diff --git a/i18n/nl/develoment.properties b/i18n/nl/develoment.properties new file mode 100644 index 0000000..81d9eef --- /dev/null +++ b/i18n/nl/develoment.properties @@ -0,0 +1,56 @@ +# commands +combat_created={green}Je hebt {white}{combat.displayname} {green}aangemaakt +combat_deleted={green}Je hebt {white}{combat.displayname} {red}verwijderd +combat_displayname={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}displaynaam aangepast naar {white}{combat.displayname} +combat_duration={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}looptijd aangepast naar {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds} +combat_warningtime={green}Je hebt {white}{combat.name} {green}waarschuwingstijd aangepast naar {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds} +combat_starttime={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} start op {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime|-} +combat_start={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} start op {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime|-} +combat_end={green}Combat {white}{combat.displayname}{green} stopt over {white}{combat.duration.minutes} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds} + +#combat_list={green}{combat.name}({white}{combat.displayname}){green} Teams: {white}{combat.totalteams}{green} \n Looptijd: {white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days} ,{white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours} ,{white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds} \n{gold}------------------------------------------------ +#combat_listhistoru={green}{combat.name}({white}{combat.displayname}){green}\n datum: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime \n{gold} --------------------------------------- +combat_ended={red}Combat {white}{combat.displayname}{red} ligt in het verleden,en kan niet aangepast worden +combat_isteammember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname}{red} zit al in een team van combat {white}{combat.name} + +combat_list={green}Combat: {combat.name}({white}{combat.displayname}){green} datum: {white}{ldt,short,Europe/Paris#combat.starttime|-} +combat_listempty={red}Geen oorlogen gevonden + +combat_description=Combat aanmaken +combat_extdescription=Met deze opdracht kan je een combat aanmaken. In deze combat maak je teams en in die teams kan je 1 of meerdere kingdoms zetten. Je geeft een tijdsduur op hoe lang een oorlog mag duren en eventueel een start datum en tijd. + +combat_ended={red}Combat {white}{combat.displayname}{red} ligt in het verleden,en kan niet aangepast worden +combat_isteammember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname}{red} zit al in een team van combat {white}{combat.name} +combat_isinCombat={red}Sorry dat kan niet, {white}{combat.name} {red} is nu actief en kan niet aangepast worden +combat_isnotactive={red}Sorry dat kan niet, {white}{combat.name} {red} is niet begonnen + +listcombat_description=Combat lijst +listcombat_extdescription=Laat een lijst met combats zien, Wil je meer informatie over een combat? gebruik dan /k info voor uitgebreide informatie + +combatteam_notMember={red}Kingdom {white}{kingdom.name}{red} zit niet in combat-team {white}{team.name} {red}van combat {white}{combat.name} +combatteam_addedmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name} +combatteam_removeddmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{green} {bold}verwijderd{reset}{green} van team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name} + +combatteam_addedServer={green}Je hebt {white}{server.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan combat {white}{combat.name} +combatteam_removedServer={green}Je hebt {white}{server.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan combat {white}{combat.name} + +combatteam_created={green}Je hebt voor {white}{combat.displayname} {green}team {white}{team.name}{green} aangemaakt +combatteam_deleted={green}Je hebt in {white}{combat.displayname} {green}team {white}{team.name}{red} verwijderd +combatteam_notMember={red}Kingdom {white}{kingdom.name}{red} zit niet in combat-team {white}{team.name} {red}van combat {white}{combat.name} +combatteam_addedmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{bold}{green} toegevoegd{reset}{green} aan team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name} +combatteam_removeddmember={green}Je hebt {white}{kingdom.name}{green} {bold}verwijderd{reset}{green} van team {white}{team.name} {green}van combat {white}{combat.name} + +# combat info +combat_info0={gold}-------------------------------------- " +combat_info1={green}Combat : {white}{combat.displayname} {green}Tegen: {white}{Alle Kingdoms,Teams#combat.allkingdoms} {green}Teams: {white}{combat.totalteams|-} \\n +combat_info2={green}Team namen: {white}{combat.teamnames|-} \\n +combat_info3={green}Starttijd: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#combat.starttime} +combat_info4={green}Tijdsduur: {white}{white}{combat.duration.days} {green}{dag,dagen#combat.duration.days}, {white}{combat.duration.hours} {green}{uur,uren#combat.duration.hours}, {white}{combat.duration.minutes} {green}{minuut,minuten#combat.duration.minutes}, {white}{combat.duration.seconds} {green}{seconde,seconden#combat.duration.seconds} \\n +combat_info5={green} isRunning: {white} {yes,no#combat.isrunning} ,{green}hasSendWarning: {white}{yes,no#combat.sendwarning} +combat_info6=Status: {combat.status.name} + +# combatteam info +combatteam_info0={gold}-------------------------------------- +combatteam_info1={green}Team : {white}{team.displayname} {green} Leden: {white}{team.totalmembers} \\n +combatteam_info2={green}Leden: {white}{team.members|-} \\n +combatteam_info3={gold}-------------------------------------- diff --git a/i18n/nl/info.properties b/i18n/nl/info.properties new file mode 100644 index 0000000..076a11f --- /dev/null +++ b/i18n/nl/info.properties @@ -0,0 +1,43 @@ +# join/leave +join_message={white}{kingdomplayer.kingdom.prefixedname|&c[NoKingdom]}{white}{kingdomplayer.rank.prefixedname|}{white}{kingdomplayer.prefixedname} {green}is op de server gekomen! +leave_message={white}{kingdomplayer.kingdom.prefixedname|&c[NoKingdom]}{kingdomplayer.rank.prefixedname|}{white}{kingdomplayer.prefixedname} {green}heeft de server verlaten! + +playerjoin_message={white}{kingdomplayer.displayname}, {green}Leuk dat je er weer bent! +playerleave_message={white}{kingdomplayer.displayname},{green}tot de volgende keer! +playerjoin_vanish= {red}Let op je zit in {bold}{gold}vanish + +# gui +gui_lore0={gold}------------------------------------ +gui_lore1={green}Level({white}{kingdom.level.name|-}{green}){white}, {green}Status({white}{kingdom.status.toLowerCase()}{green}){white} \\n +gui_lore2={green}Uitnodiging({white}{yes,no#kingdom.inviteonly}{green}){white}, {green}EigenVuur({white}{yes,no#kingdom.friendlyfire}{green}) \\n +gui_lore3={green}Online({white}{kingdom.totalonlinemembers}{green}){white},{green} Offline({white}{kingdom.totalofflinemembers}{green}) {white},{green} Maximaal({white}{kingdom.maxmembers}{green}){white}, {green} Vrienden({white}{kingdom.totalallies}{green}){white}, {red}Vijanden({white}{kingdom.totalenemies}{red}) \\n +gui_lore4={green}gemaakt op: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY GGGG,Europe/Amsterdam#kingdom.createdon} + +# player_info +player_info0={gold}---------------------------------------------- +player_info1={green}Player {white}{kingdomplayer.displayname} {green}Level({white}{kingdomplayer.level.name|-}{green}){white}, {green}Province({white}{kingdomplayer.province.name|-}{green}) \\n +player_info2={green}Leader({white}{yes,no#kingdomplayer.isking}{green}){white}, {green}Kingdom({white}{kingdomplayer.kingdom.name|-}{green}){white}, {green}Rank({white}{kingdomplayer.rank.name|-}{green}) \\n +player_info3={green}Mayor({white}{yes,no#kingdomplayer.afk}{green}){white}, {green}MayorOf({white}{kingdomplayer.mayorprovinces|-}{green}){white} \\n +player_info4 {green}Mayor({white}{yes,no#kingdomplayer.afk}{green}){white}, {green}MayorOf({white}{kingdomplayer.mayorprovinces|-}{green}){white} \\n +player_info5={green}Afk({white}{yes,no#kingdomplayer.afk}{green}){white}, {green}Online({white}{yes,no#kingdomplayer.online}{green}){white}, {green}Localy_Online({white}{yes,no#kingdomplayer.onlinelocal}{green}){white} \\n +player_info6={green}aangemaakt op: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY GGGG\, HH:mm:ss\, QQQQ\, VV ,Europe/Amsterdam#kingdomplayer.createdon} \\n + +# kingdom_info +kingdom_info0={gold}---------------------------------------- +kingdom_info1={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green} - {kingdom.slogan} \\n +kingdom_info2={green}Level({white}{kingdom.level.name|-}{green}){white}, {green}Status({white}{kingdom.status.toLowerCase()}{green}){white}, {green} Provincies({kingdom.provinces|-}{green}) \\n +kingdom_info3={green}Invite only({white}{yes,no#kingdom.inviteonly}{green}){white}, {green}Eigen-vuur({white}{yes,no#kingdom.friendlyfire}{green}) \\n +kingdom_info4={green}Online({white}{kingdom.totalonlinemembers}{green}){white},{green} Offline({white}{kingdom.totalofflinemembers}{green}) {white},{green} Max({white}{kingdom.maxmembers}{green}){white}, {green} Vrienden({white}{kingdom.totalallies}{green}){white}, {red}Vijanden({white}{kingdom.totalenemies}{red}) \\n +kingdom_info5={green}Spawn-toegang({white}{kingdom.spawnvisitors|-}{green}) \\n +kingdom_info6={green}aangemaakt op: {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY GGGG HH:mm:ss ,Europe/Amsterdam#kingdom.createdon} \\n +#kingdom_info7={green}Geplande combats: {kingdom.totalscheduledcombats} {green} {kingdom.scheduledcombats|-} + +# province_info +province_info0={gold}--------------------------------------------------------- +province_info1={green} provincie: {white}{province.displayname} \\n +province_info2={province.prefixedlevel} \\n + +# actionbar +actionbar_row0={green}Kingdom: {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname|&c-} +actionbar_row1={green}Rank: {white}{kingdomplayer.rank.displayname|&c-} +actionbar_row2={green}Regio: {white}{kingdomplayer.region.displayname|&c-} diff --git a/i18n/nl/listeners.properties b/i18n/nl/listeners.properties new file mode 100644 index 0000000..8ba0645 --- /dev/null +++ b/i18n/nl/listeners.properties @@ -0,0 +1,71 @@ +# damage/death +death_fall={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is te pletter gevallen +death_poision={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is dood gegaan door een giftige stof +death_fire={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen tijdens het fikkie stoken, speel dus niet met vuur +death_lava={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat hij ging zwemmen in lava. +death_magic={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een heks dood getoverd +death_contact={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een aanraking dood gegaan. +death_thorns={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is geprikt door een doorn en slaapt nu voor eeuwig +death_melting={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gesmolten tot een hoopje prut. +death_suicide={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zichzelf wat aangedaan...dit is niet goed hoor, hij had hulp moeten zoeken +death_drowning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is verzopen omdat hij niet kan zwemmen +death_firetick={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zich verbrand en is daardoor overleden +death_lightning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door de bliksem geraakt. Dat is een prikkelende ervaring hoor. +death_starvation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door honger dood gegaan, Trouwens, wat eten wij vandaag? +death_suffocation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gestikt omdat hij vergat adem te halen. +death_fallingblock={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat een blok op zijn hoofd kreeg. Moet je ook maar een veiligheidshelm dragen bruh. +death_explosion={green}Boem, Knal, Kedeng ... en nu is die dood. {white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit weer met vuurwerk te spelen. +death_byplayer={white}{kingdomplayerkiller.displayname} {green}heeft met {white}[{weapon}{white}] {red}{kingdomplayervictim.displayname} {green}helemaal kapot gemaakt en ook nog vermoord. +death_byzombie={white}{kingdomplayer.displayname} {green}is helemaal kapot en doodgeslagen door een {white}{zombie} {green}en dat deed heel erg pijn bruh. + +# regions +region_entertitletext={green}------> {bold}in +region_entersubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname} + +region_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit +region_leavingsubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname} + +province_entertitletext={green}------> {bold}in +province_entersubtitletext={green}{province.displayname} - {region.displayname} + +province_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit +province_leavingsubtitletext=green}{province.displayname} - {region.displayname} + +regionlistener_enterPvpregion_title={green}------> {bold}in +regionlistener_enterPvpregion={red}Pvp {green}regio + +regionlistener_enterNonPvpregion_title={green}------> {bold}in +regionlistener_enterNonPvpregion={green}Non-Pvp regio + +regionlistener_leaveNonPvpregion_title={red}<------ {bold}Uit +regionlistener_leaveNonPvpregion={green}Non-PVP regio + +regionlistener_leavePvpregion_title={red}<------ {bold}uit +regionlistener_leavePvpregion={red}Pvp {green}regio + +regionlistener_enterFriendlyFireRegion_title={green}------> {bold}in +regionlistener_enterFriendlyFireRegion=regionlistener_enterFriendlyFireRegion + + +regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion_title={green}------> {bold}in +regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion={red}Non-Friendlyfire + +regionlistener_leaveFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit +regionlistener_leaveFriendlyFireRegion={green}FriendlyFire regio" + + +regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit +regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion={Red}Non-FriendlyFire + +# Pretty fly for a +flylistener_cannotFlyHere={white}oh..{red}Je mag hier niet vliegen, wist je dat niet? +flylistener_enterRegionTitle={green}------> {bold}in +flylistener_enterRegion={green}No-Fly-Zone" +flylistener_leaveRegionTitle={red}<------ {bold}out +flylistener_leftFlyRegon={green}No-Fly-Zone +flylistener_safeLanding={green}Je staat veilig op de grond. +flylistener_locationNotSave={red}Je mag hier niet landen. +flyListener_teleportNearestSaveLocation={green}Je bent naar de dichtstbijzijnde veilige locatie geteleporteerd. +fishlistener_cannotFish={white}oh....{red}Je mag hier niet vissen hoor, wist je dat niet?" + +