
||||||
give_name=#geef naam
|
|
||||||
world_notOnline={red}sorry, server {white}{clustername} {red}is niet online
|
|
||||||
callback_timeout={red}Deze link is verlopen, voer commando opnieuw uit.
|
|
||||||
invalid_arument={red}Ongeldige waarde.
|
|
||||||
reload_description=herladen van config bestanden
|
|
||||||
playerisafk={red}Speler {kingdomplayer.displayname} is {white}AFK
|
|
||||||
|
|
||||||
# plugin
|
|
||||||
canceled={red}Afgebroken
|
|
||||||
exists={red}Naam is al in gebruik
|
|
||||||
locked={red}Kingdom is op slot
|
|
||||||
closed={red}Kingdom is gesloten
|
|
||||||
blocked={red}Kingdom is geblokeerd
|
|
||||||
ok={green}Yup, ok dan.
|
|
||||||
not_connected={red}Geen verbinding met de exchange server
|
|
||||||
timed_out={red}Error...geen reactie gekregen van de exchange server
|
|
||||||
server_offline={red}Sorry, de server is offline
|
|
||||||
server_not_found={red}Server is niet gevonden
|
|
||||||
kingdom_not_found={red}Kingdom niet gevonden
|
|
||||||
permission_error={red}Niet de juiste rechten aanwezig
|
|
||||||
exception_error={red}Aaaggggg.. Error in plugin, neem contact op met de schrijver van de plugin...
|
|
||||||
|
|
||||||
# teleport
|
|
||||||
teleport_target{green}Je bent geteleporteert naar {white}{location}!
|
|
||||||
teleport_targettoserver={green}Je bent geteleporteert naar {white}{location}{green} op {white}{servername}{green}
|
|
||||||
teleport_sender={green}Speler {white}{kingdomplayer.name} {green}is geteleporteert naar {white}{location}!
|
|
||||||
teleport_Starting={green}Teleporteren start in {white}{seconden} {green}seconds, Niet bewegen, hou je adem in en en stik niet!
|
|
||||||
teleport_abort={red}Teleport verzoek is afgebroken.
|
|
||||||
teleport_serveroffline={red}Server is niet gevonden of is offline
|
|
||||||
|
|
||||||
# version
|
|
||||||
version_name={green}{name}
|
|
||||||
version_info=versie informatie
|
|
||||||
version_number={green}Versie:{white} {version}
|
|
||||||
version_activePlayers={green}Active spelers: {white}{active_players}
|
|
||||||
version_check={green}Je loopt op {red}{number} {green}versies achter
|
|
||||||
version_buildnumber={green}Build-number: {white}{build}
|
|
||||||
version_new={green}Er is een nieuwe versie van {white}UltimateKingdom {green}uit
|
|
||||||
|
|
||||||
# updatelanguage
|
|
||||||
updatelanguage_description=Update/herladen taalbestanden
|
|
||||||
updatelanguage_extdescription=Met deze opdracht kan je de taalbestanden updaten van git en/of de bestanden herladen.
|
|
||||||
updatelanguage_update={green}Taalbestanden worden ge-update.
|
|
||||||
updatelanguage_reload-{green}Taalbestanden worden opnieuw ingelezen
|
|
||||||
|
|
||||||
# memberlist
|
|
||||||
memberlist_description=kingdom ledenlijst
|
|
||||||
memberlist_extdescription=Met deze opdracht krijg je een lijst van alle leden van een kingdom. De lijst is gestorteerd op het gewicht van de rank.
|
|
||||||
memberlist_header={gold}o-------{white}Ledenlijst gesorteerd op rank{gold}-------o
|
|
||||||
memberlist_footer={white}Pagina {green}{current}
|
|
||||||
memberlist_footerPage={white}Pagina {green}{current} {white}volgende pagina {green}{nextpage}
|
|
||||||
memberlist_fullList={green}Speler: {white}{player} / {gold}Rank: {rank.name}
|
|
||||||
|
|
||||||
# debug
|
|
||||||
debug_description=Test opdracht
|
|
||||||
debug_extdescription=Test opdrachten
|
|
||||||
|
|
||||||
# kingdom
|
|
||||||
kingdom_description=Instellen kingdom, zie: /k help kingdom
|
|
||||||
kingdom_extdescription=Met dit commando kan een een kingdom aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een kingdom te kunnen verwijderen of aan te maken
|
|
||||||
kingdom_created= {green}Je hebt kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}aangemaakt.
|
|
||||||
kingdom_exists={white}{kingom.name}{red} bestaat al.
|
|
||||||
kingdom_delete_error={red}Error, kan kingdom niet verwijderen.
|
|
||||||
kingdom_delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen.
|
|
||||||
kingdom_delete_query={green}Verwijderen van kingdom.
|
|
||||||
kingdom_rename_confirm={green}{bold}Klik hier om hernoemen te bevestigen
|
|
||||||
kingdom_renamed={green}Kingdom {white}{oldname} {green}is hernoemd naar {white}{kingdom.name}.
|
|
||||||
kingdom_rename_query=Hernoemen van kingdom.
|
|
||||||
kingdom_status={green}Kingdom heeft status: {white}{kingdom.status.toLowerCase()}
|
|
||||||
kingdom_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green} placeholder {white}{kingdom.placeholder} ingesteld.
|
|
||||||
kingdom_setdisplay={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green} displaynaam {white}{kingdom.displayname}{green} ingesteld.
|
|
||||||
kingdom_setprefixed={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green}de prefix ingesteld als {white}{kingdom.prefixedname}.
|
|
||||||
kingdom_setchatgroup={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green}de chat-groep {white}{kingdom.chatgroup} {green}ingesteld.
|
|
||||||
kingdom_unsetchatgroup={green}Je hebt van {white}{kingdom.displayname} {green}de chat-groep {white}{kingdom.chatgroup} {green}verwijderd.
|
|
||||||
kingdom_listprovinces={green}{kingdom.provinces}
|
|
||||||
kingdom_listprovinces_empty=---
|
|
||||||
kingdom_kickall={red}Je kingdom is gesloten. Je bent niet meer lid van {white}{kingdom.displayname}
|
|
||||||
kingdom_setfriendlyfireOn={green}Friendly-fire is voor {white}{kingdom.displayname} {green}aangezet.
|
|
||||||
kingdom_setfriendlyfireOff={green}Friendly-fire is voor {white}{kingdom.displayname} {red}uitgezet.
|
|
||||||
kingdom_setInviteOnlyOn={green}InviteOnly is voor {white}{kingdom.displayname} {green}aangezet.
|
|
||||||
kingdom_setInviteOnlyOff={green}InviteOnly is voor {white}{kingdom.displayname} {red}uitgezet.
|
|
||||||
kingdom_setmaxMembers={green}Maximum ledenaantal staat nu voor {white}{kingdom.displayname} {green}op {white}{kingdom.maxmembers}
|
|
||||||
kingdom_setRankGroup={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gaat nu de rank-groep {white}{kingdom.rankgroup} {green}gebruiken.
|
|
||||||
|
|
||||||
# setrank
|
|
||||||
setrank_description=Stel rank in van speler
|
|
||||||
setrank_extdescription=Met dit commando kan je een speler lid maken van een kingdom.
|
|
||||||
setrank_setsender={green}Je hebt de rank van {white}{kingdomplayer.name} {green}aangepast van {white}{oldrank.displayname} {green}naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}.
|
|
||||||
setrank_settarget={green}Je rank is aangepast naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}.
|
|
||||||
setrank_disabled={red}Rank {white}{rank} {red}is voor deze kingdom uitgeschakeld.
|
|
||||||
setrank_isMax={red}Maximum aantal van {white}{max} {red}is voor {white}{rank.displayname} {red}bereikt.
|
|
||||||
setrank_PlayerRankToHigh={red|Een {white}{kingdomplayer.rank.displayname} {red}mag de rank van een {white}{rank.displayname} {red}niet aanpassen.
|
|
||||||
setrank_PlayerRankToLow={red}Een {white}{kingdomplayer.rank.displayname} {red}mag niet de rank {white}{rank.displayname} {red}uitgeven.
|
|
||||||
|
|
||||||
# set
|
|
||||||
set_description=Maak speler lid van kingdom
|
|
||||||
setrank_extdescription=Met dit commando kan je een speler lid maken van een kingdom.
|
|
||||||
set_settarget={green}Je bent in kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gezet!
|
|
||||||
set_setsender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}in kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gezet!
|
|
||||||
|
|
||||||
# time
|
|
||||||
time_description=Aanpassen servertijd
|
|
||||||
time_extdescription=Met deze opdracht pas je de tijd aan van de time master-server. De master-server verzorgt de tijd synchronisatie andere kingdom servers
|
|
||||||
time_set={green}Tijdinstelling {white}{time} {green}is doorgestuurd naar de master server.
|
|
||||||
|
|
||||||
# join
|
|
||||||
join_description=Word lid van een kingdom.
|
|
||||||
join_extdescription=Met deze opdracht kan je lid worden van een kingdom. Als een de status uitnodiging-alleen heeft heb je een uitnodiging nodig om lid te kunnen worden. Ook kan een kingdom vol zitten of uitgeschakeld zijn door een beheerder, dan kan je geen lid worden van de betreffende kingdom.
|
|
||||||
join_cooldowntimer={red}Je mag pas over {white}{seconden} {red}seconden lid worden van een kingdom.
|
|
||||||
join_full=red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}is vol!
|
|
||||||
join_inviteOnly={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}is {white}invite-only!
|
|
||||||
join_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {green}is lid geworden van je kingdom!
|
|
||||||
join_success={green}Je bent lid geworden van {white}{kingdom.displayname}!
|
|
||||||
join_iskingdommember={red}Je zit al in een kingdom!
|
|
||||||
|
|
||||||
# setwarp
|
|
||||||
setwarp_description=Ga naar een warp
|
|
||||||
setwarp_extdescription=Met deze opdracht kan je naar een warp van je kingdom teleporten. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom naar een warp teleporteren.
|
|
||||||
setwarp_success={green}Je hebt warp {white}{warpname} {green}aangemaakt voor locatie {white}{location}.
|
|
||||||
setwarp_exists={red}Warp {white}{warpname} {red}bestaat al.
|
|
||||||
setwarp_NoMoreWarps={red}Je mag niet meer dan {white}{maxwarp} {red}warps aanmaken.
|
|
||||||
setwarp_wrongRegion={red}Je mag geen warp in de regio van {white}{kingdom.displayname} {red}aanmaken.
|
|
||||||
setwarp_noKingdomRegion={red}Je zit niet in een kingdom regio.
|
|
||||||
setwarp_delete={green}Je hebt warp {white}{warpname} {green}verwijderd!
|
|
||||||
|
|
||||||
# warp
|
|
||||||
setwarp_description=Ga naar een warp
|
|
||||||
setwarp_extdescription=Met deze opdracht kan je naar een warp van je kingdom teleporten. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom naar een warp teleporteren.
|
|
||||||
warp_list={green}Beschikbare warps: {white}{warplist}.
|
|
||||||
warp_teleportStarting={green}Teleporteren start in {white}{seconds} {green}seconden, niet bewegen!
|
|
||||||
warp_teleported={green}Je bent geteleporteert naar {white}{warpname} {green}op locatie {white}{location}!
|
|
||||||
|
|
||||||
# settravel
|
|
||||||
settravel_description=Instellen travel locatie
|
|
||||||
settravel_extdescription=Met deze opdracht kan je een locatie instellen waar een speler naar toe kan teleporteren. Deze locaties zijn door alle spelers te gebruiken.
|
|
||||||
settravel_add={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}toegevoegd.
|
|
||||||
settravel_remove={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}verwijderd.
|
|
||||||
|
|
||||||
# travel
|
|
||||||
travel_description=Ga naar een ingestelde locatie
|
|
||||||
travel_extdescription=Een travel locatie is een globale locatie die door een server-beheerder is ingesteld. Deze locaties kunnen zich op verschilllende servers bevinden. Je wordt automatisch naar de juiste server gezet.
|
|
||||||
|
|
||||||
# settings
|
|
||||||
setting_description=Server instellingen
|
|
||||||
setting_extdescription=Hier kan je diverse instellingen aanpassen. Deze veranderingen van de instellingen worden doorgestuurt naar alle servers
|
|
||||||
setting_set=We gaan de instelling doorsturen naar alle servers.
|
|
||||||
setting_location={green}Je hebt de {white}{name} {green}ingesteld op {white}{location}!
|
|
||||||
setting_unset={green}We gaan {white}{name} {green}verwijderen.
|
|
||||||
|
|
||||||
# speak
|
|
||||||
speak_description=Kies je taal
|
|
||||||
speak_extdescription=Met deze opdracht kan je een taal kiezen. Let op: Voor de meeste vertalingen is google translate gebruikt. Je kan meehelpen om de plugin te vertalen. zie https://translate.ultimatekingdom.nl
|
|
||||||
speak_isset={green}De taal is aangepast naar {white}Nederlands
|
|
||||||
|
|
||||||
# setslogan
|
|
||||||
setslogan_description=Instellen slagzin
|
|
||||||
setslogan_extdescription=Met deze opdracht kan je de slagzin van een kingdom instellen.Je kan alleen de slagzin van je eigen kingdom instellen. Een speler in mod-mode kan van iedere kingdom de slagzin instellen.
|
|
||||||
setslogan_isset={green}De slagzin voor {white}{kingdom.displayname} {green}is : {slogan}
|
|
||||||
|
|
||||||
# install
|
|
||||||
install_description=setup rechten
|
|
||||||
install_done=Rechten zijn ingesteld
|
|
||||||
install_permsAddedToRanks=Rechten zijn aan de ranken toegevoegd
|
|
||||||
install_ranksRemovedfromLuckperms=Alle ranken zijn verwijerd
|
|
||||||
install_ranskAddedToLuckPerms=Rechten zijn aan de ranken toegevoegd
|
|
||||||
|
|
||||||
# help
|
|
||||||
help_description=voorbeeld: /k help help
|
|
||||||
help_extdescription=Met /k help <opdracht> kan je meer informatie krijgen over een opdracht.
|
|
||||||
help_header={gold}o--------- {white}UltimateKingdom{gold}----------o
|
|
||||||
help_footer={white}Pagina {red}{page}
|
|
||||||
help_footerPage={white}Pagina {red}{current} {white}Volgende pagina {red}{next}
|
|
||||||
help_pageNotFound={red}Pagina niet gevonden
|
|
||||||
help_listing={green}/kingdom {white}{command} {green}{description}.
|
|
||||||
help_fullListing={red}Geen help beschikbaar voor {white}{command}
|
|
||||||
|
|
||||||
# list
|
|
||||||
list_description=Geeft alle beschikbare kingdoms weer
|
|
||||||
list_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle kingdoms weer. Een kingdom met status verborgen is niet zichtbaar
|
|
||||||
list_fulllist={white}Beschikbare kingdoms: {kingdomlist}.
|
|
||||||
|
|
||||||
#setmod
|
|
||||||
setmod_description=Activeer mod mode
|
|
||||||
setmod_extdescription=Met mod-mode on heeft een speler meer mogelijkheden met het uitvoeren van opdrachten. Met mod-mode uitgeschakeld werken de opdrachten hetzelfde als bij normale spelers
|
|
||||||
setmod_set={red}mod mode is niet actief
|
|
||||||
setmod_unset={green}Mod mode is actief
|
|
||||||
setmod_cannotAttack=Om te vechten, graag mode mode uitzetten met /k setmod enable
|
|
||||||
|
|
||||||
#ranks
|
|
||||||
ranks_description=Rank info/instellen/info, zie /k help ranks
|
|
||||||
ranks_extdescription=Hier kan je een rank voor een kingdom uit of aan zetten en een maximum aantal spelers op een rank zetten
|
|
||||||
ranks_disable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rank {white}{rank.displayname} {green}uitgezet.
|
|
||||||
ranks_enable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rank {white}{rank.displayname} {green}aangezet.
|
|
||||||
ranks_isenabledfor={green}Voor {white}{kingdom.displayname} {green} staat {white}{rank.displayname}{green}aan.
|
|
||||||
ranks_isdisabledfor={green}Voor {white}{kingdom.displayname} {green} staat {white}{rank.displayname} {red}uit.
|
|
||||||
ranks_notfound={green}Geen instelling voor deze rank gevonden.
|
|
||||||
ranks_isdisabled={green}Rank {white}{rank.displayname} {green}is {red}uitgeschakeld.
|
|
||||||
ranks_maxinfo={green}Rank {white}{rank.displayname} {green}aantal: {white}{number}.
|
|
||||||
ranks_nomaxset={green}Er is geen maximumaantal ingesteld voor {white}{rank.displayname}.
|
|
||||||
ranks_maxunset={green}Je hebt de maximumaantal voor rank {white}{rank.displayname} uitgeschakeld.
|
|
||||||
ranks_maxset={green}Maximumaantal is ingesteld op {white}{number}.
|
|
||||||
|
|
||||||
# kick
|
|
||||||
kick_description=Kick een speler uit kingdom
|
|
||||||
kick_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler uit je kingdom zetten. Spelers in mod-mode of met extra permissies hebben de mogelijkheid om uit iedere kingdom een speler te kicken. Deze opdracht werkt met offline-spelers en spelers die op een andere server zitten.
|
|
||||||
kick_target={green}Je bent uit {red}{kingdom.displayname} {green}gezet!
|
|
||||||
kick_sender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}uit {white}{kingdom.displayname} {green}gezet!
|
|
||||||
kick_weight={red}Je mag iemand met een hogere rank niet uit je kingdom zettten.
|
|
||||||
|
|
||||||
# relationinfo
|
|
||||||
relationinfo_description=Laat de relatie tussen twee kingdom's zien
|
|
||||||
relationinfo_alliesrelation={green}Deze twee kingdoms hebben een vriendschappelijke relatie
|
|
||||||
relationinfo_neutralRelation={white}Deze twee kingdoms hebben een neutrale relatie
|
|
||||||
relationinfo_enemyRelation={red}Deze twee kingdoms hebben een vijandige relatie
|
|
||||||
relationinfo_norelation={green}Deze twee kingdoms hebben geen relatie
|
|
||||||
|
|
||||||
# isonline
|
|
||||||
isonline_description=Kijk of een speler online
|
|
||||||
isonline_extdescription=Met deze opdracht kan je controleren of een speler online op de lokale server of een andere servers. Spelers die mod zijn of in vanish zitten zijn niet zichtbaar
|
|
||||||
isonline_playerFound={green}Speler {white}{kingdomplayer.name} {green}zit op {white}{kingdomplayer.server} {green}van {white}{kingdomplayer.cluster}.
|
|
||||||
isonline_notFound={red}Speler {white}{name} {red}is niet gevonden
|
|
||||||
|
|
||||||
# setdynmap
|
|
||||||
setdynmap_description=Kingdom dynmap settings
|
|
||||||
setdynmap_extdescription=Met dit commando kan je per kingdom onder andere fill-color, stroke-color, fillopacity voor een kingdom instellen. Deze zijn dan zichtbaar op de Dynmap map
|
|
||||||
|
|
||||||
# listinvites
|
|
||||||
listinvites_description=Laat je uitnodigingen zien
|
|
||||||
listinvites_extdescription=Deze opdracht laat al je uitnodigingen zien die je hebt gekregen van de leiders van een kingdom. Met deze uitnodiging kan je lid worden van een kingdom waarvoor je een uitnodiging moet hebben om lid te kunnen worden..
|
|
||||||
listinvites_list={green}Uitnodigingen: {white}{list}.
|
|
||||||
|
|
||||||
# spawn
|
|
||||||
spawn_description=Ga naar de spawn
|
|
||||||
spawn_extdescription=Met deze opdracht ga je naar de spawn van je kingdom. Spelers in mod-mode kunnen van alle kingdom's naar de spawn gaan.
|
|
||||||
spawn_notExists={red}De spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}is niet ingesteld!
|
|
||||||
|
|
||||||
# setspawn
|
|
||||||
setspawn_description=Instellen kingdom spawn.
|
|
||||||
setspawn_extdescription=Hier deze opdracht kan je de spawn van een kingdom instellen. Een speler in mod-mode kan van iedere kingdom de spawn instellen.
|
|
||||||
setspawn_unset={red}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}verwijderd!
|
|
||||||
setspawn_set={green}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {green}aangepast naar {white}{location}
|
|
||||||
|
|
||||||
# listservers
|
|
||||||
listservers_description=Laat alle beschikbare kingdom servers zien
|
|
||||||
listservers_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle beschikbare servers en de aantal spelers die op een server zit.
|
|
||||||
|
|
||||||
# spy
|
|
||||||
spy_description=Spy op een chat
|
|
||||||
spy_extdescription=Met deze opdracht kan je meelezen met de chat van een kingdom.
|
|
||||||
spy_set={green}Je leest nu mee met kingdom {white}{kingdom.displayname}
|
|
||||||
spy_unset={green}Je leest {white}{bold}niet{reset} meer mee met kingdom {white}{kingdom.displayname}.
|
|
||||||
spy_enableAll={green}Spy staat {white}{bold}aan{reset} {green}voor alle kingdoms.
|
|
||||||
spy_disableAll={green}Spy staat {white}{bold}uit{reset} {green}voor alle kingdoms.
|
|
||||||
|
|
||||||
# leave
|
|
||||||
leave_description=Verlaat een kingdom.
|
|
||||||
leave_extdescription=Gebruik deze opdracht als je een kingdom wil verlaten. Let op:Na het verlaten van een kingdom kan er een cooldown actief zijn waardoor je niet gelijk lid kan worden van een andere kingdom.
|
|
||||||
leave_success={green}Je hebt successvol {white}{kingdom.displayname} {green}verlaten!
|
|
||||||
leave_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {red}heeft je kingdom verlaten!
|
|
||||||
|
|
||||||
# inventory
|
|
||||||
inventory_description=Open kingdom inventory
|
|
||||||
inventory_extdescription=Met deze opdracht kan je de inventory van je kingdom openen. Je kan deze inventory op alle servers gebruiken, maar er mag maar 1 persoon tegelijk de inventory open hebben. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom de inventory inzien, en een inventory-close forceren. In de config.yml kan je aangeven welke items niet in de inventory geplaatst mogen worden.
|
|
||||||
openinv_forceclose={green}We gaan de inventory sluiten.
|
|
||||||
inv_cannotopen={red}De inventory is al geopend door {white}{kingdomplayer.displayname} {red}op server {white}{server}
|
|
||||||
|
|
||||||
# invite
|
|
||||||
invite_description=Speler uitnodigen voor je kingdom
|
|
||||||
invite_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler voor je eigen kingdom uitnodigen om lid te worden.= De speler die je gaat uitnodigen mag niet in een andere kingdom zitten. Een speler in mod-mod kan voor iedere kingdom een uitnodiging naar een andere speler sturen.
|
|
||||||
invite_hasinvite={red}Speler {white}{kingdomplayer.name} {red}is al uitgenodigd.
|
|
||||||
invite_target={green}Je bent uitgenodigd voor kingdom {white}{kingdom.displayname}
|
|
||||||
invite_sender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}uitgenodigd voor {white}{kingdom.displayname}!
|
|
||||||
|
|
||||||
# retract
|
|
||||||
retract_description=Intrekken uitnodiging
|
|
||||||
retract_extdescription=Met deze opdracht kan je een uitnodiging van een speler intrekken. Je kan alleen de uitnodiging van je eigen kingdom intrekken. Spelers in mod-mode kunnen bij een speler een uitnodiging van iedere kingdom intrekken
|
|
||||||
retract_hasnone={red}Speler heeft geen uitnodiging
|
|
||||||
retract_removed={green}Uitnodiging is verwijderd
|
|
||||||
|
|
||||||
# serverspawn
|
|
||||||
serverspawn_description=Ga naar de spawn van een server
|
|
||||||
serverspawn_extdescription=Iedere server heeft een eigen spawn. Met deze opdracht kan je naar een spawn gaan van een server. Deze spawn kan worden ingesteld door een mod of beheerder
|
|
||||||
serverspawn_notfound={red}Sorry ,{white}{name} {red}is niet gevonden
|
|
||||||
|
|
||||||
# setserverspawn
|
|
||||||
setserverspawn_description=Instellen server spawn
|
|
||||||
setserverspawn_extdescription=Met deze opdracht kan je voor een server de spawn instellen zodat spelers makkelijk van server kunnnen verwisselen.
|
|
||||||
setserverspawn_added={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is verwijderd
|
|
||||||
setserverspawn_deleted={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is aangemaakt
|
|
||||||
|
|
||||||
# info
|
|
||||||
info_description=Informatie provincie/kingdom/speler.
|
|
||||||
info_extdescription=Met dit commando kan je informatie opvragen over spelers,kingdoms en provincies
|
|
||||||
info_notfound={red}Geen speler kingdom of provincie onder naam {white}{name} {red}gevonden.
|
|
||||||
|
|
||||||
# msg
|
|
||||||
msg_description=Stuur DM naar een speler
|
|
||||||
info_longdescription=Met deze opdracht kan je een bericht sturen naar een andere speler.
|
|
||||||
msg_noreply={red}je hebt nog geen berichten ontvangen.
|
|
||||||
reply_description=Geef een reply op een DM
|
|
||||||
|
|
||||||
# broadcast
|
|
||||||
broadcast_description=Verstuur een melding op alle servers.
|
|
||||||
broadcast_extdescription=Met dit commando kan je een mededeling sturen die op alle servers wordt weergegeven. In de language file kan je eventueel de formaat aanpassen.
|
|
||||||
broadcast_format={red}{bold}[Mededeling] ->>> {white}{message}
|
|
||||||
|
|
||||||
# setchannel
|
|
||||||
setchannel_description=Channel beheer (Mod)
|
|
||||||
setchannel_extdescription=Met deze opdracht kan je een chat kanaal voor alle servers uitzetten of voor een speler een kanaal (tijdelijk) blokkkeren. Ook kan je een speler vast zetten op een kanaal.
|
|
||||||
setchannel_enable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu aan.
|
|
||||||
setchannel_disable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu uit.
|
|
||||||
setchannel_channelnotexist=Met deze opdracht kan een beheerder en/of mod een chat-kanaal uit en aan zetten. Deze instelling is geldig voor alle spelers op alle servers.
|
|
||||||
setchannel_sendlockedonChannel={red}Je mag alleen nog maar chatten op {channel.name}
|
|
||||||
setchannel_sendunlockedonChannel={green}Je mag weer gebruik maken van alle chat kanalen.
|
|
||||||
setchannel_lockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}is vast gezet op chat kanaal {white}{channel.name}
|
|
||||||
setchannel_unlockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}kan weer op alle kanalen chatten
|
|
||||||
setchannel_lockedonchannelstatus={white}{kingdomplayer.name} {green}heeft als locked channel: {white}{kingdomplayer.lockedchannel|geen}
|
|
||||||
setchannel_sendsetblockedchannel={red}Helaas, Kanaal {white}{channel.name}{red} is geblokeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
|
|
||||||
setchannel_setblockedchannel={green}Je hebt voor{white}{kingdomplayer.name} {green}Kanaal {white}{channel.name} {green} geblokeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
|
|
||||||
setchannel_blockedchannelstatus={green}{channel.name} {gold}-> {white}{white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
|
|
||||||
setchannel_unblockedchannel={green}Je hebt voor {white}{kingdomplayer.name}{green} kanaal {white}{channel.name}{green} ge-deblokeerd.
|
|
||||||
setchannel_sendunblockedchannel={green}Chat kanaal {white}{channel.name}{green} is ge-deblokeerd.
|
|
||||||
setchannel_channelisblocked={red}Kanaal {white}{channel.name} {red}is {bold}geblokeerd{reset}{red} tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}
|
|
||||||
|
|
||||||
# visitspawn
|
|
||||||
visitspawn_description=Ga naar de spawn van een andere kingdom
|
|
||||||
visitspawn_extdescription=Met deze opracht kan je naar de spawn van een andere kingdom gaan. Je eigen kingdom moet wel toestemming krijgen van de andere kingdom.
|
|
||||||
visitspawn_noaccess={red}Je kingdom heeft geen toesteming om naar deze spawn te gaan.
|
|
||||||
|
|
||||||
# setvisitor
|
|
||||||
visitspawn_description=Ga naar de spawn van een andere kingdom
|
|
||||||
visitspawn_extdescription
|
|
||||||
|
|
||||||
# setvisitor
|
|
||||||
setvisitor_description=Geef een kingdom toegang tot je spawn.
|
|
||||||
setvisitor_extdescription=Met deze opdracht kan je de leden van een andere kingdom toegang geven/intrekken met de opdrach visitspawn naar je spawn te gaan.
|
|
||||||
setvisitor_isdenied={green}kingdom {red}{kingdom.displayname} {green}heeft {red}geen {green}toegang tot je spawn
|
|
||||||
setvisitor_isallowed={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}heeft toegang tot je spawn
|
|
||||||
setvisitor_visitorslist={green}Toegang verleend aan :{white}{list}
|
|
||||||
setvisitor_query={green}Verwijderen van bezoeker
|
|
||||||
|
|
||||||
# tp
|
|
||||||
tp_description=Teleporteer speler naar een locatie
|
|
||||||
tp_extdescription=Teleporteer een speler naar spawn ,warp, travel, of server.
|
|
||||||
tphere_telepoted={gold}Oh yeahh.. {green}Alle online leden komen om je heen te staan. Wat gezellig.
|
|
||||||
|
|
||||||
# channel
|
|
||||||
channel_description=Teleporteer speler naar een locatie
|
|
||||||
channel_extdescription=Met deze opdracht kan je eigen kanaal instellingen beheren zoals een kanaal als standaard kanaal instellen of een kanaal uitschakelen.
|
|
||||||
channel_reset={green}Je kanaal instellingen zijn gereset.
|
|
||||||
channel_list={green}Beschikbare kanalen: {white}{listing}
|
|
||||||
channel_channelNotExist={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}bestaat niet!
|
|
||||||
channel_isDisabled={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}is door een beheerder uit gezet!
|
|
||||||
channel_set={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}is aangezet!
|
|
||||||
channel_unSet={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}is uitgezet!
|
|
||||||
channel_setDefault={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}is als standaard ingesteld.
|
|
||||||
channel_alwaysEnabled={red}Je kan kanaal {white}{channel.displayname} {red}niet uitzetten.
|
|
||||||
channel_notactive={red}Chat kanaal {white}{channel.displayname} {red}is door een admin uitgezet
|
|
||||||
channel_nokingdom={red}Voor kanaal {white}{channel.displayname} {red}moet je in een kingdom zitten.
|
|
||||||
channel_nogroupset={red}Je kingdom heeft geen chat-groep ingesteld
|
|
||||||
channel_wwronggroepchatlocation={red}Je kingdom mag op deze locatie de chat niet gebruiken
|
|
||||||
channel_nopermission={red}Je hebt niet de juiste rechten voor kanaal {white}{channel.displayname}.
|
|
||||||
channel_activechannel={red}Je hebt kanaal {white}{channel.displayname} {red}uit staan.
|
|
||||||
channel_cooldowntimer=red}Je mag pas over {white}{timer} {red}seconden weer chatten
|
|
||||||
channel_statusOn={white}kanaal staat: {green}aan
|
|
||||||
channel_statusOff={white}kanaal staat: {red}uit
|
|
||||||
|
|
||||||
# gui
|
|
||||||
open_description=Kies je kingdom via een gui en wordt lid
|
|
||||||
open_extdescription=Met deze opdracht kan je een gui openen waar je op een makkelijke manier informatie van kingdoms kan bekijken . Als je op een kingdom klikt dan wordt je er lid van. Spelers die in een kingdom zitten zien deze opdracht niet. Een speler in mod-mode ziet deze opdracht wel en kan de gui openen.
|
|
||||||
|
|
||||||
# region
|
|
||||||
region_description=Region instellingen
|
|
||||||
region_extdescription=Met deze opdracht kan je worldguard regions instellen/koppelen/verwijderen
|
|
||||||
region_notEnabled={red}Gebruik van regions staat in de config uit.
|
|
||||||
region_notFound={red}Regio {white}{name} {red}is niet gevonden.
|
|
||||||
region_exists={red}Regio {white}{regio} {red}is al in gebruik
|
|
||||||
region_added={green}Regio {white}{region.name} {green}van kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}is aangemaakt.
|
|
||||||
region_removed={green}Regio {white}{region.name} {green}is verwijderd
|
|
||||||
region_list={green}Regio's: {white}{regionlist}
|
|
||||||
region_listallformat={gold}{region.kingdom.name} -> {green}{region.name}({white}{region.displayname}{green}, )
|
|
||||||
region_listformat={green}{region.name}{white}({region.displayname}){green}
|
|
||||||
region_setdisplayname={green}Je hebt {white}{region.displayname} {green} als displaynaam ingesteld voor {white}{region.name}
|
|
||||||
region_notyourkingdomregion={red}Dat is niet een regio van je kingdom
|
|
||||||
|
|
||||||
# region
|
|
||||||
sync_description=Synchroniseer data met exchange server
|
|
||||||
sync_extdescription=Met deze opdracht kan je data syncrhoniseren exchange server. Deze syncronisatie gaat automatisch en is instelbaar in de config
|
|
||||||
|
|
||||||
# enemy
|
|
||||||
enemy_description=Vijandige relaties
|
|
||||||
enemy_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vijandig. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
|
|
||||||
enemy_isEnemy= {green}Je kingdom is al een vijand van {white}{kingdom.displayname}
|
|
||||||
enemy_success={red}{bold}let op, {reset}{green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {red}{underline}vijanden.
|
|
||||||
enemy_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}vijandelijke relaties.
|
|
||||||
|
|
||||||
# allies
|
|
||||||
allies_description=Vijandige relaties
|
|
||||||
allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
|
|
||||||
allies_isEnemy= {green}Je kingdom is al een vriend van {white}{kingdom.displayname}.
|
|
||||||
allies_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
|
|
||||||
allies_senderMaxMember={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden.
|
|
||||||
|
|
||||||
# neutral
|
|
||||||
neutral_description=Neutrale relaties
|
|
||||||
neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet
|
|
||||||
neutral_isEnemy= {green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname}
|
|
||||||
neutral_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie
|
|
||||||
neutral_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}neutrale relaties.
|
|
||||||
|
|
||||||
# accept
|
|
||||||
accept_description=Accepteren van een relatie.
|
|
||||||
accept_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom accepteren
|
|
||||||
|
|
||||||
# deny
|
|
||||||
deny_description=Afwijzen van een relatie
|
|
||||||
deny_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom afwijzen
|
|
||||||
deny_enemySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een vijanden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen.
|
|
||||||
deny_neutralSender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een neutrale relatie met{white}{target.displayname} {red}afgewezen.
|
|
||||||
deny_friendlySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek om vrienden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen
|
|
||||||
|
|
||||||
# setlevel
|
|
||||||
setkingdomlevel_isnow={green}Je kingdom is gepromoveerd tot {white}{kingdom.level.displayname}.
|
|
||||||
setplayerLevel_isnow={green}Je bent gepromoveerd tot {white}{kingdomplayer.level.displayname}.
|
|
||||||
|
|
||||||
# request
|
|
||||||
request_exists={red}Er loopt al een verzoek naar {white}{kingdom.displayname}.
|
|
||||||
request_send={green}Je relatieverzoek is verstuurd naar alle leden van kingdom {white}{target.displayname}.
|
|
||||||
request_senddenied={green}Afwijzing wordt doorgegeven
|
|
||||||
request_denied={red}Relatieverzoek van {white}{sender.displayname} {red}is afgewezen.
|
|
||||||
request_accepted={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden met je kingdom worden om. Vind je dat goed?
|
|
||||||
request_expired={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil een koele relatie met je kingdom hebben.Vind je dat ok??
|
|
||||||
request_accept={green}Tik {white}/k accept {sender.displayname} {green}of klik om te accepteren.
|
|
||||||
request_notFound={red}Geen verzoek voor {white}{kingdom.displayname} {red}gevonden.
|
|
||||||
request_modnotFound={red}Geen verzoek voor {white}{target.displayname} en {sender.displayname} {red}gevonden.
|
|
||||||
|
|
||||||
# province
|
|
||||||
province_description=Provincie instellingen
|
|
||||||
province_extdescription=Een provincie is een gebied die beheerd wordt door een afgezant van de Koning. Dit kan bijv een hertog of graaf zijn. Ook kan het een kleine stad zijn. Je kan levels koppelen met bijv graafschap->dorp->stad
|
|
||||||
province_created={green}Je hebt provincie {white}{province.displayname} {green}aangemaakt
|
|
||||||
province_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de placeholder ingesteld op {white}{province.placeholder}
|
|
||||||
province_setdisplayname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de displaynaam ingesteld op {white}{province.displayname}
|
|
||||||
province_setprefixedname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de prefixed ingesteld op {white}{province.prefixedname}
|
|
||||||
province_setmaxmembers={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de de maximum aantal leden ingesteld op {white}{province.maxmembers}
|
|
||||||
province_deleted={green}Je hebt provincie {white}{province.displayName} {green}verwijderd.
|
|
||||||
province_create_confirm={green}{bold}Klik hier om aanmaken te bevestigen
|
|
||||||
province_create_query={green}Aanmaken provincie
|
|
||||||
province_kickweight={red}Je mag iemand met een hogere rank niet uit je provincie zettten.
|
|
||||||
province_levelISnow={green}Je provincie is gepromoveerd tot {white}{province.level.name}
|
|
||||||
province_isfull={white}Provincie {province.displayname} {red}is vol
|
|
||||||
province_isnowmember={green}Je bent lid geworden van {province.displayname}
|
|
||||||
province_setmember={green}Je bent lid gemaakt van {white}{province.displayname}
|
|
||||||
province_set={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.displayname} {green}in {white}{province.displayname} {green}gezet
|
|
||||||
province_isamember={red}Dat kan niet, je bent al lid van provincie {white}{kingdomplayer.province.displayname}
|
|
||||||
province_isnotmember={red}Je bent niet lid van een provincie.
|
|
||||||
province_notAmember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is niet lid van een provincie.
|
|
||||||
province_removedasmember={red}Je bent verwijderd uit {white}{province.displayname}.
|
|
||||||
province_removedmember={red}{kingdomplayer.displayname} is verwijderd uit {white}{province.displayname}.
|
|
||||||
province_notyourkingdom={white}{province.displayname} {red}hoort bij kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}en jij zit in kingdom {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname}
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
|
@ -1,56 +0,0 @@
|
||||||
# commands
|
|
||||||
combat_created={green}Je hebt {white}{combat.displayname} {green}aangemaakt
|
|
||||||
combat_deleted={green}Je hebt {white}{combat.displayname} {red}verwijderd
|
|
||||||
combat_displayname={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}displaynaam aangepast naar {white}{combat.displayname}
|
|
||||||
combat_duration={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}looptijd aangepast naar {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds}
|
|
||||||
combat_warningtime={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}waarschuwingstijd aangepast naar {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds}
|
|
||||||
combat_starttime={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} start op {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime|-}
|
|
||||||
combat_start={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} start op {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime|-}
|
|
||||||
combat_end={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} stopt over {white}{combat.duration.minutes} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds}
|
|
||||||
|
|
||||||
#combat_list={green}{combat.name}({white}{combat.displayname}){green} Teams: {white}{combat.totalteams}{green} \n Looptijd: {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds} \n{gold}------------------------------------------------
|
|
||||||
#combat_listhistoru={green}{combat.name}({white}{combat.displayname}){green}\n datum: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime \n{gold} ---------------------------------------
|
|
||||||
combat_ended={red}Combat {white}{combat.displayname}{red} ligt in het verleden,en kan niet aangepast worden
|
|
||||||
combat_isteammember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname}{red} zit al in een team van combat {white}{combat.name}
|
|
||||||
|
|
||||||
combat_list={green}Combat: {combat.name}({white}{combat.displayname}){green} datum: {white}{ldt,short,Europe/Paris#combat.starttime|-}
|
|
||||||
combat_listempty={red}Geen oorlogen gevonden
|
|
||||||
|
|
||||||
combat_description=Combat aanmaken
|
|
||||||
combat_extdescription=Met deze opdracht kan je een combat aanmaken. In deze combat maak je teams en in die teams kan je 1 of meerdere kingdoms zetten. Je geeft een tijdsduur op hoe lang een oorlog mag duren en eventueel een start datum en tijd.
|
|
||||||
|
|
||||||
combat_ended={red}Combat {white}{combat.displayname}{red} ligt in het verleden,en kan niet aangepast worden
|
|
||||||
combat_isteammember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname}{red} zit al in een team van combat {white}{combat.name}
|
|
||||||
combat_isinCombat={red}Sorry dat kan niet, {white}{combat.name} {red} is nu actief en kan niet aangepast worden
|
|
||||||
combat_isnotactive={red}Sorry dat kan niet, {white}{combat.name} {red} is niet begonnen
|
|
||||||
|
|
||||||
listcombat_description=Combat lijst
|
|
||||||
listcombat_extdescription=Laat een lijst met combats zien, Wil je meer informatie over een combat? gebruik dan /k info <combat-naam> voor uitgebreide informatie
|
|
||||||
|
|
||||||
combatteam_notMember={red}Kingdom {white}{kingdom.name}{red} zit niet in combat-team {white}{team.name} {red}van combat {white}{combat.name}
|
|
||||||
combatteam_addedmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name}
|
|
||||||
combatteam_removeddmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{green} {bold}verwijderd{reset}{green} van team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name}
|
|
||||||
|
|
||||||
combatteam_addedServer={green}Je hebt {white}{server.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan combat {white}{combat.name}
|
|
||||||
combatteam_removedServer={green}Je hebt {white}{server.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan combat {white}{combat.name}
|
|
||||||
|
|
||||||
combatteam_created={green}Je hebt voor {white}{combat.displayname} {green}team {white}{team.name}{green} aangemaakt
|
|
||||||
combatteam_deleted={green}Je hebt in {white}{combat.displayname} {green}team {white}{team.name}{red} verwijderd
|
|
||||||
combatteam_notMember={red}Kingdom {white}{kingdom.name}{red} zit niet in combat-team {white}{team.name} {red}van combat {white}{combat.name}
|
|
||||||
combatteam_addedmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name}
|
|
||||||
combatteam_removeddmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{green} {bold}verwijderd{reset}{green} van team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name}
|
|
||||||
|
|
||||||
# combat info
|
|
||||||
combat_info0={gold}-------------------------------------- "
|
|
||||||
combat_info1={green}Combat : {white}{combat.displayname} {green}Tegen: {white}{Alle Kingdoms,Teams#combat.allkingdoms} {green}Teams: {white}{combat.totalteams|-} \\n
|
|
||||||
combat_info2={green}Team namen: {white}{combat.teamnames|-} \\n
|
|
||||||
combat_info3={green}Starttijd: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime}
|
|
||||||
combat_info4={green}Tijdsduur: {white}{white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days}, {white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours}, {white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds} \\n
|
|
||||||
combat_info5={green} isRunning: {white} {yes,no#combat.isrunning} ,{green}hasSendWarning: {white}{yes,no#combat.sendwarning}
|
|
||||||
combat_info6=Status: {combat.status.name}
|
|
||||||
|
|
||||||
# combatteam info
|
|
||||||
combatteam_info0={gold}--------------------------------------
|
|
||||||
combatteam_info1={green}Team : {white}{team.displayname} {green} Leden: {white}{team.totalmembers} \\n
|
|
||||||
combatteam_info2={green}Leden: {white}{team.members|-} \\n
|
|
||||||
combatteam_info3={gold}--------------------------------------
|
|
|
@ -1,43 +0,0 @@
|
||||||
# join/leave
|
|
||||||
join_message={white}{kingdomplayer.kingdom.prefixedname|&c[NoKingdom]}{white}{kingdomplayer.rank.prefixedname|}{white}{kingdomplayer.prefixedname} {green}is op de server gekomen!
|
|
||||||
leave_message={white}{kingdomplayer.kingdom.prefixedname|&c[NoKingdom]}{kingdomplayer.rank.prefixedname|}{white}{kingdomplayer.prefixedname} {green}heeft de server verlaten!
|
|
||||||
|
|
||||||
playerjoin_message={white}{kingdomplayer.displayname}, {green}Leuk dat je er weer bent!
|
|
||||||
playerleave_message={white}{kingdomplayer.displayname},{green}tot de volgende keer!
|
|
||||||
playerjoin_vanish= {red}Let op je zit in {bold}{gold}vanish
|
|
||||||
|
|
||||||
# gui
|
|
||||||
gui_lore0={gold}------------------------------------
|
|
||||||
gui_lore1={green}Level({white}{kingdom.level.name|-}{green}){white}, {green}Status({white}{kingdom.status.toLowerCase()}{green}){white} \\n
|
|
||||||
gui_lore2={green}Uitnodiging({white}{yes,no#kingdom.inviteonly}{green}){white}, {green}EigenVuur({white}{yes,no#kingdom.friendlyfire}{green}) \\n
|
|
||||||
gui_lore3={green}Online({white}{kingdom.totalonlinemembers}{green}){white},{green} Offline({white}{kingdom.totalofflinemembers}{green}) {white},{green} Maximaal({white}{kingdom.maxmembers}{green}){white}, {green} Vrienden({white}{kingdom.totalallies}{green}){white}, {red}Vijanden({white}{kingdom.totalenemies}{red}) \\n
|
|
||||||
gui_lore4={green}gemaakt op: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY GGGG,Europe/Amsterdam#kingdom.createdon}
|
|
||||||
|
|
||||||
# player_info
|
|
||||||
player_info0={gold}----------------------------------------------
|
|
||||||
player_info1={green}Player {white}{kingdomplayer.displayname} {green}Level({white}{kingdomplayer.level.name|-}{green}){white}, {green}Province({white}{kingdomplayer.province.name|-}{green}) \\n
|
|
||||||
player_info2={green}Leader({white}{yes,no#kingdomplayer.isking}{green}){white}, {green}Kingdom({white}{kingdomplayer.kingdom.name|-}{green}){white}, {green}Rank({white}{kingdomplayer.rank.name|-}{green}) \\n
|
|
||||||
player_info3={green}Mayor({white}{yes,no#kingdomplayer.afk}{green}){white}, {green}MayorOf({white}{kingdomplayer.mayorprovinces|-}{green}){white} \\n
|
|
||||||
player_info4 {green}Mayor({white}{yes,no#kingdomplayer.afk}{green}){white}, {green}MayorOf({white}{kingdomplayer.mayorprovinces|-}{green}){white} \\n
|
|
||||||
player_info5={green}Afk({white}{yes,no#kingdomplayer.afk}{green}){white}, {green}Online({white}{yes,no#kingdomplayer.online}{green}){white}, {green}Localy_Online({white}{yes,no#kingdomplayer.onlinelocal}{green}){white} \\n
|
|
||||||
player_info6={green}aangemaakt op: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY GGGG\, HH:mm:ss\, QQQQ\, VV ,Europe/Amsterdam#kingdomplayer.createdon} \\n
|
|
||||||
|
|
||||||
# kingdom_info
|
|
||||||
kingdom_info0={gold}----------------------------------------
|
|
||||||
kingdom_info1={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green} - {kingdom.slogan} \\n
|
|
||||||
kingdom_info2={green}Level({white}{kingdom.level.name|-}{green}){white}, {green}Status({white}{kingdom.status.toLowerCase()}{green}){white}, {green} Provincies({kingdom.provinces|-}{green}) \\n
|
|
||||||
kingdom_info3={green}Invite only({white}{yes,no#kingdom.inviteonly}{green}){white}, {green}Eigen-vuur({white}{yes,no#kingdom.friendlyfire}{green}) \\n
|
|
||||||
kingdom_info4={green}Online({white}{kingdom.totalonlinemembers}{green}){white},{green} Offline({white}{kingdom.totalofflinemembers}{green}) {white},{green} Max({white}{kingdom.maxmembers}{green}){white}, {green} Vrienden({white}{kingdom.totalallies}{green}){white}, {red}Vijanden({white}{kingdom.totalenemies}{red}) \\n
|
|
||||||
kingdom_info5={green}Spawn-toegang({white}{kingdom.spawnvisitors|-}{green}) \\n
|
|
||||||
kingdom_info6={green}aangemaakt op: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY GGGG HH:mm:ss ,Europe/Amsterdam#kingdom.createdon} \\n
|
|
||||||
#kingdom_info7={green}Geplande combats: {kingdom.totalscheduledcombats} {green} {kingdom.scheduledcombats|-}
|
|
||||||
|
|
||||||
# province_info
|
|
||||||
province_info0={gold}---------------------------------------------------------
|
|
||||||
province_info1={green} provincie: {white}{province.displayname} \\n
|
|
||||||
province_info2={province.prefixedlevel} \\n
|
|
||||||
|
|
||||||
# actionbar
|
|
||||||
actionbar_row0={green}Kingdom: {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname|&c-}
|
|
||||||
actionbar_row1={green}Rank: {white}{kingdomplayer.rank.displayname|&c-}
|
|
||||||
actionbar_row2={green}Regio: {white}{kingdomplayer.region.displayname|&c-}
|
|
|
@ -1,71 +0,0 @@
|
||||||
# damage/death
|
|
||||||
death_fall={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is te pletter gevallen
|
|
||||||
death_poision={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is dood gegaan door een giftige stof
|
|
||||||
death_fire={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen tijdens het fikkie stoken, speel dus niet met vuur
|
|
||||||
death_lava={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat hij ging zwemmen in lava.
|
|
||||||
death_magic={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een heks dood getoverd
|
|
||||||
death_contact={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een aanraking dood gegaan.
|
|
||||||
death_thorns={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is geprikt door een doorn en slaapt nu voor eeuwig
|
|
||||||
death_melting={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gesmolten tot een hoopje prut.
|
|
||||||
death_suicide={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zichzelf wat aangedaan...dit is niet goed hoor, hij had hulp moeten zoeken
|
|
||||||
death_drowning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is verzopen omdat hij niet kan zwemmen
|
|
||||||
death_firetick={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zich verbrand en is daardoor overleden
|
|
||||||
death_lightning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door de bliksem geraakt. Dat is een prikkelende ervaring hoor.
|
|
||||||
death_starvation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door honger dood gegaan, Trouwens, wat eten wij vandaag?
|
|
||||||
death_suffocation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gestikt omdat hij vergat adem te halen.
|
|
||||||
death_fallingblock={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat een blok op zijn hoofd kreeg. Moet je ook maar een veiligheidshelm dragen bruh.
|
|
||||||
death_explosion={green}Boem, Knal, Kedeng ... en nu is die dood. {white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit weer met vuurwerk te spelen.
|
|
||||||
death_byplayer={white}{kingdomplayerkiller.displayname} {green}heeft met {white}[{weapon}{white}] {red}{kingdomplayervictim.displayname} {green}helemaal kapot gemaakt en ook nog vermoord.
|
|
||||||
death_byzombie={white}{kingdomplayer.displayname} {green}is helemaal kapot en doodgeslagen door een {white}{zombie} {green}en dat deed heel erg pijn bruh.
|
|
||||||
|
|
||||||
# regions
|
|
||||||
region_entertitletext={green}------> {bold}in
|
|
||||||
region_entersubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname}
|
|
||||||
|
|
||||||
region_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit
|
|
||||||
region_leavingsubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname}
|
|
||||||
|
|
||||||
province_entertitletext={green}------> {bold}in
|
|
||||||
province_entersubtitletext={green}{province.displayname} - {region.displayname}
|
|
||||||
|
|
||||||
province_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit
|
|
||||||
province_leavingsubtitletext=green}{province.displayname} - {region.displayname}
|
|
||||||
|
|
||||||
regionlistener_enterPvpregion_title={green}------> {bold}in
|
|
||||||
regionlistener_enterPvpregion={red}Pvp {green}regio
|
|
||||||
|
|
||||||
regionlistener_enterNonPvpregion_title={green}------> {bold}in
|
|
||||||
regionlistener_enterNonPvpregion={green}Non-Pvp regio
|
|
||||||
|
|
||||||
regionlistener_leaveNonPvpregion_title={red}<------ {bold}Uit
|
|
||||||
regionlistener_leaveNonPvpregion={green}Non-PVP regio
|
|
||||||
|
|
||||||
regionlistener_leavePvpregion_title={red}<------ {bold}uit
|
|
||||||
regionlistener_leavePvpregion={red}Pvp {green}regio
|
|
||||||
|
|
||||||
regionlistener_enterFriendlyFireRegion_title={green}------> {bold}in
|
|
||||||
regionlistener_enterFriendlyFireRegion=regionlistener_enterFriendlyFireRegion
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion_title={green}------> {bold}in
|
|
||||||
regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion={red}Non-Friendlyfire
|
|
||||||
|
|
||||||
regionlistener_leaveFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit
|
|
||||||
regionlistener_leaveFriendlyFireRegion={green}FriendlyFire regio"
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit
|
|
||||||
regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion={Red}Non-FriendlyFire
|
|
||||||
|
|
||||||
# Pretty fly for a
|
|
||||||
flylistener_cannotFlyHere={white}oh..{red}Je mag hier niet vliegen, wist je dat niet?
|
|
||||||
flylistener_enterRegionTitle={green}------> {bold}in
|
|
||||||
flylistener_enterRegion={green}No-Fly-Zone"
|
|
||||||
flylistener_leaveRegionTitle={red}<------ {bold}out
|
|
||||||
flylistener_leftFlyRegon={green}No-Fly-Zone
|
|
||||||
flylistener_safeLanding={green}Je staat veilig op de grond.
|
|
||||||
flylistener_locationNotSave={red}Je mag hier niet landen.
|
|
||||||
flyListener_teleportNearestSaveLocation={green}Je bent naar de dichtstbijzijnde veilige locatie geteleporteerd.
|
|
||||||
fishlistener_cannotFish={white}oh....{red}Je mag hier niet vissen hoor, wist je dat niet?"
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user