# div test_placeholder=[Text](color=rainbow), cmd_execute_only_ingame={red}Je kan dit commando alleen ingame uitvoeren. cmd_not_found={red}Opdracht niet gevonden. cmd_unknownUsage={red}Huh??, wat bedoel je met {white}{value}. wrong_world={red}Je zit niet in een koninkrijk wereld. no_permission={red}Je mag deze opdracht niet uitvoeren. your_not_ina_kingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een koninkrijk ! player_not_ina_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit niet in een koninkrijk! senderNoKingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een koninkrijk . playerNoKingdom={red}Speler zit niet in een koninkrijk . player_is_kingdommember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is lid van koninkrijk {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname|--}! player_is_ownmember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is al een lid van je koninkrijk . same_kingdom={red}Dat kan niet, koninkrijken zijn gelijk. command_send={green}Opdracht verstuurd. delete_query={green}Klik om te verwijderen. delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen. player_notFound={red}Speler niet gevonden. your_not_aPlayer={red}Je bent geen speler. only_positive_numbers={red}Alleen positieve getallen. none={white}geen. done={green}Klaar. not_your_kingdom={red}Je bent geen lid van {white}{kingdom.displayname}. not_member_of_your_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit niet in je koninkrijk. removed_player={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.displayname} {green}verwijderd dontplaywithownkingdom={red}Niet met je eigen koninkrijk klooien. dontplaywithyoursself={red}Niet met jezelf spelen. name_notfound={red}Helaas, {white}{name} {red}is niet gevonden. name_exists={red}De naam {white}{name} {red}is al in gebruik. name_not_valid={red}Naam {white}{name} {red}mag niet gebruikt worden. no_info={red}Geen informatie beschikbaar. give_number=#geef getal. give_name=#geef naam. world_notOnline={red}Sorry, server {white}{clustername} {red}is niet online. callback_timeout={red}Deze link is verlopen, voer commando opnieuw uit. invalid_arument={red}Ongeldige waarde. reload_description=Herladen van config bestanden. playerisafk={red}Speler {kingdomplayer.displayname} is {white}AFK. # plugin canceled={red}Afgebroken. exists={red}Naam is al in gebruik. locked={red}Koninkrijk is op slot. closed={red}Koninkrijk is gesloten. blocked={red}Koninkrijk is geblokkeerd. ok={green}Ok. not_connected={red}Geen verbinding met de exchange server. timed_out={red}Error: Geen reactie gekregen van de exchange server. server_offline={red}Sorry, de server is offline. server_not_found={red}Server is niet gevonden. kingdom_not_found={red}Koninkrijk niet gevonden. permission_error={red}Niet de juiste rechten aanwezig. exception_error={red}Error in plugin, neem contact op met de schrijver van de plugin. # teleport teleport_target{green}=Je bent geteleporteert naar {white}{location}! teleport_targettoserver={green}Je bent geteleporteert naar {white}{kingdomlocation.name}{green} op {white}{servername}{green}. teleport_sender={green}Speler {white}{kingdomplayer.name} {green}is geteleporteert naar {white}{location}! teleport_Starting={green}Teleporteren start in {white}{seconden} {green}seconden, Niet bewegen, hou je adem in en en stik niet! teleport_abort={red}Verzoek tot teleporteren is afgebroken. teleport_serveroffline={red}Server is niet gevonden of is offline. # version version_description=Plugin informatie. version_name={green}{name}. version_info=versie informatie. version_number={green}Versie:{white} {version}. version_activePlayers={green}Active spelers: {white}{active_players} . version_check={green}Je loopt op {red}{number} {green}versies achter. version_buildnumber={green}Bouw nummer: {white}{build}. version_new={green}Er is een nieuwe versie van {white}UltimateKingdom {green}uit. # updatelanguage updatelanguage_description=Update/herladen taalbestanden. updatelanguage_extdescription=Met deze opdracht kan je de taalbestanden updaten van git en/of de bestanden herladen. Pas je zelf deze bestanden aan, dan is het niet meer mogelijk om deze automatisch te updaten. Lees daarom eerst de informatie over taalbestanden op https://ultimatekingdom.nl. updatelanguage_update={green}Taalbestanden worden geupdate. updatelanguage_failed={red}Error, Kan nieuwe vertalingen niet ophalen. updatelanguage_reload={green}Taalbestanden worden opnieuw ingelezen. # memberlist memberlist_description=koninkrijk ledenlijst. memberlist_extdescription=Met deze opdracht krijg je een lijst van alle leden van een koninkrijk te zien. De lijst is gestorteerd op het gewicht van de rang. memberlist_header={gold}o-------{white}Ledenlijst gesorteerd op rang{gold}-------o memberlist_footer={white}Pagina {green}{current}. memberlist_footerPage={white}Pagina {green}{current} {white}volgende pagina {green}{nextpage}. memberlist_fullList={green}Speler: {white}{player} / {gold}Rang: {rank.name}. # debug debug_description=Test opdracht. debug_extdescription=Test opdrachten. # kingdom kingdom_description=Instellen koninkrijk , zie: /k help kingdom kingdom_extdescription=Met deze opdracht kan je een een koninkrijk aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een koninkrijk te kunnen verwijderen of aan te maken. kingdom_created={green}Je hebt koninkrijk {white}{kingdom.displayname} {green}aangemaakt. kingdom_exists={white}{kingom.name}{red} bestaat al. kingdom_deleted={green}koninkrijk {white}{kingdom.displayname} {green}is verwijderd. kingdom_delete_error={red}Error, kan koninkrijk niet verwijderen. kingdom_delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen. kingdom_delete_query={green}Verwijderen van koninkrijk. kingdom_rename_confirm={green}{bold}Klik hier om hernoemen te bevestigen. kingdom_renamed={green}koninkrijk {white}{oldname} {green}is hernoemd naar {white}{kingdom.name}. kingdom_rename_query=Hernoemen van koninkrijk. kingdom_status={green}koninkrijk heeft status: {white}{kingdom.status.toLowerCase()} kingdom_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green} placeholder {white}{kingdom.placeholder} ingesteld. kingdom_setdisplay={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green} displaynaam {white}{kingdom.displayname}{green} ingesteld. kingdom_setprefixed={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green}de prefix ingesteld als {white}{kingdom.prefixedname}. kingdom_setchatgroup={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green}de chat-groep {white}{kingdom.chatgroup} {green}ingesteld. kingdom_unsetchatgroup={green}Je hebt van {white}{kingdom.displayname} {green}de chat-groep {white}{kingdom.chatgroup} {green}verwijderd. kingdom_listprovinces={green}{kingdom.provinces}. kingdom_listprovinces_empty=--- kingdom_kickall={red}Je koninkrijk is gesloten. Je bent niet meer lid van {white}{kingdom.displayname}. kingdom_setfriendlyfireOn={green}Eigen vuur is voor {white}{kingdom.displayname} {green}aangezet. kingdom_setfriendlyfireOff={green}Eigen vuur is voor {white}{kingdom.displayname} {red}uitgezet. kingdom_setInviteOnlyOn={green}Op uitnodiging alleen is voor {white}{kingdom.displayname} {green}aangezet. kingdom_setInviteOnlyOff={green}Op uitnodiging alleen is voor {white}{kingdom.displayname} {red}uitgezet. kingdom_setmaxMembers={green}Maximum ledenaantal staat nu voor {white}{kingdom.displayname} {green}op {white}{kingdom.maxmembers}. kingdom_setRankGroup={green}koninkrijk {white}{kingdom.displayname} {green}gaat nu de rang-groep {white}{kingdom.rankgroup} {green}gebruiken. # setrank setrank_description=Stel rang in van speler. setrank_extdescription=Met deze opdracht kan je de rang van een speler instellen. setrank_setsender={green}Je hebt de rang van {white}{kingdomplayer.name} {green}aangepast van {white}{oldrank.displayname} {green}naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}. setrank_settarget={green}Je rang is aangepast naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}. setrank_disabled={red}Rang {white}{rank} {red}is voor deze koninkrijk uitgeschakeld. setrank_isMax={red}Maximum aantal van {white}{max} {red}is voor {white}{rank.displayname} {red}bereikt. setrank_PlayerRankToHigh={red}Een {white}{kingdomplayer.rank.displayname} {red}mag de rank van een {white}{rank.displayname} {red}niet aanpassen. setrank_PlayerRankToLow={red}Een {white}{kingdomplayer.rank.displayname} {red}mag niet de rank {white}{rank.displayname} {red}uitgeven. # set set_description=Maak speler lid van koninkrijk. set_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler lid maken van een koninkrijk. set_settarget={green}Je bent in koninkrijk{white}{kingdom.displayname} {green}gezet! set_setsender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}in kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gezet! # time time_description=Aanpassen server tijd. time_extdescription=Met deze opdracht pas je de tijd aan van de time master-server. De master-server verzorgt de tijd synchronisatie andere koninkrijk servers. time_set={green}Tijdinstelling {white}{time} {green}is doorgestuurd naar de master server. # join join_description=Word lid van een koninkrijk. join_extdescription=Met deze opdracht kan je lid worden van een koninkrijk. Als de kingdon de status op-uitnodiging-alleen heeft ,dan heb je een uitnodiging nodig om lid te kunnen worden. Deze uitnodiging kan je meestal krijgen van de koning. Ook kan een koninkrijk vol zitten of uitgeschakeld zijn door een beheerder.Dan is het niet mogelijk om lid te worden van het koninkrijk. join_cooldowntimer={red}Je mag pas over {white}{seconden} {red}seconden lid worden van een koninkrijk. join_full={red}koninkrijk{white}{kingdom.displayname} {red}is vol! join_inviteOnly={red}Je kan alleen met een uitnodiging lid worden van{white}{kingdom.displayname}. join_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {green}is lid geworden van je koninkrijk! join_success={green}Je bent lid geworden van {white}{kingdom.displayname}! join_iskingdommember={red}Je zit al in een koninkrijk! # setwarp setwarp_description=Warp aanmaken/verwijderen. setwarp_extdescription=Met deze opdracht kan je voor je koninkrijk een warp aanmaken of verwijderen. Een speler in mod-mode kan voor alle koninkrijk een warp aanmaken of verwijderen. setwarp_success={green}Je hebt warp {white}{warpname} {green}aangemaakt voor locatie {white}{location}. setwarp_exists={red}Warp {white}{warpname} {red}bestaat al. setwarp_NoMoreWarps={red}Je mag niet meer dan {white}{maxwarp} {red}warps aanmaken. setwarp_wrongRegion={red}Je mag geen warp in de regio van {white}{kingdom.displayname} {red}aanmaken. setwarp_noKingdomRegion={red}Je zit niet in een koninkrijk regio. setwarp_delete={green}Je hebt warp {white}{warpname} {green}verwijderd! # warp warp_description=Ga naar een warp. warp_extdescription=Met deze opdracht kan je naar een warp van je koninkrijk teleporten. Spelers in mod-mode kunnen van iedere koninkrijk naar een warp teleporteren. warp_list={green}Beschikbare warps: {white}{warplist}. warp_teleportStarting={green}Teleporteren start in {white}{seconds} {green}seconden, niet bewegen! warp_teleported={green}Je bent geteleporteert naar {white}{warpname} {green}op locatie {white}{location}! warp_notExists={red}Warp {white}{warpname} {red}bestaat niet. # settravel settravel_description=Instellen travel locatie. settravel_extdescription=Met deze opdracht kan je een locatie instellen waar een speler naar toe kan teleporteren. Deze locaties zijn door alle spelers te gebruiken. settravel_add={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}toegevoegd. settravel_remove={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}verwijderd. # travel travel_description=Ga naar een ingestelde locatie. travel_extdescription=Een travel locatie is een globale locatie die door een server-beheerder is ingesteld. Deze locaties kunnen zich op verschilllende servers bevinden. Je wordt automatisch naar de juiste server gezet. # settings setting_description=Server instellingen. setting_extdescription=Hier kan je diverse instellingen aanpassen. Deze veranderingen van de instellingen worden doorgestuurt naar alle servers. setting_set=We gaan de instelling doorsturen naar alle servers. setting_location={green}Je hebt de {white}{name} {green}ingesteld op {white}{location}! setting_unset={green}We gaan {white}{name} {green}verwijderen. # speak speak_description=Kies je taal. speak_extdescription=Met deze opdracht kan je een taal kiezen. Let op: Voor de meeste vertalingen is google translate gebruikt. Je kan meehelpen om de plugin te vertalen. zie https://translate.ultimatekingdom.nl. speak_isset={green}De taal is aangepast naar {white}Nederlands. # setslogan setslogan_description=Instellen slagzin setslogan_extdescription=Met deze opdracht kan je een slagzin voor een kingdom instellen.Je kan alleen de slagzin van je eigen koninkrijk instellen. Een speler in mod-mode kan van iedere koninkrijk de slagzin instellen. setslogan_isset={green}De slagzin voor {white}{kingdom.displayname} {green}is : {slogan}. # install install_description=setup rechten. install_done=Rechten zijn ingesteld. install_permsAddedToRanks=Rechten zijn aan de rangen toegevoegd. install_ranksRemovedfromLuckperms=Alle rangen zijn verwijderd. install_ranskAddedToLuckPerms=Rechten zijn aan de rangen toegevoegd. # help help_description=voorbeeld: /k help help. help_extdescription=Met /k help kan je meer informatie krijgen over een opdracht. help_header={gold}o--------- {white}UltimateKingdom{gold}----------o help_footer={white}Pagina {red}{page}. help_footerPage={white}Pagina {red}{current} {white}Volgende pagina {red}{next}. help_pageNotFound={red}Pagina niet gevonden. help_listing={green}/kingdom {white}{command} {green}{description}. help_fulllist={green}/kingdom {white}{command} {gold}({aliases}) {green}{description}. help_noHelp={red}Geen help beschikbaar voor {white}{command}. # list list_description=Geeft alle beschikbare koninkrijk weer. list_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle koninkrijk weer. Een koninkrijk met status verborgen is niet zichtbaar. list_fulllist={white}Beschikbare koninkrijk: {kingdomlist}. #setmod setmod_description=Activeer mod mode. setmod_extdescription=Met mod-mode on heeft een speler meer mogelijkheden met het uitvoeren van opdrachten. Met mod-mode uitgeschakeld werken de opdrachten hetzelfde als bij normale spelers. setmod_set={green}Mod mode is actief. setmod_unset={red}Mod mode is niet actief. setmod_cannotAttack=Om te vechten, graag mode mode uitzetten met /k setmod enable. #ranks ranks_description=Rang info/instellen/info, zie /k help ranks. ranks_extdescription=Hier kan je een rang voor een koninkrijk uit of aan zetten en een maximum aantal spelers op een rang zetten. ranks_disable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rang {white}{rank.displayname} {green}uitgezet. ranks_enable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rang {white}{rank.displayname} {green}aangezet. ranks_isenabledfor={green}Voor {white}{kingdom.displayname} {green} staat {white}{rank.displayname}{green}aan. ranks_isdisabledfor={green}Voor {white}{kingdom.displayname} {green} staat {white}{rank.displayname} {red}uit. ranks_notfound={green}Geen instelling voor deze rank gevonden. ranks_isdisabled={green}Rang {white}{rank.displayname} {green}is {red}uitgeschakeld. ranks_maxinfo={green}Rang {white}{rank.displayname} {green}aantal: {white}{number}. ranks_nomaxset={green}Er is geen maximumaantal ingesteld voor {white}{rank.displayname}. ranks_maxunset={green}Je hebt de maximumaantal voor rang {white}{rank.displayname} uitgeschakeld. ranks_maxset={green}Maximumaantal is ingesteld op {white}{number}. # kick kick_description=Kick een speler uit koninkrijk. kick_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler uit je koninkrijk zetten. Spelers in mod-mode of met extra permissies hebben de mogelijkheid om uit iedere koninkrijk een speler te kicken. Deze opdracht werkt met offline-spelers en spelers die op een andere server zitten. kick_target={green}Je bent uit {red}{kingdom.displayname} {green}gezet! kick_sender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}uit {white}{kingdom.displayname} {green}gezet! kick_weight={red}Je mag iemand met een hogere rang niet uit je koninkrijk zettten. # relationinfo relationinfo_description=Laat de relatie tussen twee koninkrijk zien. relationinfo_alliesrelation={green}Deze twee koninkrijken hebben een vriendschappelijke relatie. relationinfo_neutralRelation={white}Deze twee koninkrijk hebben een neutrale relatie. relationinfo_enemyRelation={red}Deze twee koninkrijk hebben een vijandige relatie. relationinfo_norelation={green}Deze twee koninkrijken hebben geen relatie. # isonline isonline_description=Kijk of een speler online is isonline_extdescription=Met deze opdracht kan je controleren of een speler online op de lokale server of een andere servers. Spelers die mod zijn of in vanish zitten zijn niet zichtbaar. isonline_playerFound={green}Speler {white}{kingdomplayer.name} {green}zit op {white}{kingdomplayer.server} {green}van {white}{kingdomplayer.cluster}. isonline_notFound={red}Speler {white}{name} {red}is niet gevonden. # setdynmap setdynmap_description=koninkrijk dynmap instellingen. setdynmap_extdescription=Met deze opdracht kan je per koninkrijk onder andere fill-color, stroke-color, fillopacity instellen. Deze zijn dan zichtbaar op de Dynmap map. # listinvites listinvites_description=Laat je uitnodigingen zien. listinvites_extdescription=Deze opdracht laat al je uitnodigingen zien die je hebt gekregen van de leiders van een koninkrijk . Met deze uitnodiging kan je lid worden van een koninkrijk die op uitnodiging alleen staat. listinvites_list={green}Uitnodigingen: {white}{list}. # spawn spawn_description=Ga naar de spawn. spawn_extdescription=Met deze opdracht ga je naar de spawn van je koninkrijk . Spelers in mod-mode kunnen van alle koninkrijks naar de spawn gaan. spawn_notExists={red}De spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}is niet ingesteld! # setspawn setspawn_description=Instellen koninkrijk spawn. setspawn_extdescription=Hier deze opdracht kan je de spawn van een koninkrijk instellen. Een speler in mod-mode kan van iedere koninkrijk de spawn instellen. setspawn_unset={red}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}verwijderd! setspawn_set={green}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {green}aangepast naar {white}{location}. # listservers listservers_description=Laat alle beschikbare kingdom servers zien. listservers_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle beschikbare servers en de aantal spelers die op een server zit. # spy spy_description=Spy op een chat. spy_extdescription=Met deze opdracht kan je meelezen met de chat van een koninkrijk. spy_set={green}Je leest nu mee met koninkrijk {white}{kingdom.displayname}. spy_unset={green}Je leest {white}{bold}niet{reset} meer mee met koninkrijk {white}{kingdom.displayname}. spy_enableAll={green}Spy staat {white}{bold}aan{reset} {green}voor alle koninkrijk. spy_disableAll={green}Spy staat {white}{bold}uit{reset} {green}voor alle koninkrijk. # leave leave_description=Verlaat een koninkrijk. leave_extdescription=Gebruik deze opdracht als je een koninkrijk wil verlaten. Let op:Na het verlaten van een koninkrijk kan er een cooldown actief zijn waardoor je niet gelijk lid kan worden van een andere koninkrijk. leave_success={green}Je hebt successvol {white}{kingdom.displayname} {green}verlaten! leave_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {red}heeft je koninkrijk verlaten! # inventory inventory_description=Open koninkrijek inventaris. inventory_extdescription=Met deze opdracht kan je de inventaris van je koninkrijk openen. Je kan deze inventaris op alle servers gebruiken, maar er mag maar 1 persoon tegelijk de inventaris open hebben. Spelers in mod-mode kunnen van iedere koninkrijk de inventaris inzien, f een inventaris -sluit forceren. In de config.yml kan je aangeven welke items niet in de inventaris geplaatst mogen worden. openinv_forceclose={green}We gaan de inventory sluiten. inv_cannotopen={red}De inventaris is al geopend door {white}{kingdomplayer.displayname} {red}op server {white}{server}. # invite invite_description=Speler uitnodigen voor je koninkrijk. invite_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler voor je eigen koninkrijk uitnodigen om lid te worden. De speler die je gaat uitnodigen mag niet in een andere koninkrijk zitten. Een speler in mod-mod kan voor iedere koninkrijk een uitnodiging naar een andere speler sturen. invite_hasinvite={red}Speler {white}{kingdomplayer.name} {red}is al uitgenodigd. invite_target={green}Je bent uitgenodigd voor koninkrijk {white}{kingdom.displayname}. invite_sender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}uitgenodigd voor {white}{kingdom.displayname}! # retract retract_description=Intrekken uitnodiging. retract_extdescription=Met deze opdracht kan je een uitnodiging van een speler intrekken. Je kan alleen de uitnodiging van je eigen koninkrijk intrekken. Spelers in mod-mode kunnen bij een speler een uitnodiging van iedere koninkrijk intrekken. retract_hasnone={red}Speler heeft geen uitnodiging. retract_removed={green}Uitnodiging is verwijderd. # serverspawn serverspawn_description=Ga naar de spawn van een server. serverspawn_extdescription=Iedere server heeft een eigen spawn. Met deze opdracht kan je naar een spawn gaan van een server. Deze spawn kan worden ingesteld door een mod of beheerder. serverspawn_notfound={red}Sorry ,{white}{name} {red}is niet gevonden. # setserverspawn setserverspawn_description=Instellen server spawn. setserverspawn_extdescription=Met deze opdracht kan je voor een server de spawn instellen zodat spelers makkelijk van server kunnnen verwisselen. setserverspawn_added={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is verwijderd. setserverspawn_deleted={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is aangemaakt. # info info_description=Informatie provincie/kingdom/speler. info_extdescription=Met deze opdracht kan je informatie opvragen over spelers, koninkrijken en provincies. info_notfound={red}Geen speler kingdom of provincie onder naam {white}{name} {red}gevonden. # msg msg_description=Stuur DM naar een speler. msg_extdescription=Met deze opdracht kan je een bericht sturen naar een andere speler. msg_noreply={red}je hebt nog geen berichten ontvangen. reply_description=Geef een reply op een DM. # broadcast broadcast_description=Verstuur een melding op alle servers. broadcast_extdescription=Met dit commando kan je een mededeling sturen die op alle servers wordt weergegeven. In het taalbestand kan je eventueel de formaat aanpassen. broadcast_format={red}{bold}[Mededeling] ->>> {white}{message} # setchannel setchannel_description=Channel beheer (Mod) setchannel_extdescription=Met deze opdracht kan je een chat kanaal voor alle servers uitzetten of voor een speler een kanaal (tijdelijk) blokkkeren. Ook kan je een speler vast zetten op een kanaal. setchannel_enable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu aan. setchannel_disable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu uit. setchannel_channelnotexist=Met deze opdracht kan een beheerder en/of mod een chat-kanaal uit en aan zetten. Deze instelling is geldig voor alle spelers op alle servers. setchannel_sendlockedonChannel={red}Je mag alleen nog maar chatten op {channel.name}. setchannel_sendunlockedonChannel={green}Je mag weer gebruik maken van alle chat kanalen. setchannel_lockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}is vastgezet op chat kanaal {white}{channel.name}. setchannel_unlockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}kan weer op alle kanalen chatten. setchannel_lockedonchannelstatus={white}{kingdomplayer.name} {green}heeft als locked channel: {white}{kingdomplayer.lockedchannel|geen}. setchannel_sendsetblockedchannel={red}Helaas, Kanaal {white}{channel.name}{red} is geblokkeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}. setchannel_setblockedchannel={green}Je hebt voor{white}{kingdomplayer.name} {green}Kanaal {white}{channel.name} {green} geblokkeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}. setchannel_blockedchannelstatus={green}{channel.name} {gold}-> {white}{white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time}. setchannel_unblockedchannel={green}Je hebt voor {white}{kingdomplayer.name}{green} kanaal {white}{channel.name}{green} ge-deblokeerd. setchannel_sendunblockedchannel={green}Chatkanaal {white}{channel.name}{green} is ge-deblokkeert. setchannel_channelisblocked={red}Kanaal {white}{channel.name} {red}is {bold}geblokkeerd {reset}{red} tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time} # visitspawn visitspawn_description=Ga naar de spawn van een andere koninkrijk. visitspawn_extdescription=Met deze opdracht kan je naar de spawn van een andere koninkrijk gaan. Je eigen koninkrijk moet wel toestemming krijgen van de andere koninkrijk . visitspawn_noaccess={red}Je koninkrijk heeft geen toestemming om naar deze spawn te gaan. # setvisitor setvisitor_description=Geef een koninkrijk toegang tot je spawn. setvisitor_extdescription=Met deze opdracht kan je de leden van een andere koninkrijk toegang geven/intrekken met de opdracht visitspawn naar je spawn te gaan. setvisitor_isdenied={green}Koninkrijk {red}{kingdom.displayname} {green}heeft {red}geen {green}toegang tot je spawn. setvisitor_isallowed={green}Koninkrijk {white}{kingdom.displayname} {green}heeft toegang tot je spawn. setvisitor_visitorslist={green}Toegang verleend aan :{white}{list} . setvisitor_query={green}Verwijderen van bezoeker. # tp tp_description=Teleporteer speler naar een locatie. tp_extdescription=Teleporteer een speler naar spawn ,warp, travel, of server. tphere_description=Teleporteer eigen leden naar je locatie tphere_extdescription=Met deze opdracht kan je alle leden van een koninkrijk naar je huidige locatie teleporteren, Spelers in mod-mode kunnen een koninkrijk kiezen om de leden te teleporteren. tphere_telepoted={gold}Oh yeahh.. {green}Alle online leden komen om je heen te staan. Wat gezellig. # channel channel_description=Kanaal instellingen. channel_extdescription=Met deze opdracht kan je eigen kanaal instellingen beheren zoals een kanaal als standaard kanaal instellen of een kanaal uitschakelen. channel_reset={green}Je kanaal instellingen zijn gereset. channel_list={green}Beschikbare kanalen: {white}{listing}. channel_channelNotExist={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}bestaat niet! channel_isDisabled={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}is door een beheerder uit gezet! channel_set={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}is aangezet! channel_unSet={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}is uitgezet! channel_setDefault={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}is als standaard ingesteld. channel_alwaysEnabled={red}Je kan kanaal {white}{channel.displayname} {red}niet uitzetten. channel_notactive={red}Chat kanaal {white}{channel.displayname} {red}is door een admin uitgezet channel_nokingdom={red}Voor kanaal {white}{channel.displayname} {red}moet je in een koninkrijk zitten. channel_nogroupset={red}Je koninkrijk heeft geen chat-groep ingesteld. channel_wwronggroepchatlocation={red}Je koninkrijk mag op deze locatie de chat niet gebruiken. channel_nopermission={red}Je hebt niet de juiste rechten voor kanaal {white}{channel.displayname}. channel_activechannel={red}Je hebt kanaal {white}{channel.displayname} {red}uit staan. channel_cooldowntimer={red}Je mag pas over {white}{timer} {red}seconden weer chatten. channel_statusOn={white}kanaal staat: {green}aan. channel_statusOff={white}kanaal staat: {red}uit. # gui open_description=Kies je koninkrijk via een gui en wordt lid open_extdescription=Met deze opdracht kan je een gui openen waar je op een makkelijke manier informatie van koninkrijk kan bekijken . Als je op een koninkrijk klikt dan wordt je er lid van. Spelers die in een koninkrijk zitten kunnen deze gui niet openen. Een speler in mod-mode kan dat wel. # region region_description=Region instellingen. region_extdescription=Met deze opdracht kan je worldguard regions instellen/koppelen/verwijderen. region_notEnabled={red}Gebruik van regions staat in de config uit. region_notFound={red}Regio {white}{name} {red}is niet gevonden. region_exists={red}Regio {white}{regio} {red}is al in gebruik. region_added={green}Regio {white}{region.name} {green}van koninkrijk {white}{kingdom.displayname} {green}is aangemaakt. region_removed={green}Regio {white}{region.name} {green}is verwijderd. region_list={green}Regio's: {white}{regionlist}. region_listallformat={gold}{region.kingdom.name} -> {green}{region.name}({white}{region.displayname}{green}. region_listformat={green}{region.name}{white}({region.displayname}){green}. region_setdisplayname={green}Je hebt {white}{region.displayname} {green} als displaynaam ingesteld voor {white}{region.name}. region_notyourkingdomregion={red}Dat is niet een regio van je koninkrijk. # region sync_description=Synchroniseer data met exchange server. sync_extdescription=Met deze opdracht kan je data synchroniseren exchange server. Deze syncronisatie gaat ook automatisch. De looptijd is instelbaar in de config. # enemy enemy_description=Vijandige relaties. enemy_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere koninkrijk instellen als vijandig. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet. enemy_isEnemy={green}Je koninkrijk is al een vijand van {white}{kingdom.displayname}. enemy_success={red}{bold}let op, {reset}{green}koninkrijk {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {red}{underline}vijanden. enemy_senderMaxMember={red}Koninkrijk {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}vijandelijke relaties. # allies allies_description=Vriendschappelijke relaties. allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere koninkrijk instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet. allies_isFriendly={green}Je koninkrijk is al een vriend van {white}{kingdom.displayname}. allies_success={green}Koninkrijk {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden. allies_senderMaxMember={green}Koninkrijk {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden. # neutral neutral_description=Neutrale relaties. neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere koninkrijk instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet. neutral_isNeutral={green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname}. neutral_success={green}Koninkrijk {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie. neutral_senderMaxMember={red}Koninkrijk {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}neutrale relaties. # accept accept_description=Accepteren van een relatie. accept_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere koninkrijk accepteren. # deny deny_description=Afwijzen van een relatie. deny_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere koninkrijk afwijzen. deny_enemySender={green}Koninkrijk {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een vijanden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen. deny_neutralSender={green}Koninkrijk {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een neutrale relatie met{white}{target.displayname} {red}afgewezen. deny_friendlySender={green}Koninkrijk {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek om vrienden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen. # setlevel setlevel_description=stel de level van een koninkrijk of speler in. setkingdomlevel_isnow={green}Je koninkrijk is gepromoveerd tot {white}{kingdom.level.displayname}. setplayerLevel_isnow={green}Je bent gepromoveerd tot {white}{kingdomplayer.level.displayname}. # request request_exists={red}Er loopt al een verzoek naar {white}{kingdom.displayname}. request_send={green}Je relatieverzoek is verstuurd naar alle leden van koninkrijk {white}{target.displayname}. request_senddenied={green}Afwijzing wordt doorgegeven. request_denied={red}Relatieverzoek van {white}{sender.displayname} {red}is afgewezen. request_accepted={green}Koninkrijk {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden van je koninkrijk worden. Vind je dat goed? request_expired=Relatieverzoek naar {white}{kingdom.displayname} {red}is verlopen. request_sendNeutralTarget={green}Koninkrijk {white}{sender.displayname} {green}wil een koele relatie met je koninkrijk hebben.Vind je dat ok? request_sendEnemyTarget={green}Koninkrijk {white}{sender.displayname} {green} wil een vijand zijn je koninkrijk , en wil ook nog met je vechten. Vind je dat goed? request_sendalliesTarget={green}Koninkrijk {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden worden met je koninkrijk. Vind je dat goed? request_accept={green}Tik {white}/k accept {sender.displayname} {green}of klik om te accepteren. request_notFound={red}Geen verzoek voor {white}{kingdom.displayname} {red}gevonden. request_modnotFound={red}Geen verzoek voor {white}{target.displayname} en {sender.displayname} {red}gevonden. # province province_description=Provincie instellingen. province_extdescription=Een provincie is een gebied die beheerd wordt door een afgezant van de Koning. Dit kan bijv een hertog of graaf zijn. Ook kan het een kleine stad zijn. Je kan levels koppelen met bijv graafschap->dorp->stad. province_created={green}Je hebt provincie {white}{province.displayname} {green}aangemaakt. province_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de placeholder ingesteld op {white}{province.placeholder}. province_setdisplayname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de display naam ingesteld op {white}{province.displayname}. province_setprefixedname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de prefixed naam ingesteld op {white}{province.prefixedname}. province_setmaxmembers={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de maximum aantal leden ingesteld op {white}{province.maxmembers}. province_deleted={green}Je hebt provincie {white}{province.displayName} {green}verwijderd. province_create_confirm={green}{bold}Klik hier om aanmaken te bevestigen. province_create_query={green}Aanmaken provincie. province_kickweight={red}Je mag iemand met een hogere rang niet uit je provincie zetten. province_levelISnow={green}Je provincie is gepromoveerd tot {white}{province.level.name}. province_isfull={white}Provincie {province.displayname} {red}is vol. province_isnowmember={green}Je bent lid geworden van {province.displayname}. province_setmember={green}Je bent lid gemaakt van {white}{province.displayname}. province_set={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.displayname} {green}in {white}{province.displayname} {green}gezet. province_isamember={red}Dat kan niet, je bent al lid van provincie {white}{kingdomplayer.province.displayname}. province_isnotmember={red}Je bent niet lid van een provincie. province_notAmember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is niet lid van een provincie. province_removedasmember={red}Je bent verwijderd uit {white}{province.displayname}. province_removedmember={red}{kingdomplayer.displayname} is verwijderd uit {white}{province.displayname}. province_notyourkingdom={white}{province.displayname} {red}hoort bij koninkrijk {white}{kingdom.displayname} {red}en jij zit in koninkrijk {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname}.