import{_ as a,D as i,c as l,I as n,l as e,a as d,a4 as o,o as r}from"./chunks/framework.DMuZ8-s6.js";const f=JSON.parse('{"title":"BlueMap koppeling","description":"Koppeling tussen Ultimate kingdom plugin en bluemap","frontmatter":{"lastUpdated":true,"aside":false,"title":"BlueMap koppeling","description":"Koppeling tussen Ultimate kingdom plugin en bluemap","meta_keywords":"kingdom plugin, ultimate, minecraft plugin, spigot ,paper,folia, dynmap, bluemap gameplay, events","meta_url":"https://ultimatekingdom.nl"},"headers":[],"relativePath":"hooks/bluemap.md","filePath":"hooks/bluemap.md"}'),s={name:"hooks/bluemap.md"},p=e("h1",{id:"bluemap",tabindex:"-1"},[d("BlueMap "),e("a",{class:"header-anchor",href:"#bluemap","aria-label":'Permalink to "BlueMap"'},"​")],-1),m=o('
TablesOmschrijving
spawnslaat een kingdom-spawn zien op de dynmap
warpslaat een kingdom-warp zien op de dynmap
regionslaat een regio zien van een kingdom
provincelaat een provincie zien van een kingdom

De configbestand bluemap.yml wordt aangemaakt als de plugin bluemap geinnstaleerd is. Hierin kan je diverse dingen instellen zodals kleuren, teksten, lijndikte enz.

De icons kan je vinden in de directory bluemap die in de root van de server staat.

De bestanden voor de detail-windows staan in de plugins/ultimatekingdom/dynmap directory.

Instellen per kingdom

',5),g=e("p",null,"Alle spawn/warp/region instellingen gelden voor alle kingdoms. Hierdoor kan je bijv. voor iedere kingdom een eigen spawn icon gebruiken.",-1);function c(u,k,_,h,b,v){const t=i("Badge");return r(),l("div",null,[p,n(t,{type:"danger",text:"Alleen java 17"}),m,n(t,{type:"warning",text:"nog niet geïmplementeerd"}),g])}const x=a(s,[["render",c]]);export{f as __pageData,x as default};