Skip to content

Channels.yml

ts

secret:
    ==: me.map.SockExchange.Bungee.objects.Channel  
    name: secret
    format: '&8[BLABLA]&7{kingdomplayer_displaynamename}&8>> &7{message}'
    chatprefix: =            
    permission: perms.secret  // permissies die de speler moet hebben om deze chat te kunnen gebruiken
    range: 10.0               // Range between players (alleen op dezelfde server)        
    alwaysEnabled: false      // speler kan kanaal niet voorzichzelf uitschakelen
    enabled: false            // kanaal is uit/ingeschakeld
    cooldown: 3               // cool cooldown :)
    multiworldchat: true      // Bij true, kanaal is te gebruiken in een andere niet-kingdom wereld op dezelfde server zoals the End  
    sendToOtherServers: false // bij true zal deze chat naar alle servers gaan.
    type: PERM

kingdom: // benaming mag je aanpassen
    ==: me.map.sockexchange.Bungee.objects.Channel
    name: kingdom // benaming mag je aanpassen
    format: '&8[K]{kingdomplayer_rankprefixedname}&7{kingdomplayer_displayname}&8>>
      &7{message}'
    chatprefix: +
    permission: '' // werkt alleen bij type PERM
    range: 0.0
    alwaysEnabled: true
    enabled: true
    cooldown: 0
    multiworldchat: false
    sendToOtherServers: true
    type: KINGDOM
groupchat:
    ==: me.map.sockexchange.Bungee.objects.Channel
    name: chatgroup
    format: '&8[K]{kingdomplayer_rankprefixedname}&7{kingdomplayer_displayname}&8>>
    chatprefix: _
    permission: ''
    range: 0.0
    alwaysEnabled: false
    enabled: true
    cooldown: 3
    multiworldchat: false
    sendToOtherServers: true
    type: CHATGROUP

Van de types kingdom, publicranged, allychat, chatgroup mag er maar één bestaan

UltimateKingdom.nl