--- lastUpdated: true aside: false title: Channels.yml description: Beknopte uitleg van het Channels.yml bestand --- # Channels.yml ```ts secret: ==: me.map.SockExchange.Bungee.objects.Channel name: secret format: '&8[BLABLA]&7{kingdomplayer_displaynamename}&8>> &7{message}' chatprefix: = permission: perms.secret // permissies die de speler moet hebben om deze chat te kunnen gebruiken range: 10.0 // Range between players (alleen op dezelfde server) alwaysEnabled: false // speler kan kanaal niet voorzichzelf uitschakelen enabled: false // kanaal is uit/ingeschakeld cooldown: 3 // cool cooldown :) multiworldchat: true // Bij true, kanaal is te gebruiken in een andere niet-kingdom wereld op dezelfde server zoals the End sendToOtherServers: false // bij true zal deze chat naar alle servers gaan. type: PERM kingdom: // benaming mag je aanpassen ==: me.map.sockexchange.Bungee.objects.Channel name: kingdom // benaming mag je aanpassen format: '&8[K]{kingdomplayer_rankprefixedname}&7{kingdomplayer_displayname}&8>> &7{message}' chatprefix: + permission: '' // werkt alleen bij type PERM range: 0.0 alwaysEnabled: true enabled: true cooldown: 0 multiworldchat: false sendToOtherServers: true type: KINGDOM groupchat: ==: me.map.sockexchange.Bungee.objects.Channel name: chatgroup format: '&8[K]{kingdomplayer_rankprefixedname}&7{kingdomplayer_displayname}&8>> chatprefix: _ permission: '' range: 0.0 alwaysEnabled: false enabled: true cooldown: 3 multiworldchat: false sendToOtherServers: true type: CHATGROUP ``` Van de types `kingdom, publicranged, allychat, chatgroup` mag er maar één bestaan