languages/nl/listeners.properties
Weblate Admin c5c3cf4f10
Translated using Weblate (Dutch)
Currently translated at 100.0% (51 of 51 strings)

Translation: ultimatekingdom/listeners
Translate-URL: https://weblate.ultimatekingdom.nl/projects/ultimatekingdom/listeners/nl/
2024-07-04 22:19:10 +02:00

69 lines
4.2 KiB
Properties

# damage/death
death_fall={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is te pletter gevallen.
death_poision={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is dood gegaan door een giftige stof.
death_fire={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen tijdens het fikkie stoken, speel dus niet met vuur.
death_lava={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat hij ging zwemmen in lava.
death_magic={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een heks dood getoverd.
death_contact={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een aanraking dood gegaan.
death_thorns={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is geprikt door een doorn en slaapt nu voor eeuwig.
death_melting={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gesmolten tot een hoopje prut.
death_suicide={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zichzelf wat aangedaan.Dat is niet goed hoor, hij had echt hulp moeten zoeken.
death_drowning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is verzopen omdat hij niet kan zwemmen.
death_firetick={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zich verbrand en is daardoor overleden.
death_lightning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door de bliksem geraakt. Dat is een prikkelende ervaring hoor.
death_starvation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door honger dood gegaan, Trouwens, wat eten wij vandaag?
death_suffocation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gestikt omdat hij vergat adem te halen.
death_fallingblock={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat een blok op zijn hoofd kreeg. Moet je ook maar een veiligheidshelm dragen bruh.
death_explosion={green}Boem, Knal, Kedeng, en nu is die dood. {white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit weer met vuurwerk te spelen.
death_byplayer={white}{kingdomplayerkiller.displayname} {green}heeft met een {white}[{weapon}{white}] {green} zijn tegenstander {red}{kingdomplayervictim.displayname} {green}helemaal kapot gemaakt en ook nog vermoord.
death_byzombie={white}{kingdomplayer.displayname} {green}is helemaal kapot en doodgeslagen door een {white}{zombie} {green}en dat deed heel erg pijn bruh.
# regions
region_entertitletext={green}------> {bold}in
region_entersubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname}
region_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit
region_leavingsubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname}
province_entertitletext={green}------> {bold}in
province_entersubtitletext={green}{province.displayname} - {region.displayname}
province_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit
province_leavingsubtitletext={green}{province.displayname} - {region.displayname}
regionlistener_enterPvpregion_title={green}------> {bold}in
regionlistener_enterPvpregion={red}Pvp {green}regio
regionlistener_enterNonPvpregion_title={green}------> {bold}in
regionlistener_enterNonPvpregion={green}Non-Pvp regio
regionlistener_leaveNonPvpregion_title={red}<------ {bold}Uit
regionlistener_leaveNonPvpregion={green}Non-PVP regio
regionlistener_leavePvpregion_title={red}<------ {bold}uit
regionlistener_leavePvpregion={red}Pvp {green}regio
regionlistener_enterFriendlyFireRegion_title={green}------> {bold}in
regionlistener_enterFriendlyFireRegion={green}Eigen vuur regio.
regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion_title={green}------> {bold}in
regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion={red}Geen eigen vuur regio
regionlistener_leaveFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit
regionlistener_leaveFriendlyFireRegion={green}Eigen vuur regio.
regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit
regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion={Red}Geen eigen vuur regio
# Pretty fly for a
flylistener_cannotFlyHere={white}oh..{red}Je mag hier niet vliegen, wist je dat niet?
flylistener_enterRegionTitle={green}------> {bold}in
flylistener_enterRegion={green}Niet vliegen zone.
flylistener_leaveRegionTitle={red}<------ {bold}uit
flylistener_leftFlyRegon={green}Niet vliegen zone.
flylistener_safeLanding={green}Je staat veilig op de grond.
flylistener_locationNotSave={red}Je mag hier niet landen.
flyListener_teleportNearestSaveLocation={green}Je bent naar de dichtstbijzijnde veilige locatie geteleporteerd.
fishlistener_cannotFish={white}oh. {red}Je mag hier niet vissen hoor, wist je dat niet?