# damage/death death_fall={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is te pletter gevallen death_poision={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is dood gegaan door een giftige stof death_fire={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen tijdens het fikkie stoken, speel dus niet met vuur death_lava={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat hij ging zwemmen in lava. death_magic={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een heks dood getoverd death_contact={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door een aanraking dood gegaan. death_thorns={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is geprikt door een doorn en slaapt nu voor eeuwig death_melting={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gesmolten tot een hoopje prut. death_suicide={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zichzelf wat aangedaan...dit is niet goed hoor, hij had hulp moeten zoeken death_drowning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is verzopen omdat hij niet kan zwemmen death_firetick={white}{kingdomplayer.displayname} {red}heeft zich verbrand en is daardoor overleden death_lightning={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door de bliksem geraakt. Dat is een prikkelende ervaring hoor. death_starvation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is door honger dood gegaan, Trouwens, wat eten wij vandaag? death_suffocation={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is gestikt omdat hij vergat adem te halen. death_fallingblock={white}{kingdomplayer.displayname} {red}is omgekomen omdat een blok op zijn hoofd kreeg. Moet je ook maar een veiligheidshelm dragen bruh. death_explosion={green}Boem, Knal, Kedeng ... en nu is die dood. {white}{kingdomplayer.displayname} {red}zit weer met vuurwerk te spelen. death_byplayer={white}{kingdomplayerkiller.displayname} {green}heeft met {white}[{weapon}{white}] {red}{kingdomplayervictim.displayname} {green}helemaal kapot gemaakt en ook nog vermoord. death_byzombie={white}{kingdomplayer.displayname} {green}is helemaal kapot en doodgeslagen door een {white}{zombie} {green}en dat deed heel erg pijn bruh. # regions region_entertitletext={green}------> {bold}in region_entersubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname} region_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit region_leavingsubtitletext={green}{kingdom.displayname} - {region.displayname} province_entertitletext={green}------> {bold}in province_entersubtitletext={green}{province.displayname} - {region.displayname} province_leavingtitletext={red}<------ {bold}uit province_leavingsubtitletext={green}{province.displayname} - {region.displayname} regionlistener_enterPvpregion_title={green}------> {bold}in regionlistener_enterPvpregion={red}Pvp {green}regio regionlistener_enterNonPvpregion_title={green}------> {bold}in regionlistener_enterNonPvpregion={green}Non-Pvp regio regionlistener_leaveNonPvpregion_title={red}<------ {bold}Uit regionlistener_leaveNonPvpregion={green}Non-PVP regio regionlistener_leavePvpregion_title={red}<------ {bold}uit regionlistener_leavePvpregion={red}Pvp {green}regio regionlistener_enterFriendlyFireRegion_title={green}------> {bold}in regionlistener_enterFriendlyFireRegion={green}FriendlyFire regio regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion_title={green}------> {bold}in regionlistener_enterFriendlyNonFireRegion={red}Non-Friendlyfire regionlistener_leaveFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit regionlistener_leaveFriendlyFireRegion={green}FriendlyFire regio regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion_title={red}<------ {bold}uit regionlistener_leaveNonFriendlyFireRegion={Red}Non-FriendlyFire # Pretty fly for a flylistener_cannotFlyHere={white}oh..{red}Je mag hier niet vliegen, wist je dat niet? flylistener_enterRegionTitle={green}------> {bold}in flylistener_enterRegion={green}No-Fly-Zone" flylistener_leaveRegionTitle={red}<------ {bold}out flylistener_leftFlyRegon={green}No-Fly-Zone flylistener_safeLanding={green}Je staat veilig op de grond. flylistener_locationNotSave={red}Je mag hier niet landen. flyListener_teleportNearestSaveLocation={green}Je bent naar de dichtstbijzijnde veilige locatie geteleporteerd. fishlistener_cannotFish={white}oh....{red}Je mag hier niet vissen hoor, wist je dat niet?