regionlistener_enterFriendlyFireRegion_title={green}------> {bold}in region_entersubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname} death_fallingblock={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat een blok op zijn hoofd kreeg. Moet je ook maar een veiligheidshelm dragen bruh. death_magic={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een heks dood getoverd # damage/death death_fall={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is te pletter gevallen regionlistener_leaveNonPvpregion_title={red}<------ {bold}Uit regionlistener_leavePvpregion={red}Pvp {green}regio province_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit flylistener_safeLanding={green}Je staat veilig op de grond. regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit regionlistener_enterPvpregion_title={green}------> {bold}in flylistener_leftFlyRegon={green}No-Fly-Zone regionlistener_leaveFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit death_melting={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gesmolten tot een hoopje prut. regionlistener_enterPvpregion={red}Pvp {green}regio flylistener_enterRegion={green}No-Fly-Zone" # Pretty fly for a flylistener_cannotFlyHere={white}oh..{red}Je mag hier niet vliegen, wist je dat niet? # regions region_entertitletext={green}------> {bold}in death_firetick={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zich verbrand en is daardoor overleden death_byplayer={white}{kingdomplayerkiller.displayname} {green}heeft met {white}[{weapon}{white}] {red}{kingdomplayervictim.displayname} {green}helemaal kapot gemaakt en ook nog vermoord. regionlistener_leaveFriendlyFireRegion={green}FriendlyFire regio" regionlistener_leavePvpregion_title={red}<------ {bold}uit regionlistener_enterFriendlyFireRegion={green}FriendlyFire regio death_thorns={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is geprikt door een doorn en slaapt nu voor eeuwig region_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit regionlistener_enterNonPvpregion={green}Non-Pvp regio death_lava={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat hij ging zwemmen in lava. flylistener_enterRegionTitle={green}------> {bold}in death_fire={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen tijdens het fikkie stoken, speel dus niet met vuur regionlistener_enterNonPvpregion_title={green}------> {bold}in regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion={red}Non-Friendlyfire fishlistener_cannotFish={white}oh. {red}Je mag hier niet vissen hoor, wist je dat niet?" death_poision={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is dood gegaan door een giftige stof death_suffocation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gestikt omdat hij vergat adem te halen. flylistener_leaveRegionTitle={red}<------ {bold}out flylistener_locationNotSave={red}Je mag hier niet landen. province_entersubtitletext={green}{province.displayname} - {region.displayname} regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion={Red}Non-FriendlyFire death_suicide={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zichzelf wat aangedaan...dit is niet goed hoor, hij had echt hulp moeten zoeken flyListener_teleportNearestSaveLocation={green}Je bent naar de dichtstbijzijnde veilige locatie geteleporteerd. death_lightning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door de bliksem geraakt. Dat is een prikkelende ervaring hoor. death_contact={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een aanraking dood gegaan. death_starvation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door honger dood gegaan, Trouwens, wat eten wij vandaag? regionlistener_leaveNonPvpregion={green}Non-PVP regio death_byzombie={white}{kingdomplayer.displayname} {green}is helemaal kapot en doodgeslagen door een {white}{zombie} {green}en dat deed heel erg pijn bruh. province_leavingsubtitletext=green}{province.displayname} - {region.displayname} death_explosion={green}Boem, Knal, Kedeng, en nu is die dood. {white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit weer met vuurwerk te spelen. province_entertitletext={green}------> {bold}in region_leavingsubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname} death_drowning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is verzopen omdat hij niet kan zwemmen regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion_title={green}------> {bold}in