# div test_placeholder=[Text](color=rainbow) cmd_execute_only_ingame={red}Je kan dit commando alleen ingame uitvoeren. cmd_not_found={red}Opdracht niet gevonden. cmd_unknownUsage={red}Huh??, Wat bedoel je met {white}{value}. wrong_world={red}Je zit niet in een kingdom wereld. no_permission={red}Je mag deze opdracht niet uitvoeren. your_not_ina_kingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een kingdom! player_not_ina_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit niet in een kingdom! senderNoKingdom={red}Je zit {white}niet {red}in een kingdom playerNoKingdom={red}Speler zit niet in een kingdom. player_is_kingdommember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is lid van kingdom {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname|--}! player_is_ownmember={white}{kingdomplayer.displayname} {red} is al een lid van je kingdom. same_kingdom={red}Dat kan niet, kingdoms zijn gelijk command_send={green}Opdracht verstuurd, delete_query={green}Klik om te verwijderen. delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen. player_notFound={red}Speler niet gevonden. your_not_aPlayer={red}Je bent geen speler. only_positive_numbers={red}Alleen positieve getallen. none={white}geen. done={green}klaar. not_your_kingdom={red}Je bent geen lid van {white}{kingdom.displayname}. not_member_of_your_kingdom={white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit niet in je kingdom. removed_player={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.displayname} {green}verwijderd dontplaywithownkingdom={red}Niet met je eigen kingdom klooien. dontplaywithyoursself={red}Niet met jezelf spelen. name_notfound={red}Helaas, {white}{name} {red}is niet gevonden. name_exists={red}De naam {white}{name} {red}is al in gebruik name_not_valid={red}Naam {white}{name} {red}mag niet gebruikt worden. no_info={red}Geen informatie beschikbaar. give_number=#geef getal give_name=#geef naam world_notOnline={red}Sorry, server {white}{clustername} {red}is niet online callback_timeout={red}Deze link is verlopen, voer commando opnieuw uit. invalid_arument={red}Ongeldige waarde. reload_description=Herladen van config bestanden playerisafk={red}Speler {kingdomplayer.displayname} is {white}AFK # plugin canceled={red}Afgebroken exists={red}Naam is al in gebruik locked={red}Kingdom is op slot closed={red}Kingdom is gesloten blocked={red}Kingdom is geblokkeerd ok={green}Yup, ok dan. not_connected={red}Geen verbinding met de exchange server timed_out={red}Error...geen reactie gekregen van de exchange server server_offline={red}Sorry, de server is offline server_not_found={red}Server is niet gevonden kingdom_not_found={red}Kingdom niet gevonden permission_error={red}Niet de juiste rechten aanwezig exception_error={red}Aaaggggg.. Error in plugin, neem contact op met de schrijver van de plugin... # teleport teleport_target{green}=Je bent geteleporteert naar {white}{location}! teleport_targettoserver={green}Je bent geteleporteert naar {white}{kingdomlocation.name}{green} op {white}{servername}{green} teleport_sender={green}Speler {white}{kingdomplayer.name} {green}is geteleporteert naar {white}{location}! teleport_Starting={green}Teleporteren start in {white}{seconden} {green}seconden, Niet bewegen, hou je adem in en en stik niet! teleport_abort={red}Verzoek tot teleporteren is afgebroken. teleport_serveroffline={red}Server is niet gevonden of is offline # version version_description=Plugin informatie version_name={green}{name} version_info=versie informatie version_number={green}Versie:{white} {version} version_activePlayers={green}Active spelers: {white}{active_players} version_check={green}Je loopt op {red}{number} {green}versies achter version_buildnumber={green}Build-number: {white}{build} version_new={green}Er is een nieuwe versie van {white}UltimateKingdom {green}uit # updatelanguage updatelanguage_description=Update/herladen taalbestanden updatelanguage_extdescription=Met deze opdracht kan je de taalbestanden updaten van git en/of de bestanden herladen. updatelanguage_update={green}Taalbestanden worden geupdate. updatelanguage_failed={red}Error, Kan nieuwe vertalingen niet ophalen updatelanguage_reload={green}Taalbestanden worden opnieuw ingelezen # memberlist memberlist_description=kingdom ledenlijst memberlist_extdescription=Met deze opdracht krijg je een lijst van alle leden van een kingdom. De lijst is gestorteerd op het gewicht van de rank. memberlist_header={gold}o-------{white}Ledenlijst gesorteerd op rank{gold}-------o memberlist_footer={white}Pagina {green}{current} memberlist_footerPage={white}Pagina {green}{current} {white}volgende pagina {green}{nextpage} memberlist_fullList={green}Speler: {white}{player} / {gold}Rank: {rank.name} # debug debug_description=Test opdracht debug_extdescription=Test opdrachten # kingdom kingdom_description=Instellen kingdom, zie: /k help kingdom kingdom_extdescription=Met deze opdracht kan je een een kingdom aanmaken/verwijderen en/of instellen. Je moet in mod-mode zitten om een kingdom te kunnen verwijderen of aan te maken kingdom_created= {green}Je hebt kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}aangemaakt. kingdom_exists={white}{kingom.name}{red} bestaat al. kingdom_deleted={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}is verwijderd. kingdom_delete_error={red}Error, kan kingdom niet verwijderen. kingdom_delete_confirm={green}{bold}Klik hier om verwijderen te bevestigen. kingdom_delete_query={green}Verwijderen van kingdom. kingdom_rename_confirm={green}{bold}Klik hier om hernoemen te bevestigen kingdom_renamed={green}Kingdom {white}{oldname} {green}is hernoemd naar {white}{kingdom.name}. kingdom_rename_query=Hernoemen van kingdom. kingdom_status={green}Kingdom heeft status: {white}{kingdom.status.toLowerCase()} kingdom_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green} placeholder {white}{kingdom.placeholder} ingesteld. kingdom_setdisplay={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green} displaynaam {white}{kingdom.displayname}{green} ingesteld. kingdom_setprefixed={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green}de prefix ingesteld als {white}{kingdom.prefixedname}. kingdom_setchatgroup={green}Je hebt voor {white}{kingdom.name} {green}de chat-groep {white}{kingdom.chatgroup} {green}ingesteld. kingdom_unsetchatgroup={green}Je hebt van {white}{kingdom.displayname} {green}de chat-groep {white}{kingdom.chatgroup} {green}verwijderd. kingdom_listprovinces={green}{kingdom.provinces} kingdom_listprovinces_empty=--- kingdom_kickall={red}Je kingdom is gesloten. Je bent niet meer lid van {white}{kingdom.displayname} kingdom_setfriendlyfireOn={green}Friendly-fire is voor {white}{kingdom.displayname} {green}aangezet. kingdom_setfriendlyfireOff={green}Friendly-fire is voor {white}{kingdom.displayname} {red}uitgezet. kingdom_setInviteOnlyOn={green}InviteOnly is voor {white}{kingdom.displayname} {green}aangezet. kingdom_setInviteOnlyOff={green}InviteOnly is voor {white}{kingdom.displayname} {red}uitgezet. kingdom_setmaxMembers={green}Maximum ledenaantal staat nu voor {white}{kingdom.displayname} {green}op {white}{kingdom.maxmembers} kingdom_setRankGroup={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gaat nu de rank-groep {white}{kingdom.rankgroup} {green}gebruiken. # setrank setrank_description=Stel rank in van speler setrank_extdescription=Met deze opdracht kan je de rank van een speler instellen setrank_setsender={green}Je hebt de rank van {white}{kingdomplayer.name} {green}aangepast van {white}{oldrank.displayname} {green}naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}. setrank_settarget={green}Je rank is aangepast naar {white}{kingdomplayer.rank.displayname}. setrank_disabled={red}Rank {white}{rank} {red}is voor deze kingdom uitgeschakeld. setrank_isMax={red}Maximum aantal van {white}{max} {red}is voor {white}{rank.displayname} {red}bereikt. setrank_PlayerRankToHigh={red}Een {white}{kingdomplayer.rank.displayname} {red}mag de rank van een {white}{rank.displayname} {red}niet aanpassen. setrank_PlayerRankToLow={red}Een {white}{kingdomplayer.rank.displayname} {red}mag niet de rank {white}{rank.displayname} {red}uitgeven. # set set_description=Maak speler lid van kingdom set_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler lid maken van een kingdom. set_settarget={green}Je bent in kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gezet! set_setsender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}in kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}gezet! # time time_description=Aanpassen servertijd time_extdescription=Met deze opdracht pas je de tijd aan van de time master-server. De master-server verzorgt de tijd synchronisatie andere kingdom servers time_set={green}Tijdinstelling {white}{time} {green}is doorgestuurd naar de master server. # join join_description=Word lid van een kingdom. join_extdescription=Met deze opdracht kan je lid worden van een kingdom. Als een de status uitnodiging-alleen heeft heb je een uitnodiging nodig om lid te kunnen worden. Ook kan een kingdom vol zitten of uitgeschakeld zijn door een beheerder, dan kan je geen lid worden van de betreffende kingdom. join_cooldowntimer={red}Je mag pas over {white}{seconden} {red}seconden lid worden van een kingdom. join_full=red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}is vol! join_inviteOnly={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}is {white}invite-only! join_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {green}is lid geworden van je kingdom! join_success={green}Je bent lid geworden van {white}{kingdom.displayname}! join_iskingdommember={red}Je zit al in een kingdom! # setwarp setwarp_description=Ga naar een warp setwarp_extdescription=Met deze opdracht kan je naar een warp van je kingdom teleporteren. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom naar een warp teleporteren. setwarp_success={green}Je hebt warp {white}{warpname} {green}aangemaakt voor locatie {white}{location}. setwarp_exists={red}Warp {white}{warpname} {red}bestaat al. setwarp_NoMoreWarps={red}Je mag niet meer dan {white}{maxwarp} {red}warps aanmaken. setwarp_wrongRegion={red}Je mag geen warp in de regio van {white}{kingdom.displayname} {red}aanmaken. setwarp_noKingdomRegion={red}Je zit niet in een kingdom regio. setwarp_delete={green}Je hebt warp {white}{warpname} {green}verwijderd! # warp warp_description=Ga naar een warp warp_extdescription=Met deze opdracht kan je naar een warp van je kingdom teleporten. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom naar een warp teleporteren. warp_list={green}Beschikbare warps: {white}{warplist}. warp_teleportStarting={green}Teleporteren start in {white}{seconds} {green}seconden, niet bewegen! warp_teleported={green}Je bent geteleporteert naar {white}{warpname} {green}op locatie {white}{location}! warp_notExists={red}Warp {white}{warpname} {red}bestaat niet. # settravel settravel_description=Instellen travel locatie settravel_extdescription=Met deze opdracht kan je een locatie instellen waar een speler naar toe kan teleporteren. Deze locaties zijn door alle spelers te gebruiken. settravel_add={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}toegevoegd. settravel_remove={green}Je hebt de travel locatie {white}{kingdomlocation.name} {green}verwijderd. # travel travel_description=Ga naar een ingestelde locatie travel_extdescription=Een travel locatie is een globale locatie die door een server-beheerder is ingesteld. Deze locaties kunnen zich op verschilllende servers bevinden. Je wordt automatisch naar de juiste server gezet. # settings setting_description=Server instellingen setting_extdescription=Hier kan je diverse instellingen aanpassen. Deze veranderingen van de instellingen worden doorgestuurt naar alle servers setting_set=We gaan de instelling doorsturen naar alle servers. setting_location={green}Je hebt de {white}{name} {green}ingesteld op {white}{location}! setting_unset={green}We gaan {white}{name} {green}verwijderen. # speak speak_description=Kies je taal speak_extdescription=Met deze opdracht kan je een taal kiezen. Let op: Voor de meeste vertalingen is google translate gebruikt. Je kan meehelpen om de plugin te vertalen. zie https://translate.ultimatekingdom.nl speak_isset={green}De taal is aangepast naar {white}Nederlands # setslogan setslogan_description=Instellen slagzin setslogan_extdescription=Met deze opdracht kan je een slagzin voor een kingdom instellen.Je kan alleen de slagzin van je eigen kingdom instellen. Een speler in mod-mode kan van iedere kingdom de slagzin instellen. setslogan_isset={green}De slagzin voor {white}{kingdom.displayname} {green}is : {slogan} # install install_description=setup rechten install_done=Rechten zijn ingesteld install_permsAddedToRanks=Rechten zijn aan de ranken toegevoegd install_ranksRemovedfromLuckperms=Alle ranken zijn verwijderd install_ranskAddedToLuckPerms=Rechten zijn aan de ranken toegevoegd # help help_description=voorbeeld: /k help help help_extdescription=Met /k help kan je meer informatie krijgen over een opdracht. help_header={gold}o--------- {white}UltimateKingdom{gold}----------o help_footer={white}Pagina {red}{page} help_footerPage={white}Pagina {red}{current} {white}Volgende pagina {red}{next} help_pageNotFound={red}Pagina niet gevonden help_listing={green}/kingdom {white}{command} {green}{description}. help_fulllist={green}/kingdom {white}{command} {gold}({aliases}) {green}{description} help_noHelp={red}Geen help beschikbaar voor {white}{command} # list list_description=Geeft alle beschikbare kingdoms weer list_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle kingdoms weer. Een kingdom met status verborgen is niet zichtbaar list_fulllist={white}Beschikbare kingdoms: {kingdomlist}. #setmod setmod_description=Activeer mod mode setmod_extdescription=Met mod-mode on heeft een speler meer mogelijkheden met het uitvoeren van opdrachten. Met mod-mode uitgeschakeld werken de opdrachten hetzelfde als bij normale spelers setmod_set={red}mod mode is niet actief setmod_unset={green}Mod mode is actief setmod_cannotAttack=Om te vechten, graag mode mode uitzetten met /k setmod enable #ranks ranks_description=Rank info/instellen/info, zie /k help ranks ranks_extdescription=Hier kan je een rank voor een kingdom uit of aan zetten en een maximum aantal spelers op een rank zetten ranks_disable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rank {white}{rank.displayname} {green}uitgezet. ranks_enable={green}Je hebt voor {white}{kingdom.displayname} {green}de rank {white}{rank.displayname} {green}aangezet. ranks_isenabledfor={green}Voor {white}{kingdom.displayname} {green} staat {white}{rank.displayname}{green}aan. ranks_isdisabledfor={green}Voor {white}{kingdom.displayname} {green} staat {white}{rank.displayname} {red}uit. ranks_notfound={green}Geen instelling voor deze rank gevonden. ranks_isdisabled={green}Rank {white}{rank.displayname} {green}is {red}uitgeschakeld. ranks_maxinfo={green}Rank {white}{rank.displayname} {green}aantal: {white}{number}. ranks_nomaxset={green}Er is geen maximumaantal ingesteld voor {white}{rank.displayname}. ranks_maxunset={green}Je hebt de maximumaantal voor rank {white}{rank.displayname} uitgeschakeld. ranks_maxset={green}Maximumaantal is ingesteld op {white}{number}. # kick kick_description=Kick een speler uit kingdom kick_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler uit je kingdom zetten. Spelers in mod-mode of met extra permissies hebben de mogelijkheid om uit iedere kingdom een speler te kicken. Deze opdracht werkt met offline-spelers en spelers die op een andere server zitten. kick_target={green}Je bent uit {red}{kingdom.displayname} {green}gezet! kick_sender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}uit {white}{kingdom.displayname} {green}gezet! kick_weight={red}Je mag iemand met een hogere rank niet uit je kingdom zettten. # relationinfo relationinfo_description=Laat de relatie tussen twee kingdom's zien relationinfo_alliesrelation={green}Deze twee kingdoms hebben een vriendschappelijke relatie relationinfo_neutralRelation={white}Deze twee kingdoms hebben een neutrale relatie relationinfo_enemyRelation={red}Deze twee kingdoms hebben een vijandige relatie relationinfo_norelation={green}Deze twee kingdoms hebben geen relatie # isonline isonline_description=Kijk of een speler online is isonline_extdescription=Met deze opdracht kan je controleren of een speler online op de lokale server of een andere servers. Spelers die mod zijn of in vanish zitten zijn niet zichtbaar isonline_playerFound={green}Speler {white}{kingdomplayer.name} {green}zit op {white}{kingdomplayer.server} {green}van {white}{kingdomplayer.cluster}. isonline_notFound={red}Speler {white}{name} {red}is niet gevonden # setdynmap setdynmap_description=Kingdom dynmap settings setdynmap_extdescription=Met deze opdracht kan je per kingdom onder andere fill-color, stroke-color, fillopacity voor een kingdom instellen. Deze zijn dan zichtbaar op de Dynmap map # listinvites listinvites_description=Laat je uitnodigingen zien listinvites_extdescription=Deze opdracht laat al je uitnodigingen zien die je hebt gekregen van de leiders van een kingdom. Met deze uitnodiging kan je lid worden van een kingdom waarvoor je een uitnodiging moet hebben om lid te kunnen worden.. listinvites_list={green}Uitnodigingen: {white}{list}. # spawn spawn_description=Ga naar de spawn spawn_extdescription=Met deze opdracht ga je naar de spawn van je kingdom. Spelers in mod-mode kunnen van alle kingdom's naar de spawn gaan. spawn_notExists={red}De spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}is niet ingesteld! # setspawn setspawn_description=Instellen kingdom spawn. setspawn_extdescription=Hier deze opdracht kan je de spawn van een kingdom instellen. Een speler in mod-mode kan van iedere kingdom de spawn instellen. setspawn_unset={red}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {red}verwijderd! setspawn_set={green}Je hebt de spawn van {white}{kingdom.displayname} {green}aangepast naar {white}{location} # listservers listservers_description=Laat alle beschikbare kingdom servers zien listservers_extdescription=Deze opdracht geeft een lijst met alle beschikbare servers en de aantal spelers die op een server zit. # spy spy_description=Spy op een chat spy_extdescription=Met deze opdracht kan je meelezen met de chat van een kingdom. spy_set={green}Je leest nu mee met kingdom {white}{kingdom.displayname} spy_unset={green}Je leest {white}{bold}niet{reset} meer mee met kingdom {white}{kingdom.displayname}. spy_enableAll={green}Spy staat {white}{bold}aan{reset} {green}voor alle kingdoms. spy_disableAll={green}Spy staat {white}{bold}uit{reset} {green}voor alle kingdoms. # leave leave_description=Verlaat een kingdom. leave_extdescription=Gebruik deze opdracht als je een kingdom wil verlaten. Let op:Na het verlaten van een kingdom kan er een cooldown actief zijn waardoor je niet gelijk lid kan worden van een andere kingdom. leave_success={green}Je hebt successvol {white}{kingdom.displayname} {green}verlaten! leave_successMembers={white}{kingdomplayer.name} {red}heeft je kingdom verlaten! # inventory inventory_description=Open kingdom inventory inventory_extdescription=Met deze opdracht kan je de inventory van je kingdom openen. Je kan deze inventory op alle servers gebruiken, maar er mag maar 1 persoon tegelijk de inventory open hebben. Spelers in mod-mode kunnen van iedere kingdom de inventory inzien, en een inventory-close forceren. In de config.yml kan je aangeven welke items niet in de inventory geplaatst mogen worden. openinv_forceclose={green}We gaan de inventory sluiten. inv_cannotopen={red}De inventory is al geopend door {white}{kingdomplayer.displayname} {red}op server {white}{server} # invite invite_description=Speler uitnodigen voor je kingdom invite_extdescription=Met deze opdracht kan je een speler voor je eigen kingdom uitnodigen om lid te worden.= De speler die je gaat uitnodigen mag niet in een andere kingdom zitten. Een speler in mod-mod kan voor iedere kingdom een uitnodiging naar een andere speler sturen. invite_hasinvite={red}Speler {white}{kingdomplayer.name} {red}is al uitgenodigd. invite_target={green}Je bent uitgenodigd voor kingdom {white}{kingdom.displayname} invite_sender={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.name} {green}uitgenodigd voor {white}{kingdom.displayname}! # retract retract_description=Intrekken uitnodiging retract_extdescription=Met deze opdracht kan je een uitnodiging van een speler intrekken. Je kan alleen de uitnodiging van je eigen kingdom intrekken. Spelers in mod-mode kunnen bij een speler een uitnodiging van iedere kingdom intrekken retract_hasnone={red}Speler heeft geen uitnodiging retract_removed={green}Uitnodiging is verwijderd # serverspawn serverspawn_description=Ga naar de spawn van een server serverspawn_extdescription=Iedere server heeft een eigen spawn. Met deze opdracht kan je naar een spawn gaan van een server. Deze spawn kan worden ingesteld door een mod of beheerder serverspawn_notfound={red}Sorry ,{white}{name} {red}is niet gevonden # setserverspawn setserverspawn_description=Instellen server spawn setserverspawn_extdescription=Met deze opdracht kan je voor een server de spawn instellen zodat spelers makkelijk van server kunnnen verwisselen. setserverspawn_added={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is verwijderd setserverspawn_deleted={green}Server-spawn voor {white}{name} {green}is aangemaakt # info info_description=Informatie provincie/kingdom/speler. info_extdescription=Met deze opdracht kan je informatie opvragen over spelers,kingdoms en provincies info_notfound={red}Geen speler kingdom of provincie onder naam {white}{name} {red}gevonden. # msg msg_description=Stuur DM naar een speler msg_extdescription=Met deze opdracht kan je een bericht sturen naar een andere speler. msg_noreply={red}je hebt nog geen berichten ontvangen. reply_description=Geef een reply op een DM # broadcast broadcast_description=Verstuur een melding op alle servers. broadcast_extdescription=Met dit commando kan je een mededeling sturen die op alle servers wordt weergegeven. In de language file kan je eventueel de formaat aanpassen. broadcast_format={red}{bold}[Mededeling] ->>> {white}{message} # setchannel setchannel_description=Channel beheer (Mod) setchannel_extdescription=Met deze opdracht kan je een chat kanaal voor alle servers uitzetten of voor een speler een kanaal (tijdelijk) blokkkeren. Ook kan je een speler vast zetten op een kanaal. setchannel_enable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu aan. setchannel_disable={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}staat nu uit. setchannel_channelnotexist=Met deze opdracht kan een beheerder en/of mod een chat-kanaal uit en aan zetten. Deze instelling is geldig voor alle spelers op alle servers. setchannel_sendlockedonChannel={red}Je mag alleen nog maar chatten op {channel.name} setchannel_sendunlockedonChannel={green}Je mag weer gebruik maken van alle chat kanalen. setchannel_lockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}is vast gezet op chat kanaal {white}{channel.name} setchannel_unlockedonchannel={white}{kingdomplayer.name} {green}kan weer op alle kanalen chatten setchannel_lockedonchannelstatus={white}{kingdomplayer.name} {green}heeft als locked channel: {white}{kingdomplayer.lockedchannel|geen} setchannel_sendsetblockedchannel={red}Helaas, Kanaal {white}{channel.name}{red} is geblokeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time} setchannel_setblockedchannel={green}Je hebt voor{white}{kingdomplayer.name} {green}Kanaal {white}{channel.name} {green} geblokeerd tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time} setchannel_blockedchannelstatus={green}{channel.name} {gold}-> {white}{white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time} setchannel_unblockedchannel={green}Je hebt voor {white}{kingdomplayer.name}{green} kanaal {white}{channel.name}{green} ge-deblokeerd. setchannel_sendunblockedchannel={green}Chat kanaal {white}{channel.name}{green} is ge-deblokeerd. setchannel_channelisblocked={red}Kanaal {white}{channel.name} {red}is {bold}geblokeerd{reset}{red} tot {white}{p,EEEE dd MMMM YYYY HH:mm:ss ,Europe/Paris#time} # visitspawn visitspawn_description=Ga naar de spawn van een andere kingdom visitspawn_extdescription=Met deze opracht kan je naar de spawn van een andere kingdom gaan. Je eigen kingdom moet wel toestemming krijgen van de andere kingdom. visitspawn_noaccess={red}Je kingdom heeft geen toesteming om naar deze spawn te gaan. # setvisitor setvisitor_description=Geef een kingdom toegang tot je spawn. setvisitor_extdescription=Met deze opdracht kan je de leden van een andere kingdom toegang geven/intrekken met de opdrach visitspawn naar je spawn te gaan. setvisitor_isdenied={green}kingdom {red}{kingdom.displayname} {green}heeft {red}geen {green}toegang tot je spawn setvisitor_isallowed={green}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}heeft toegang tot je spawn setvisitor_visitorslist={green}Toegang verleend aan :{white}{list} setvisitor_query={green}Verwijderen van bezoeker # tp tp_description=Teleporteer speler naar een locatie tp_extdescription=Teleporteer een speler naar spawn ,warp, travel, of server. tphere_description=Teleporteer eigen leden naar je locatie tphere_extdescription=Met deze opdracht kan je alle leden van een kingdom naar je huidige locatie teleporteren, Spelers in mod-mode kunnen een kingdom kiezen om de leden te teleporteren. tphere_telepoted={gold}Oh yeahh.. {green}Alle online leden komen om je heen te staan. Wat gezellig. # channel channel_description=Kanaal instellingen channel_extdescription=Met deze opdracht kan je eigen kanaal instellingen beheren zoals een kanaal als standaard kanaal instellen of een kanaal uitschakelen. channel_reset={green}Je kanaal instellingen zijn gereset. channel_list={green}Beschikbare kanalen: {white}{listing} channel_channelNotExist={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}bestaat niet! channel_isDisabled={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}is door een beheerder uit gezet! channel_set={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}is aangezet! channel_unSet={red}Kanaal {white}{channel.displayname} {red}is uitgezet! channel_setDefault={green}Kanaal {white}{channel.displayname} {green}is als standaard ingesteld. channel_alwaysEnabled={red}Je kan kanaal {white}{channel.displayname} {red}niet uitzetten. channel_notactive={red}Chat kanaal {white}{channel.displayname} {red}is door een admin uitgezet channel_nokingdom={red}Voor kanaal {white}{channel.displayname} {red}moet je in een kingdom zitten. channel_nogroupset={red}Je kingdom heeft geen chat-groep ingesteld channel_wwronggroepchatlocation={red}Je kingdom mag op deze locatie de chat niet gebruiken channel_nopermission={red}Je hebt niet de juiste rechten voor kanaal {white}{channel.displayname}. channel_activechannel={red}Je hebt kanaal {white}{channel.displayname} {red}uit staan. channel_cooldowntimer=red}Je mag pas over {white}{timer} {red}seconden weer chatten channel_statusOn={white}kanaal staat: {green}aan channel_statusOff={white}kanaal staat: {red}uit # gui open_description=Kies je kingdom via een gui en wordt lid open_extdescription=Met deze opdracht kan je een gui openen waar je op een makkelijke manier informatie van kingdoms kan bekijken . Als je op een kingdom klikt dan wordt je er lid van. Spelers die in een kingdom zitten zien deze opdracht niet. Een speler in mod-mode ziet deze opdracht wel en kan de gui openen. # region region_description=Region instellingen region_extdescription=Met deze opdracht kan je worldguard regions instellen/koppelen/verwijderen region_notEnabled={red}Gebruik van regions staat in de config uit. region_notFound={red}Regio {white}{name} {red}is niet gevonden. region_exists={red}Regio {white}{regio} {red}is al in gebruik region_added={green}Regio {white}{region.name} {green}van kingdom {white}{kingdom.displayname} {green}is aangemaakt. region_removed={green}Regio {white}{region.name} {green}is verwijderd region_list={green}Regio's: {white}{regionlist} region_listallformat={gold}{region.kingdom.name} -> {green}{region.name}({white}{region.displayname}{green}, ) region_listformat={green}{region.name}{white}({region.displayname}){green} region_setdisplayname={green}Je hebt {white}{region.displayname} {green} als displaynaam ingesteld voor {white}{region.name} region_notyourkingdomregion={red}Dat is niet een regio van je kingdom # region sync_description=Synchroniseer data met exchange server sync_extdescription=Met deze opdracht kan je data syncrhoniseren exchange server. Deze syncronisatie gaat automatisch en is instelbaar in de config # enemy enemy_description=Vijandige relaties enemy_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vijandig. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet enemy_isEnemy= {green}Je kingdom is al een vijand van {white}{kingdom.displayname} enemy_success={red}{bold}let op, {reset}{green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {red}{underline}vijanden. enemy_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}vijandelijke relaties. # allies allies_description=Vriendschappelijke relaties allies_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als vriendelijk. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet allies_isFriendly= {green}Je kingdom is al een vriend van {white}{kingdom.displayname}. allies_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden. allies_senderMaxMember={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}zijn nu {underline}vrienden. # neutral neutral_description=Neutrale relaties neutral_extdescription=Met deze opdracht kan je de relatie met een andere kingdom instellen als neutraal. Het kan zijn dat de tegenpartij een bevesting moet geven. Dit kan door een beheerder worden uitgezet neutral_isNeutral= {green}Je hebt al een neutrale relatie met {white}{kingdom.displayname} neutral_success={green}Kingdom {white}{target.displayname} {green}en {white}{sender.displayname} {green}hebben nu een {white}{underline}neutrale relatie neutral_senderMaxMember={red}Kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}zit aan een maximum van {white}{maximum} {red}neutrale relaties. # accept accept_description=Accepteren van een relatie. accept_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom accepteren # deny deny_description=Afwijzen van een relatie deny_extdescription=Met deze opdracht kan je een relatie verzoek van een andere kingdom afwijzen deny_enemySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een vijanden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen. deny_neutralSender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek voor een neutrale relatie met{white}{target.displayname} {red}afgewezen. deny_friendlySender={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}heeft een {red}verzoek om vrienden te worden met{white}{target.displayname} {red}afgewezen # setlevel setlevel_description=stel de level van een kingdom of speler in. setkingdomlevel_isnow={green}Je kingdom is gepromoveerd tot {white}{kingdom.level.displayname}. setplayerLevel_isnow={green}Je bent gepromoveerd tot {white}{kingdomplayer.level.displayname}. # request request_exists={red}Er loopt al een verzoek naar {white}{kingdom.displayname}. request_send={green}Je relatieverzoek is verstuurd naar alle leden van kingdom {white}{target.displayname}. request_senddenied={green}Afwijzing wordt doorgegeven request_denied={red}Relatieverzoek van {white}{sender.displayname} {red}is afgewezen. request_accepted={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden met je kingdom worden om. Vind je dat goed? request_expired=Relatieverzoek naar {white}{kingdom.displayname} {red}is verlopen. request_sendNeutralTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil een koele relatie met je kingdom hebben.Vind je dat ok?? request_sendEnemyTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green} wil een vijand zijn van je kingdom en met je vechten. Vind je dat goed? request_sendalliesTarget={green}Kingdom {white}{sender.displayname} {green}wil graag vrienden met je kingdom worden om. Vind je dat goed? request_accept={green}Tik {white}/k accept {sender.displayname} {green}of klik om te accepteren. request_notFound={red}Geen verzoek voor {white}{kingdom.displayname} {red}gevonden. request_modnotFound={red}Geen verzoek voor {white}{target.displayname} en {sender.displayname} {red}gevonden. # province province_description=Provincie instellingen province_extdescription=Een provincie is een gebied die beheerd wordt door een afgezant van de Koning. Dit kan bijv een hertog of graaf zijn. Ook kan het een kleine stad zijn. Je kan levels koppelen met bijv graafschap->dorp->stad province_created={green}Je hebt provincie {white}{province.displayname} {green}aangemaakt province_setplaceholder={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de placeholder ingesteld op {white}{province.placeholder} province_setdisplayname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de display naam ingesteld op {white}{province.displayname} province_setprefixedname={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de prefixed naam ingesteld op {white}{province.prefixedname} province_setmaxmembers={green}Je hebt voor {white}{province.name} {green}de maximum aantal leden ingesteld op {white}{province.maxmembers} province_deleted={green}Je hebt provincie {white}{province.displayName} {green}verwijderd. province_create_confirm={green}{bold}Klik hier om aanmaken te bevestigen province_create_query={green}Aanmaken provincie province_kickweight={red}Je mag iemand met een hogere rank niet uit je provincie zetten. province_levelISnow={green}Je provincie is gepromoveerd tot {white}{province.level.name} province_isfull={white}Provincie {province.displayname} {red}is vol province_isnowmember={green}Je bent lid geworden van {province.displayname} province_setmember={green}Je bent lid gemaakt van {white}{province.displayname} province_set={green}Je hebt {white}{kingdomplayer.displayname} {green}in {white}{province.displayname} {green}gezet province_isamember={red}Dat kan niet, je bent al lid van provincie {white}{kingdomplayer.province.displayname} province_isnotmember={red}Je bent niet lid van een provincie. province_notAmember={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is niet lid van een provincie. province_removedasmember={red}Je bent verwijderd uit {white}{province.displayname}. province_removedmember={red}{kingdomplayer.displayname} is verwijderd uit {white}{province.displayname}. province_notyourkingdom={white}{province.displayname} {red}hoort bij kingdom {white}{kingdom.displayname} {red}en jij zit in kingdom {white}{kingdomplayer.kingdom.displayname}